لیست قیمت و خرید 10 گیاهان دارویی پرکاربرد از سایت مشکستان

کد خبر: 1263994

اگر به دنبال لیست قیمت برای خرید ده گیاه دارویی پر کاربرد هستین و نمیدانید آن ها را از کجا تهیه کنید که اصل ، تازه و با کیفیت تضمین شده باشد ، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید:

لیست قیمت و خرید 10 گیاهان دارویی پرکاربرد از سایت مشکستان

 

 

ما در این مطلب ده گیاه دارویی پر کاربرد و پر خاصیت را به شما معرفی کرده ایم که برای انواع مشکلات ، بیماری ها و رفع بسیاری از مسائل کاربرد دارد:

مشکستان بزرگترین عطاری آنلاین تهران و ایران به عنوان منبع جامعی از انواع گیاهان دارویی خاص و کمیاب شما را به شناخت و مطالعه ده گیاه پرکاربرد و خواص آنها دعوت میکند:

1.خرنوب اصل ترکیه:

خرنوب اصل ترکیه یک گیاه بومی از منطقه آناتولی در ترکیه است. این گیاه دارای شاخه‌های بلند و شاخصی است و برگ‌های سبز تیره و شکل برجسته دارد. میوه خرنوب اصل ترکیه در اندازه کوچک و قرمز رنگ است و دارای طعمی شیرین و خوشمزه است. خرنوب اصل ترکیه به عنوان یک منبع غنی از پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی شناخته شده است. خرنوب که طبعی سرد وخشک دارد مهمترین خاصیت آن درمان ناباروری آقایان ، افزایش توان جنسی و تقویت اسپرم است.

2.ماهی سمنقور:

ماهی سمنقور جانوری دو زیست مثل سوسمار است که درازای این جانوار بین پانزده تا بیست سانت میباشد. طبیعت این ماهی گرم میباشد و خواص درمانی فراوانی دارد که یکی از مهمترین خواص دارویی آن  میتوان به بالابردن امور جنسی مردان و همچنین درمان کمبود اسپرم در آقایان اشاره کرد.برای استفداه از این ماهی می توانید آن را به صورت پودر درآورده به مدت دو ماه هر روز به همراه یک قاشق عسل میل فرمایید.

3.دار چین سیلان اصل سریلانکا:

این دارچین تولید کشور سریلانکا است . دارچین سیلان برای جلوگیری از بیماری های مختلف بسیار مفید است.و از مهمترین خواص آن مبارزه با سلول های سرطانی میتوان اشاره کرد.و همچنین این دارچین برای درمان دیابت بسیار مفید میباشد. تنها موردی که استفاده از دارچین سیلان راسخت کرده است دسترسی به آن می باشد که  عطاری مشکستان آن را برای شما آسان نموده است و با خیال راحت و آسوده میتوانید این محصول را خریداری نمایید .

11

4. گیاه بن سرخ( گیاه بوسور) :

گیاه بن سرخ گیاهی شبیه به تره با نام های پیاز یزدی بوسور و بسور، گیاهی گل دار است . این گیاه طبعی گرم دارد و برای رفع سردی مفید است و همچنین از گیاه بن سرخ برای درمان دردهای شکمی، روماتیسم، استفراغ، سنگ کلیه و سرماخوردگی استفاده می شود . این گیاه همراه برنج یا به صـورت آش پختـه و مصـرف خوراکی می‌شود. همچنین مسکن و ضد درد بوده ودر درمـان سرماخوردگی مصرف می‌شده است .

5.گلاب دو آتیشه اصل کاشان :

گلاب از گل محمدی تهیه می‌شود و میتوان گفت معروفترین و گرانترین عرق گیاهی است که از دو مرتبه تقطیر گلاب سنگنین . پرمایه بدست آمده است.  خواص بی نظیر گلاب عبارت است از: درمان بیماری‌های گوارشی و یا کاهش دردهای روماتیسمی، بیماری‌های قلبی ، رفع نفخ معده ، پاکسازی پوست صورت و تقویت سیستم ایمنی .

6. ابهل :

ابهل قسمتی  از سرو کوهی است که آن را عرعار و عرعر و به فارسی اورس و ایرس و برس غنچه، به هندی اوهیروهوبیر نامند؛ گیاه ابهل طبعی گرم و خشک دارد  . و خواص این گیاه عبارت است از: 1. بازشدن قاعدگی و درمان قاعدگی نامنظم 2.درمان اسهال خونی 3. درمان زگیل های ویروسی .

 قسمت های مورد استفاده گیاه ابهل برای استفاده دارویی، پوست و میوه این درخت است که دارای ترکیبات رزین، ساکاروز، گلوکز، کولسترین، صمغ و اسانس روغنی است. مقدار مجاز مصرف داروی ابهل زیر نظر پزشک ۳ تا ۵ گرم است و بهتر است شب ها قبل از خواب مصرف شود. همچنین طریقه مصرف داروی ابهل برای باز شدن قاعدگی ۵ تا ۸ روز قبل از موعد قاعدگی است.

12

7. گرد لقاح (گرد نخل) :

گرده نخل پودر سفید رنگی است که از درخت نخل نر به دست می آید. گرد لقاح خواص های متعددی دارد از جمله : تقویت کننده جنسی قوی ،دیابت ، درمان مشکلات های عصبی ، درمان نازایی با گرد لقاح ، افرایش کیفیت اسپرم و ...

برای آشنایی بیشتر با خواص این محصول پر خاصیت و خرید گرد نخل اصل به سایت عطاری مشکستان مراجعه کنید.

8.جینسینگ قرمز اصل :

جینسینگ گیاهی است که در مناطق مختلف جهان رشد می کند و به عنوان یک گیاه دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. این گیاه پرخاصیت انواع مختلف دارد که در دو دسته اصلی جینسینگ سفید و جینسینگ قرمز تقسیم می گردد.طبع جینسینگ گرم و خشک است .

  خواص جینسینگ : درمان آنفلونزا ، افزایش میل جنسی، کاهش وزن، دیابت، پاک سازی ریه و همچنین جنسینگ قرمز  به دلیل خاصیت آرامبخشی که دارد باعث درمان فشار خون می شود .

 روش مصرف جینسینگ به این صورت است که سه تا پنج گرم از پودر ریشه جینسینگ قرمز را در یک لیوان آب جوش ریخته و درب آن را بپوشانید و اجازه دهید حدود ۱۰ دقیقه باقی ماند و دم بکشد. سپس آن را صاف کرده و میل می کنید. این میزان را می توان تا سه بار در روز تکرار کنید .

9. غلاف وانیل ماداگاسکار:

چوب وانیل طبیعی پس از زعفران گرانترین ادویه است، زیرا پرورش غلاف دانه وانیل کار فشرده ای دارد. غلاف ها شامل دانه های نرم، انعطاف پذیر و پر از میلیون ها دانه ریز وانیل هستند.می توان در انواع دستور العمل ها به عنوان طعم دهنده یا مواد تشکیل دهنده و مصارف دیگر مانند عصاره وانیل خانگی،پخت و پز استفاده کرد. با طعم و کیفیت‌های معطری که باعث می‌شود دانه‌های وانیل ماداگاسکار محبوب‌ترین و پرطرفدارترین نوع وانیلی باشد .

 ما در مشکستان همانطور که چوب دارچین اصل ، گلاب دو آتشه اصل و بسیاری از گیاهان دارویی کمیاب و خاص دیگر را ارائه داده ایم.این محصول بی نظیر و خوش بو را نیز تامین و در حال حاضر در بسته های دو تایی در اختیار شما قرار داده ایم .

10. مشک اسود (سیاه) اصل :

مشک اسود نوعی مشک پودری میباشد که محصولی وارداتی از کشورهای هندوستان یا پاکستان می باشد.این مشک بوی خوب و ملایمی دارد که باعث ایجاد آرامش و کاهش استرس میشود . از مشک اسود یا مشک سیاه برای دعانویسی و یا تهیه دارو استفاده می کنند .

گیاهان پرکاربرد دارویی و اصل را از کجا بخریم؟

با خرید آنلاین محصولات از عطاری مشکستان، شما می‌توانید به راحتی به محصولات طبیعی و ارگانیک دسترسی پیدا کنید. این عطاری آنلاین یک مجموعه کامل از محصولات طبیعی و سالم را در اختیار شما قرار می‌دهد، که منشأ آنها از منابع طبیعی و گیاهی مختلف است . در فهرستی که در مقاله معرفی کردیم، شما می‌توانید تنوعی از محصولات را پیدا کنید .

با مراجعه به سایت عطاری مشکستان، می‌توانید قیمت‌ها و جزئیات بیشتر درباره هر کدام از این محصولات را مشاهده کنید. همچنین، شما می‌توانید با خرید آنلاین به سادگی این محصولات را درب منزل خود تحویل بگیرید و از فواید آنها برای سلامتی و آرامش خود بهره‌برداری کنید .

برای مشاهده انواع محصولات دیگر و اطلاع از قیمت‌های انواع گلاب و عرقیات اصل ، روغن های گیاهی خالص ، بخورات کمیاب و ... در عطاری مشکستان و خرید گیاهان دارویی ، میتوانید به سایت عطاری بزرگ مشکستان مراجعه کرده و از امکانات خرید آنلاین آن استفاده نمایید .

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها