افزایش بی سابقه رزرو آنلاین در دنیای گردشگری

کد خبر: 1107296

اجاره ویلا در شمال

روزهایی که برای اجاره ویلا در شمال، در کنار جاده ها به دنبال یک شخص تابلو به دست بودید، گذشته است! امروزه اگر اینترنت دارید می توانید در عرض چند دقیقا، در هر جایی از ایران ویلا و یا سوئیت پیدا کرده، بلیط هواپیما و اتوبوس رزرو کنید و یا حتی بدانید در شهر مقصد از نظر آب و هوایی و ترافیکی چه می گذرد!

خوشبختانه اینترنت و دنیای وب، زندگی را برای ما آسان تر کرده و شما می توانید برنامه سفری خود را از منزلتان و پیش از سفر نهایی کنید. بخصوص در این دو سالی که کرونا بسیاری از عادات مردم را تغییر داد، استفاده از اینترنت و خدمات آنلاین، بیشتر از پیش برای مردم جا افتاد و نهایتا همه ما چه بخواهیم و چه نه، باید خود را سرعت پیشرفت تکنولوژی وفق دهیم تا از قافله عقب نمانیم. در این مقاله از مزایای رزرو و استفاده از خدمات آنلاین در دنیای گردشگری به شما خواهیم گفت.

به هنگام رزرو آنلاین راحتی حرف اول را میزند

زمانی که بتوانید برنامه های سفری خود را از طریق اینترنت نهایی کنید، این بدان معناست که می توانید در هر ساعتی از شب و روز و از هر جایی آن را انجام دهید. تصور کنید که عازم تهران هستید و می خواهید با اجاره روزانه خانه در تهران شب را در آنجا بگذرانید. حتی در حین حرکت و در مسیر تهران می توانید از طریق تلفن هوشمند خود رزرو انجام دهید بدون اینکه به آژانس های املاک مراجعه کنید و یا تماس های تلفنی طولانی مدت با افراد صاحب ملک (آنهم اگر شماره تماسشان را داشته باشید) برقرار کنید. هیچ چیز لذت بخش تر از آن نیست که از جاده، مستقیم به سمت خانه ای آماده گرم و دنج حرکت کنید.

به هنگام رزرو آنلاین پولتان را هدر نخواهید داد!

ویلا کیش

وبسایت های و اپلیکیشن های گردشگری در مواقع خاص تخفیفات ویژه ای در نظر می گیرند و این یکی از افتخارات این وبسایت هاست. در بازارهای پر رقابت این روزها، کسب و کارهای مختلف تخفیف های مختلفی را به مسافران پیشنهاد می دهند تا آن ها را خوشحال کرده و کسب و کارشان را رونق دهند. اگر پیش ترها از خدمات آنلاین استفاده کرده باشید، حتما از خرید یک بلیط هواپیمای نصف قیمت و یا رزرو یک اقامتگاه با تخفیف بالا، حسابی ذوق زده شده اید. به هنگام رزرو آنلاین، شما می توانید از تخفیف های دوره ای و مداوم استفاده کنید. به طور مثال، در وبسایت «لیدوماتریپ»، یک وبسایت برای اجاره آنلاین ویلا کیش، سوئیت، اقامتگاه بوم گردی و... در سراسر ایران است می توانید در روزهای مختلفی از هفته، اقامتگاه هایی را با قیمت پایین تری پیدا کرده و رزرو کنید.

دسترسی به نظرات مشتریات برایتان آسان خواهد بود

یکی از مزایای رزرو آنلاین، دیدن نظرات مسافران پیشین است. مثلا به هنگام خرید بلیط آنلاین، از یک هواپیمایی خاص، از طریق نظریات مشتریان متوجه خواهید  شد که آیا این هواپیمایی در پروازهای خود تاخیر دارد یا خیر! یا به هنگام اجاره ویلا در کردان، از طریق نظرات مسافرین قبلی وتوجه خواهید شد که رفتار میزبان چگونه بوده است و یا واحد چقدر تمیز بوده و به استانداردها نزدیک است. در رزرو حضوری، اطلاع یافتن از نظرات مسافرین قبلی عملا ممکن نیست و باید طبق ضرب المثل یا نصیب و یا قسمت پیش بروید!

مطمئن ترین راه برای رزرو آنلاین اقامتگاه چیست؟

اجاره روزانه خانه در تهران

برای رزرو آنلاین اقامتگاه وبسایت ها و اپلیکیشن های مختلفی وجود دارد. اما تمام این وبسایت ها قابل اعتماد نیستند و حتی اگر قابل اعتماد باشند، شاید به اندازه کافی حرفه ای و کاربلد نباشند. به هنگام انتخاب وبسایت مناسب برای رزرو آنلاین اقامتگاه، به سابقه فعالیت، تعداد اقامتگاه ها و مجوزهای ِآن مجموعه دقت کنید. یکی از وبسایت های معتبر و مورد اعتماد برای اجاره ویلا و سوئیت در سراسر ایران «لیدوماتریپ» است.

این مجموعه در بیش از 500 شهر ایران، بیش از 7 هزار اقامتگاه دارد و با سابقه فعالیت بیش از 4 سال، تجربه بالایی در زمینه رزرو آنلاین دارد و تا بحال نیاز اقامتی مسافران زیادی را برطرف کرده است. مالکان اقامتگاه ها می توانند طبق قوانین خاصی، واحد خود را در این سایت ثبت نمایند تا پس از احراز هویت و تایید توسط پشتیبانان لیدوماتریپ، در سایت به نمایش درآید. مسافران نیز می توانند اقامتگاه مورد نظرشان را ، در کوتاه ترین زمان به صورت آنلاین رزرو نمایند.

مزیت های رزرو آنلاین از لیدوماتریپ

- پشتیبانی 24 ساعته  و تمام وقت در تمام روزهای هفته

- امکان مقایسه قیمتی بین صدها واحد در مدت زمانی کوتاه

- تنوع بالای اقامتگاه از جمله ویلا، سوئیت، بوم گردی، خانه و آپارتمان روزانه، خانه روستایی و...

- امکان مشاهده نظرات مسافرین قبلی هر اقامتگاه

- امکان رزرو هفته های پیش از سفر

- دسترسی آسان به پشتیبانی پس از رزرو و رسیدگی به فوری به مشکلات احتمالی

- امنیت بالا به هنگام رزرو

- امکان کسب درآمد با ثبت رایگان اقامتگاه در این وبسایت

- ارائه قیمت های مناسب، در مقایسه با پلتفرم های مشابه

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها