نقد و بررسی بهترین محصولات اپل در روکیدا

کد خبر: 1060032

 

همه کسانی که به دنیای فناوری علاقه دارند، با نام و محصولات شرکت اپل آشنا هستند. این شرکت برای نخستین بار در سال 1977 میلادی در منطقه سیلیکون که جزو حومه کالیفرنیا محسوب می‌شود، آغاز به کار کرد.

استیو جابز که مدیر و بنیان‌گذار شرکت اپل است، یک چهره آشنا در صنعت کامپیوتر بود و با همکاری استیو وزنیاک اولین محصول شرکت اپل را که کامپیوتر شخصی اپل 1 بود به دنیای فناوری عرضه کرد.

به مرور زمان اپل توانست با طراحی محصولات جدیدتر از جمله مکینتاش، از رقیب اصلی خود یعنی مایکروسافت پیشی بگیرد و رتبه برتر را در دنیای علم و فناوری رایانه‌ای به دست آورد.

امروز شرکت اپل که در بیشتر کشورهای دنیا نمایندگی دارد و محصولات سخت‌افزاری مانند آیفون، آی‌مک، آی‌پد، آی‌پاد، مک بوک و همچنین نرم‌افزارهایی مانند آیتیونز، آیورک و غیره را به بازارهای جهانی عرضه می‌کند.

این شرکت به دلیل تولید محصولات باکیفیت بسیار بالا، عمر طولانی و استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا، به محبوب‌ترین برند محصولات هوشمند در دنیا تبدیل شده است.

در این مطلب سعی داریم بهترین محصولات اپل را به شما معرفی کنیم. پس اگر از طرفداران این برند هستید تا پایان مطلب همراه ما باشید.

آی‌مک، اعجوبه شرکت اپل

شرکت اپل نخستین کامپیوتر شخصی را با نام آی‌مک در سال 2012 معرفی کرد و توانست توجه بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران دنیای فناوری را به خود جلب کند.

آی‌مک یک نوع «آل ‌این ‌وان» یا کامپیوتر بدون کیس و همه‌کاره با قدرت بسیار زیاد است. این نسل از کامپیوترهای بدون کیس مزایای بسیاری دارند که به چند نمونه از آن اشاره می‌کنیم:

  • اشغال فضای کمتر به نسبت کامپیوترهای کیس‌دار
  • قابلیت جابه‌جایی آسان
  • کاربری فوق‌العاده
  • نصب آسان
  • ضخامت و وزن کم

آی‌مک‌ها در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و برای استفاده از آن‌ها فقط به یک کیبورد و موس نیاز است. همچنین راه‌اندازی آ‌مک به فیش‌ها و کابل‌های مختلف نیاز ندارد.

آی‌مک‌های شرکت اپل در دو سایز 21.5 و 27 اینچ تولید می‌شوند و نمایشگر آن‌ها در هر دو مدل از دقت بسیار بالا برخوردار است و رنگ‌ها و تصاویر را بسیار واضح نشان می‌دهد.

همپنین قدرت پردازنده و حافظه داخلی بالای این محصول، آن را به یکی از محبوب‌ترین‌های شرکت اپل تبدیل کرده است.

استفاده از جدیدترین فناوری روز در مک بوک

همانطور که می‌دانید شرکت اپل برای هرکدام از محصولات خود نام ویژه‌ای انتخاب می‌کند. مک‌ بوک به لپ ‌تاپ‌های تولید شده در شرکت اپل گفته می‌شود و سیستم عامل پشتیبان آن‌ها Mac OS است.

مک بوک‌ها در سه دسته کلی مک بوک، مک بوک ایر و مک بوک پرو تولید می‌شوند. مک بوک‌ها از ضخامت و اندازه کوچک‌تری برخوردار هستند و بیشترین کاربری را برای حمل‌ونقل دارند.

بررسی کامل و تخصصی  مک بوک جدید اپل را در مطلب نقد و بررسی مک‌ بوک پرو 16 اینچ 2019 اپل  می توانید ببینید

مک بوک‌های ایر 11 یا 13 اینچی هستند و برای کسانی که مدام با لپ‌تاپ خود سفر می‌کنند و باتری لپ‌تاپ برای آن‌ها اهمیت بالایی دارد، بهترین گزینه هستند.

مک بوک پرو نیز در اندازه‌های 13 یا 15 اینچی تولید می‌شود و به دلیل قدرت و عملکرد عالی و همچنین نمایشگر باکیفیت، بسیار محبوب شده‌اند.

هرکدام از این مک بوک‌ها در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند که در اندازه، وزن، باتری، دقت نمایشگر، قدرت پردازنده و غیره با یکدیگر تفاوت دارند.

آیفون، انقلابی در صعنت گوشی همراه

آیفون نام گوشی‌های همراه شرکت اپل است. اولین گوشی هوشمند شرکت اپل در سال 2007 توسط استیو جابز معرفی شد.

گوشی آیفون معرفی شده توسط جابز تماما لمسی بود و تنها از یک کلید، برای برگشتن به صفحه نخست یا هوم استفاده می‌شد.

اکنون بررسی جدیدترو بهترین مدل آیفون را می توایند در مطلب نقد و بررسی کامل و تخصصی آیفون 12 پرو مکس ببینید

تا قبل از معرفی آیفون، شرکت نوکیا توانسته بود با طراحی گوشی‌های هوشمند و قابل اتصال به وای‌فای، یکه‌تاز میدان فناوری جدید در تولید گوشی‌های هوشمند باشد، اما تولید آیفون و پیشرفت سریع آن نوکیا را از عرصه گوشی‌های پیشرفته خارج کرد.

سیستم عامل iOS در هر سری از محصولات جدید اپل ارتقا می‌یابد و در حال حاضر به نسخه 14.0.1 رسیده است.

دلیل اصلی محبوبیت گوشی‌های آیفون، نمایشگر بسیار قوی، دوربین باکیفیت بالا و مناسب عکاسی و فیلم‌‌برداری، قدرت پردازش بالا، باتری با ماندگاری شارژ بالا و غیره است و هریک از آیفون‌های جدید نسبت به نمونه‌های قبل، پیشرفت چمشگیری دارد.

گوشی آیفون تمام نیاز و انتظار مخاطبان را از یک گوشی هوشمند پیشرفته برآورده می‌کند.

اپل واچ بهترین گجت پوشیدنی

شرکت اپل برای نخستین بار در سال 2014 به معرفی ساعت هوشمند خود به اسم اپل واچ پرداخت و اولین سری آن را در سال 2016 به دنیا عرضه کرد.

جدیدترین نسخه موجود آن، اپل واچ 6 است که می توانید نقد و بررسی اپل واچ 6 را در روکیدا ببینید.

این وسیله خارق‌العاده قادر است به گوشی آیفون متصل شود و هر اتفاقی را که در گوشی همراه می‌افتد در نمایشگر خود به شما نشان دهد. این ساعت هوشمند از سیستم عامل WatchOS استفاده می‌کند.

اپل واچ به عنوان یک گجت پوشیدنی برای زندگی بهتر طراحی شده است و قابلیت‌های فراوانی دارد که در ادامه به ذکر چند نمونه از آن‌ها می‌پردازیم:

  • استفاده به عنوان یک کنترل‌گر برنامه‌های ورزشی و اشتراک گذاری آن‌ها با دوستان
  • استفاده به عنوان کنترل خاموش یا روشن کردن سینمای خانگی
  • گوش دادن به موسیقی دل‌خواه در هنگام ورزش
  • کنترل ابزارهای هوشمند داخل منزل با برنامه هوم کیت
  • کنترل و اندازه‌گیری زمان خواب و خواب عمیق
  • امکان ارسال ایمیل یا پیامک
  • پاسخ به تماس‌های تلفنی
  • ماشین حساب
  • کنترل نبض و ضربان قلب
  • استفاده از GPS و به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی
  • استفاده به عنوان چراغ قوه و غیره

اپل‌ واچ قابلیت‌های بسیار زیاد دیگری دارد و بهترین گزینه برای کسی است که دنبال یک وسیله کاربردی، اما سبک و بدون دردسر می‌گردد.

آیتیونز یک نرم‌افزار کاربردی برای دانلود موسیقی

همانطور که گفتیم شرکت اپل فقط سخت‌افزارهایی مانند آی‌پد یا آیفون تولید نمی‌کند، بلکه نرم‌افزارهای تولید شده در این شرکت جزو بهترین نرم‌افزارهای دنیای فناوری هستند.

این نرم‌افزار فوق‌العاده بر روی مک بوک یا آی‌مک نصب می‌شود و می‌توان فیلم‌ها و موسیقی‌های دانلود شده در آن را به آیفون یا اپل واچ و غیره انتقال داد.

روکیدا دریچه‌ای که به سمت آشنایی با بهترین محصولات اپل باز می‌شود

روکیدا یک سایت جامع و کامل درباره دنیای فناوری جدید، گوشی‌های همراه و دریچه‌ای به روی کسانی است که از آشنایی با چنین مواردی و به ویژه محصولات اپل لذت می‌برند.

اگر شما نیز از طرفداران شرکت اپل هستید، روکیدا را دنبال کنید. زیرا در روکیدا می‌توانید جدیدترین اخبار منتشر شده درباره محصولات شرکت اپل را مطالعه کنید.

همچنین در این مجله نقدهای بسیار کاملی درباره انواع محصولات اپل و مقایسه آن‌ها با یکدیگر یا با محصولات سایر برندها وجود دارد.

اگر قصد دارید یکی از محصولات اپل را خریداری کنید، با مراجعه به روکیدا و بررسی نقدها و اخبار مختلف بهترین محصول را انتخاب کنید.

نویسندگان این سایت با وسواس منابع معتبر خارجی را انتخاب می‌کنند و با گذاشتن اسم آن‌ها، خوانندگان روکیدا را از صحت اطلاعات مطمئن می‌کنند.

روکیدا را در هر روز وبگردی خود مانند دریچه‌ای به سمت آشنایی با بهترین محصولات اپل و سایر شرکت‌ها می‌توانید باز کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها