چه وسایلی را نباید از هتل برداریم؟

کد خبر: 1264367

هتل ها، بخش جدا نشدنی اکثر سفر ها هستند که بسته به سطح آن‌ها خدمات متنوعی را به مسافران ارائه می‌دهند. بخشی از این خدمات با وسایل و لوازمی که در اختیار شما قرار می‌گیرد معنا می‌یابد. برای آگاهی بیشتر درباره این وسایل و اطلاع از اینکه کدام وسایل را می‌توانید با خود ببرید و کدام را نه، با این مطلب، همراه باشید.

چه وسایلی را نباید از هتل برداریم؟

 

به طور کلی، وسایلی که در اتاق هتل قرار دارند، به جز وسایل فردی شما و لوازمی که برای استفاده یک بار مصرف و یا یک شخص در نظر گرفته شده، متعلق به هتل هستند. برداشتن این وسایل بدون اجازه، کار نامناسبی محسوب می‌شود و ممکن است عواقب قانونی نیز داشته باشد.

چه وسایلی را نباید از هتل بردارید؟

در ادامه لیست کاملی از وسایلی که نباید از هتل برداریم ارائه شده است:

- لوازم آشپزخانه: لیوان، ماگ، قاشق، چنگال، چاقو، قابلمه، تابه، ماهیتابه و لوازمی همچون یخچال، مایکروویو، اجاق گاز و غیره!

- اسباب اتاق: پرده، تلفن، لامپ، تلویزیون و کنترل، چوب لباسی، آیینه، میز، صندلی، مبل، تخت، کمد

- وسایل برقی: سشوار، اتوی مو، چای ساز، قهوه ساز، رادیو، تلویزیون، کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و ...

- وسایل دکوری و تزئینی: گل و گلدان، تابلو، قاب عکس، مجسمه و... که برای زیبایی و جذابیت اتاق هتل طراحی شده.

- لوازم خواب: ملحفه، تخت، پتو، بالشت و روبالشی

اقلامی که گفته شد، در حقیقت برای استفاده مجدد توسط مهمانان بعدی در نظر گرفته شده و تنها برای استفاده مسافران در طول اقامت هستند. برخی از هتل ها ممکن است وسایل دیگری نیز داشته باشند که برداشتن آن‌ها مجاز نیست. در صورت شک، همیشه بهترین کار این است که از متصدی پذیرش در این باره سوال کنید.

برای جلوگیری از اشتباه، ‌قبل از ترک اتاق هتل، به دقت اطراف خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید هیچ وسیله‌ای را فراموش نکرده‌اید.

در صورت برداشتن وسایلی که نباید از هتل بردارید، ممکن است با عواقبی مانند موارد زیر مواجه شوید:

- جریمه: هتل می‌تواند از شخص جریمه دریافت کند که برابر با ارزش وسایل برداشته شده است

- اخراج: هتل ممکن است متخلف را از اتاق خود اخراج کند و از ورود شما به هتل در آینده جلوگیری کند.

- ادعای کیفری: هتل ممکن است برای دزدی وسایل، شکایت کند.

حتی اگر هیچ یک از موارد بالا اتفاق نیفتد، باز هم نباید این لوازم را از هتل خارج کرد. چون علاوه بر وارد کردن ضرر مالی به هتل، هر بار جایگزینی آن ها با وسایل تازه باعث اسراف و هدر رفتن وسایل نیز می‌شود.

 

وسایلی که می‌توانیم از هتل برداریم؟

در برخی موارد، هتل‌ها وسایل خاصی را به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌دهند که بخشی از خدمات هتل به حساب می‌آید. این وسایل معمولاً در لیست لوازم اولیه اتاق ذکر شده‌اند. به عنوان مثال انواع لوازم بهداشتی مانند شامپو، صابون، خمیر دندان، مسواک، حوله و دمپایی های یک بار مصرف.

به همراه بردن این وسایل اشکالی ندارد زیرا برای استفاده شخصی شما در نظر گرفته‌ شده اند. لوازمی مانند جعبه کوچک خیاطی برای استفاده مهمان و کیسه یا پلاستیک هایی که برخی هتل ها در اختیار مسافران قرار می‌دهند را میتوانید بردارید.

همچنین خوراکی هایی مانند بیسکوییت یا شیرینی و چای که برای خوش آمدگویی در اختیار مهمانان قرار گرفته باشند را می‌توان به همراه برد.

7

در نهایت جدا از اینکه وسایل را می‌توانید با خود ببرید یا نه، مهمترین بخش در طول سفر، در دسترس بودن لوازم مورد نیاز شما در محل اقامت و استفاده آسان از آن ها در مدت زمان سفر است. این موضوع تا حد زیادی به هتل انتخابی شما و کیفیت ارائه خدمات توسط آن بستگی دارد.

هتل هما 2 مشهد

کیفیت اقامت، بخش مهمی از سفر شما را تشکیل می‌دهد. استراحت در سفر برای تجدید انرژی و لذت بردن از شهر و منطقه ای که به آن سفر کرده اید ضروریست. نحوه ارائه خدمات مورد نیاز شما توسط هتل، در ایجاد تجربه خوشایند برای شما، بسیار موثر است.

هتل بین المللی هما 2 مشهد یکی از بزرگ ترین هتل های ۵ ستاره شهر است که سابقه ای طولانی دارد. در سال 1375 افتتاح و در سال 1395 به منظور ارتقا سطح کیفی امکانات و خدمات بازسازی شده است. این هتل در منطقه‌ای آرام با پارکی سرسبز در بلوار خیام واقع شده‌. این هتل با توجه به نوع اتاق و خدمات انتخابی شما، امکانات وسیعی را در اختیارتان قرار می‌دهد و به راحتی می‌توانید تمامی مواری که در سفر به آن نیاز دارید و یا علاقه مند هستید را دریافت کنید.

8

رزرو آسان هتل با مناسب ترین قیمت

اگر قصد سفر به هر نقطه از دنیا را دارید، فلای تودی به عنوان مرجعی مطمئن برای رزرو هتل های داخلی و یا خارجی، این امکان را با مناسب ترین قیمت برای کاربران فراهم کرده. با مراجعه به اپلیکیشن و یا وبسایت فلای تودی، به آسانی می توانید لیست تمامی هتل های موجود در مقصد مورد نظرتان را مشاهده نمایید و از انواع اتاق و نوع خدمات در هتل همای مشهد و هر هتل دیگری باخبر شوید.

بدین ترتیب علاوه بر انتخاب آسان، امکان مقایسه قیمت خدمات موردنظر برای شما فراهم است. با مقایسه قیمت هتل انتخابی خود با سایر سایت‌ها، در زمانی که قصد سفر دارید، متوجه تفاوت قیمت ها می‌شوید.

پس از رزرو و یا هر خریدی از فلای تودی، در صورت وجود هرگونه سوالی می‌توانید به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته با کارشناسان پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید و راهنمایی دریافت کنید. بدین ترتیب می‌توانید راحت و با آرامش خاطر بیشتری برای سفر خود آماده شوید، این پشتیبانی۲۴ ساعته فلای تودی را از سایر شرکت‌های گردشگری متمایز کرده است.

فلای تودی یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری در ایران است و تمام آنچه که برای یک سفر دلچسب به آن نیاز دارید را به شما ارائه می دهد. خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط قطار، دریافت ویزا و... از دیگر خدمات این شرکت هستند. برای تجربه کاربری بهتر و راحت تر می توانید از اپلیکیشن فلای تودی نیز استفاده کنید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها