معرفی خواص مهره مار و نحوه قیمت گذاری آن

کد خبر: 1056509

مهره مار از محصولات بسیار خاص سایت شامگاه است که مورد توجه برخی از افراد قرار می گیرد. برای مهره‌مار خواص زیادی ذکر می شود. همین موضوع بیشتر افراد را به بهره مندی از مهره‌مار مشتاق می کند. مهره مار اصل در رابطه با خوش شانسی افراد به کار می رود. از دیرباز تا کنون به افرادی که به شکل مرتب با شانس و فرصت مواجه می شوند، می گویند  فلانی انگار مهره مار دارد.

 افرادی که در بین جمع محبوب شناخته می شوند، افرادی که موقعیت کاری مناسبی دارند و ... به عنوان افرادی خوش شانس و دارای مهره‌مار معرفی می شوند. مهره‌مار در نگاه اول مسئله ای کاملاً خرافاتی به نظر می رسد.

 مهره مار

خواص مهره‌مار

آشنایی با خواص مهره مار

علم متافیزیک بر روی خواص مهره مار تاکید دارد. این علم پیشرفت زیادی داشته و شرایط برای کشف موضوعات مختلف را فراهم می کند. در واقع خواص مهره‌مار از نظر علم متافیزیک و سنگ درمانی به عنوان یک شیء با نیروی بالای مغناطیسی معرفی می شود. این مهره دارای انرژی های پنهانی بسیاری است. به طور کلی مهره مار از ترشح استخوانی شکل می گیرد. این ترشح بر روی سر مار به شکل پینه نمایان شده و از جنس شاخ است. مهره‌مار با بار مغناطیسی بالایی نسبت به سایر اشیاء و اجسام همراه است.

 خواص مهره مار از مواردی است که همواره مورد توجه خریداران قرار می گیرد. حال باید دید که آیا واقعاً مهره‌مار خاصیتی برای کاربرانش دارد یا خیر؟ جالب است بدانید مهره‌مار در مار ماده با بار منفی و در مار نر با بار مثبت همراه است. این بار مثبت و منفی دو مار نر و ماده را مانند مغناطیسی به یکدیگر جذب کرده و باعث مقاربت بین آن ها می شود. سایز مهره‌مار به اندازه لپه است. در زمان جفت گیری مارها، مهره‌مار از سر مار می افتد. اگر فردی این مهره افتاده از سر مار را بردارد و تا 40 روز همراه خود داشته باشد، در چنین حالتی مغناطیس بدن فرد با مغناطیس مهره هماهنگ می شود.

سایر فواید محبت مار

در نتیجه فردی که دارای مهره مار است، از انرژی جذب بیشتری نسبت به مهره‌مار برخوردار است. بار مغناطیسی ساطع شده از مهره‌مار فواید دیگری نیز دارد. این بار مغناطیسی باعث آرامش اعصاب شده و قادر است استرس های فردی را به خوبی کنترل کند. این استرس می تواند در ضمیر ناخودآگاه باشد. در واقع مهره مار می تواند بر روی افرادی که با دارنده مهره ملاقات می کنند، تاثیر داشته باشد. در چنین حالتی انرژی ساطع شده از مهره‌مار بر روی روابط، آرامش فرد مواجه شده با دارنده مهره و ... تاثیر خواهد داشت. در مواردی نیز به خواص مهره برای پاکسازی جوش صورت اشاره شده است. در چنین حالتی دارنده این مهره با زیبایی چهره نمایان می شود.

اگر بخواهید از مهره مار خود بهتر نتیجه بگیرید باید از نژاد های هندی مهره مار استفاده کنید که از معروفترین آنها می توان به مهره مار دابویا هندی (Daboia ressulii) اشاره کرد که دارای قدرت مغناطیسی بسیار بالایی است. این نژاد در جزایر اطراف هندوستان بدست می آید که در مقایسه با شاه کبری قدرت جذب بسیار بالایی دارد.

 مهره مار

فواید مهره مار

خاصیت مغناطیسی مهره مار مصونیت از بیماری را به دنبال دارد. بسیاری از دردها به کمک مهره‌مار تسکین پیدا می کنند. خواص مغناطیسی مهره‌مار برای از بین بردن امواج مضر موبایل کارایی قابل توجهی دارد. این امواج مضر می تواند از موبایل، مودم، دکل مخابراتی و ... ساطع شود. بزرگان عرب، شیوخ قبایل عرب، تاجران، افراد خاص و ... از جمله کسانی هستند که به داشتن مهره‌مار اعتقاد دارند.

نحوه به دست آوردن مهره

همان طور که می دانید مهره مار از جفت گیری مارها به دست می آید. بنابراین پیدا کردن مهره مار تنها به عنوان یک شانس تلقی می شود. افرادی که مدت زمان زیادی را در بیابان ها سپری می کنند، شانس بیشتری برای به دست آوردن مهره‌مار دارند. مارها در مواقع خاصی جفت گیری می کنند. بنابراین افراد باید اطلاعات لازم را در مورد زندگی مارها و زمان جفت گیری آن ها داشته باشند. مارها در طبیعت آزاد و مکان خاص اقدام به جفت گیری می کنند. تکه استخوانی بعد از تکمیل شدن جفت گیری در محل رها می شود. به این تکه استخوانی رها شده محبت مار یا مهره مار می گویند.

توجه داشته باشید که مارها عمل جفت گیری را به شکل پنهانی و به دور از چشم سایرین انجام می دهند. قطعات استخوانی دیگر مار نیز ممکن است در زمان کشتن مار یا زمان های دیگر به دست آید. اجزای استخوانی دیگر مار نیز همچون محبت مار مفید و کاربردی شناخته می شوند. 2 عدد مهره مار گاهی به همراه 2 دندان مار و نیش مار به مشتریان ارائه می گردد. افرادی که این تکه های استخوانی مار را به همراه دارند، از شانس و طالع بهتری برای رویارویی با موقعیت های خاص برخوردار هستند. ضمن اینکه این استخوان ها محبوبیت بیشتری را برای فرد به دنبال دارند.

تشخیص اصالت مهره

برای تشخیص اصالت مهره بهتر است این آزمایش را مدنظر قرار دهیم. 2 عدد مهره را باید در ظرف سرکه انگور خالص بگذارید. مهره‌مار باید به روی کف در ظرف قرار گرفته باشد. این موضوع برای فراهم کردن شرایط حرکت مهره مار اهمیت دارد. مهره‌های مار بعد از گذشت مدتی به یکدیگر نزدیک تر شده و در نهایت به هم می چسبند. حرکت و تکمیل پروسه بین مهره ها می تواند از چند دقیقه تا چند ساعت متفاوت باشد. این موضوع تحت تاثیر شرایط روحی و فیزیکی مارها متفاوت است.

 مهره مار

اصالت مهره مار

 توجه داشته باشید که مهره های مار بعد از قرارگیری در چنین آزمایشی کمی خاصیت مغناطیسی خود را از دست می دهند. از این اتفاق با اصلاح قهر مهره‌مار یاد می شود. البته خواص اصالت این مهره ها تا ابد حفظ می شود. به گونه ای که اگر هزاران بار دیگر این آزمایش تکرار شود، باز هم شاهد چنین صحنه ای خواهید بود. زیر مهره مار اصل می توان نقش متفاوتی را مشاهده کرد. این نقش تشخیص مهره مار را ساده می کند. چنین نقشی با رشد مار شکل می گیرد.

قیمت مهره مار

قیمت مهره مار تحت تاثیر عوامل و فاکتورهای مختلف تخمین زده می شود. اعتبار فروشنده، نوع و نژاد مار، اصل بودن مهره مار و ... در تخمین قیمت مهره‌مار اهمیت زیادی دارد. بنابراین برای خرید مهره باید به سایر عوامل و فاکتورها توجه کنید. سایت شامگاه برای خرید مهره‌مار قیمت بسیار مناسبی ارائه می کند. ضمن اینکه اصیل بودن مهره را نیز ثابت می نماید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها