تاثیر تکنولوژی بر صنعت پخش مویرگی

کد خبر: 1062459

پیشرفت علم تغییر و تحولات زیادی را در زندگی بشر به وجود آورده است و باعث تغییر بسیاری از صنایع و مشاغل شده است به طوری که بسیاری از زوش هایی که در گذشته استفاده می شدند دیگر کار آمد نبوده و منسوخ شده اند. صنعت

پخش مویرگی نیز از این قائده مستثنی نیسد و با گدشته زمان و پیشرفت علم دستخوش تغییرات زیادی زیادی شده است یه عنوان مثال در پخش مواد دارای تاریخ انقضای کم مانند مواد خوراکی تازه استفاده از این متد های جدید کمک شایانی به این صنعت کرده است. ما در این مقاله قصد داریم شما را با جدید ترین تکنولوژی هایی که امروزه در صنعت پخش مویرگی استفاده می شوند آشنا کنیم.

همان طور که می دانید استفاده از اینترنت و داشتن وسایل ارتباطی الکترونیکی ار قبیل رایانه، موبایل و تبلت به یکی از عادات مرسوم مردم عای فارق از سن و یا تخصصی که دارند تبدیل شده است. لذا برای آن که یک صنعت بتواند در این دنیای مدرن به حیات خود ادامه دهد باید بستر های استفاده از سیستم های کامپیوتری و نرم افراز های فعال در این حوزه مانند نرم افزار پخش مویرگی در سطح جهانی را داشته باشد.

اگر بخواهیم مثال ساده ای از مزایای استفاده از اینترنت در پخش مویرگی برایتان بزنیم تا تاثیر آن را در کوچکترین اجزای این صنعت حس کنید باید بگوییم که در گذشته یک که استفاده از اینترنت و نرم افزازر های تحت وب همانند الان مرسوم نبود امکان مدیریت چندین انبار به طور هم زمان وجود نداشت و یا نیاز مند صرف زمان و هزینه زیادی بود چرا که افراد نمی توانستند موجودی انبار ها و میزان کالا های باقی مانده در هر انبار را به درستی رصد کنند، کمبود های انبار و یا کالا هایی که تاریح انقضای آ ها رو به اتمام است را سریعا شناسایی کنند و ... به همین دلیل سرعت تحویل یک کالا و یا تامین آن بسیار زمان بر بود. علاوه بر آن مدیریت منابع و انبار های یک مجموعه نیازمند تعداد زیادی کارمند بود که تامین حقوق و مزایای آن ها نیز به نوبه خود معضل بزرگی برای یک مدیر محسوب می شود.در کنار همه این مسائل میزان کاغذ هایی که برای ثبت و تحویل کالا ها استفاده می شود هزینه های سنگینی را به یک مجموعه تحمیل م کرد در کنار آن آسیب جبران ناپذیری به طبیعیت نیز وارد می شد. شاید کمتر کسی از این زاویه به یک صنعت نگاه کند اما شما به عنوان یک عضو فعال در صنعت پخش مویرگی باید با تمام جوانب کار در این حوزه آشنا باشید تا بتوانید در بین رقبای خود جایگاه بهتری کسب کنید.

تاثیر استفاده از اینترنت در صنعت پخش مویرگی

همه گیری اینترنت باعث تغییر و تحولات عظیمی در دنیا شده است به طوری که بسیاری از مردم حتی خرید های روزانه و مایحتاج خود را از طریق اینترنت و نرم افزار هایی که در این حوزه فعالیت می کنند تامین می کنند. این موضوع نشان از این است که استفاده از اینترنت در بطن وجود مردم نهادینه شده است لذا شما برای آن که بتوانید در این دنیای مدرن جایگاه خوبی در بین مشتریان خود داشته باشید و از سایر رقبای خود پیشی بگیرید باید با استفاده از این بستر روند تحویل کالای خود به مشتری را تسریع بخشید در غیر این صورت در مدت بسیار کوتاهی شاهد ریزش شدید مشتریان خود خواهید بود. استفاده از نرم افزاری که بتواند مطابق نیاز شما موجود دقیق انبار ها را چک کند تا ویزیتور ها بتوانند در هر زمان و مکانی از تعداد کالا های باقی مانده در انبار ها مطلع باشند لازم و ضروری است. نرم افزار پخش مویرگی کارا یکی از به روز ترین و در نعین حال کار آمد ترین نرم افزار های فعال در این حوزه است که با استفاده از علم روز دنیا و پیشرفته ترین متد ها توسط متخصصان برنامه نویس به بهترین شکل ممکن طراحی شده است. استفاده از این نرم افزار به جامع علاوه بر آن که باعث سرعت در ارسال کالا ها به مشتریان می شود؛ تا حد زیادی مدیریت کارمندان را با سطح بندی های مختلفی که دارد برای مدیر کل یک مجموعه نیز آسان تر می کند که خود پوئن بزرگی محسوب می شود.

همان طور که می دانید یکی از اصل های مهمی که صنعت پخش مویرگی مطرح است پوشش تمامی مناطق و ارسال کالا به همه فروشگاه های ریز و درشت متناسب با نیاز آن ها است لذا استفاده از یک نرم افزار کامل و جامع که ویزیتور بتواند در زمان بندی های مشخص به مناطق مختلف سر بزند و نیاز های آن ها را جمع آوری کند از اصلی ترین وضایف نرم افزتر هایی است که در این حوزه طراحی می شوند.

جالب است بدانید نرم افزار پخش مویرگی کارا دارای یک بانک اطلاعاتی بسیار جامع است که در آن لیستی بلند بالا از تمامی سوپر مارکت های تهران و سایر شهرستان ها به طور مجزا درج شده است. آدرس دقیق و اطلاعات تماس این فروشگاه ها به روند پیشرفت و پخش مویرگی را برای شما به میزان چشم گیری افزایش می دهد و به پیشی گرفتن شما از سایر رقبایتان کمک شایانی می کند. داشتن اطلاعات سوپر مارکت ها باعث می شود که شما به عنوان یک مدیر بتوانید تعداد نیروی های ویزیتور خود را به درستی مدیریت کنید و کارایی هریک از افراد را با توجه به زمانی که برای شما در مجموعه می گذارند بسنجید.

اگر شما هم به دنبال یک نرم افزار جامع برای پخش مویرگی کالای خود هستید استفاده از نرم افزار پخش مویرگی کارا را در الویت خود قرار دهید؛ این مجموعه سال های زیادی است در این حوزه مشغول به فعالیت است از همین رو با نیاز هایی که در یک مجموعه در پخش مویرگی به آن احتیاج دارد و کمبود های بازار به طور کامل آشنا است و با ساخت این نرم افزار توانسته با کمبود هایی که سایر رقبا دارند را بر طرف کند. پشتیبانی 24 ساعته، آموزش رایگان و ارائه بانک های اطلاعاتی از اصلی ترین دلایل تمایز این مجموعه از سایر رقبای خود در صنعت پخش مویرگی محسوب می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها