آموزش فتوشاپ مقدماتی به صورت غیر حضوری و با کمترین هزینه ممکن

کد خبر: 1109356

در دورانی به سر می‌بریم که آموزش از طریق آنلاین رواج پیدا کرده است و هر چه بیشتر از اهمیت آموزش حضوری کاسته می‌شود. مخصوصا با شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی، این موضوع بیش از گذشته حس می‌شود. کافه آرتک در همین راستا، امکان دریافت آموزش فتوشاپ مقدماتی تا حرفه‌ای را برای تمامی کاربران فراهم کرده است تا بتوانند از صفر تا صد این برنامه را یاد گرفته و در زندگی کاری و غیرکاری خودشان از آن استفاده کنند. فتوشاپ یک ابزار همه کاره است که در زمینه‌های مختلف شغلی و سرگرمی کاربرد دارد و هرچه‌قدر مهارت بیشتری داشته باشید، ثمره بیشتری از آن دریافت خواهید کرد.

فراموش نکنید که می‌توانید از فتوشاپ برای تبلیغ تجارت خود استفاده کرده یا از آن در وبلاگ نویسی استفاده کنید. استفاده از فتوشاپ تبدیل به امری ضروری در زندگی انسان شده است و علیرغم اینکه جایگزین‌های رایگان زیادی هم دارد، اما هیچکدام مانند فتوشاپ نمی‌توانند کامل و جامع در اختیار شما باشند. یادگیری فتوشاپ یا هر محصول دیگری از کمپانی Adobe، شما را در وضعیت بهتری قرار می‌دهد و می‌توانید از مهارت خود برای کسب درآمد سرشار استفاده کنید. شاید در ابتدا این‌طور فکر کنید که یادگیری این برنامه‌ها می‌تواند سخت و طاقت‌فرسا باشد. اما در واقع این‌طور نیست و با آموزش فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته کافه آرتک که در قالب فوتوفن در اختیار شما قرار می‌گیرد، می‌توانید به سادگی به یک متخصص در این برنامه تبدیل شوید.

مقرون به صرفه بودن فتوشاپ در کنار امکانات باورنکردنی

استفاده از فتوشاپ مقرون به صرفه بوده و استفاده از آن برای شما کمترین هزینه را خواهد داشت. فتوشاپ در اختیار همگان قرار گرفته است و حتی می‌توانید از ابزارهای مکمل آن هم استفاده کنید. با فتوشاپ می‌توانید عکس‌های خود را ویرایش کرده و نحوه اصلاح و ادیت آن‌ها را نیز یاد بگیرید. فتوشاپ انعطاف پذیر بوده و محدودیتی در آن وجود ندارد. در واقع، کاری نیست که شما نتوانید با فتوشاپ انجام داده و به برنامه‌های دیگر متوسل شوید. بنابراین، چه بهتر است که با یک دوره آموزشی جامع مانند فوتوفن همراه شده و از مهارت‌های خود در زمینه‌های مختلف استفاده کنید. ساده‌ترین نمود استفاده از فتوشاپ در ادیت تصاویر است که خیلی از کاربران مبتدی تا حرفه‌ای می‌توانند این کار را انجام دهند.

ادیت عکس‌های پیچیده می‌تواند زمان‌بر باشد، اما شما با کسب مهارت بیشتر در فتوشاپ و تبدیل شدن به یک متخصص، می‌‌توانید کارهایی که بقیه نمی‌توانند انجام دهند را انجام داده و درآمد بیشتری داشته باشید. ممکن است کاربران زیادی با فتوشاپ کار کرده باشند، اما کم هستند کسانی که تسلط کاملی روی این برنامه دارند. با آموزش فتوشاپ مقدماتی کافه آرتک می‌توانید به این مقام نائل شده و اعتبار بیشتری در جهان فعالیت داشته باشید. شما می‌توانید عکس‌های زیادی را برای وبلاگ یا اینستاگرام خود ایجاد کرده و این اطمینان را کسب کنید که هر تصویر را بتوانید بسته به خواست خود ویرایش کنید. برای جلوگیری از ایجاد مشکل، ترفندهایی هم در این دوره در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ساخت اکشن فتوشاپ و کسب درآمد در کمترین زمان ممکن با دوره فتوشاپ

شما به جای ساعت‌ها صرف زمان، می‌توانید مانند یک حرفه‌ای عمل کرده و اکشن‌های فتوشاپ را یک‌بار ایجاد کرده و دفعات بعدی از آن استفاده کنید. این کارها به شما کمک می‌کند که تصاویر خیره کننده‌ای را در چند دقیقه ایجاد کرده و آن را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. فعالیت در حوزه آنلاین توسعه پیدا کرده و شما با پیدا کردن راه و چاه قضیه، می‌توانید در کنار دستیابی به درآمد، آسودگی در فعالیت را نیز به همراه داشته باشید. می‌توانید برای وبلاگ یا شبکه‌های اجتماعی خود تصاویر خاص و خلاقانه‌ای را تولید کرده و از پس زمینه‌های رنگارنگ، خطوط و اشکال مختلف استفاده کنید. حتی می‌توانید متون خاصی را هم به آن‌ها استفاده کنید.

با استفاده از فتوشاپ می‌توانید الگوهای تصویری ایجاد کرده و بدون اینکه نیازی به صرف زمان زیادی داشته باشید، از آن‌ها برای بخش گرافیکی وبلاگ خود استفاده کنید. قالب‌های تصویری متنوعی در این راستا وجود دارد و شما نیز می‌توانید با سازماندهی فایل‌های خود، ظاهری زیباتر به وبلاگ خود بدهید. یکی از زمینه‌های دیگر استفاده از فتوشاپ، برای کلاژ عکس است. کلاژها به سادگی با استفاده از فتوشاپ قابل پیاده‌سازی هستند و مشتریان زیادی نیز دارند. مشتریان شما می‌توانند یکسری تصاویر به شما بدهند تا بتوانید آن‌ها را تنظیم کرده و با هماهنگی کامل در کنار یکدیگر قرار دهید. می‌توانید از فتوشاپ برای برش دادن و استفاده از یک الگو برای آن‌ها بهره ببرید.

ساخت کلاژ تصاویر برای مصارف کاری یا سرگرمی

می‌توانید ساخت کلاژ تصاویر را با استفاده از عکس‌های تعطیلات خودتان هم انجام داده و به جنبه سرگرم کننده آن توجه کنید. می‌توانید ماکت‌هایی از وب سایت را نیز با مهارت خود در فتوشاپ طراحی کنید. آموزش گرافیک در این زمینه به شما کمک می‌کند که تجربه کاربری سایت خود یا مشتری را طراحی کرده و هنگام طراحی سایت، آن‌ها را به کد تبدیل کنید. مشتریان شما می‌توانند مدل‌های مختلفی را تماشا کرده و از بین آن‌ها انتخاب کنند. بنابراین، هرچه قدر که خلاقیت بیشتری در کار خود داشته باشید، می‌توانید گوی سبقت را از رقبا ربوده و مشتریان بیشتری برای طرح‌های خودتان داشته باشید. طراحی سایت در فتوشاپ ساده است و قبل از شروع به کدنویسی توسط برنامه نویس، این شما هستید که شماتیک کلی را ایجاد می‌کند.

شما می‌توانید از کاربرگ‌های قابل چاپ در فتوشاپ هم استفاده کرده و صفحات کاری را ایجاد کنید. می‌توانید نمونه‌های بسیاری را مشاهده کرده و خلاقیت خود را وارد آن کنید. یادگیری فتوشاپ و آموزش گرافیک می‌تواند ثمره‌های بسیار زیادی برای شما داشته باشد و می‌توانید محتوای خود را ارتقا دهید. می‌توانید با مخاطبین خود ارتباط برقرار کرده و اطمینان پیدا کنید که خواست آن‌ها را فراهم کرده‌اید. می‌توانید کیفیت طرح‌های خود را هم تعیین کرده و سایز آن‌ها را مدیریت کنید. در کنار تمام این موارد، حتی می‌توانید اینفوگرافیک‌های جالبی را ایجاد کرده و آن‌ها را به‌صورت افزونه در اختیار صاحبان شبکه‌های اجتماعی قرار دهید. تمامی این زمینه‌ها می‌توانند برای شما سودآوری داشته باشند.

بدین ترتیب می‌توانید از آموزش فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته کافه آرتک استفاده کرده و آموزش گرافیک را در زمینه‌های متنوع و مختلف به همراه داشته باشید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها