تولید مواد شوینده در منزل (صفر تا صد با فراز صنعت)

کد خبر: 1262969

گروه سیاست سایت فردا: خط تولید مواد شوینده در منزل یکی از کسب و کارهایی است که در سال های اخیر افراد زیادی به این کسب و کار روی آوردند. به طور کلی تولید مواد شوینده از آنجا که سود قابل توجهی دارد امروز رقیبان شرکت ها و کارخانه های بزرگ مواد شوینده کسب و کارهای کوچکی شده است که تحت هر شرایطی فعالیت خود را ادامه می دهند و محصول خود را به بازار عرضه می کنند. شرکت های بزرگ مواد شوینده حتی فکر این را نمی کردند که روزی رقیبان آن ها کارگاه های کوچکی است که اهداف بلند دارند و محصول خود را وارد بازار می کنند.

تولید مواد شوینده در منزل (صفر تا صد با فراز صنعت)

 

امروزه افراد بسیاری با راه اندازی خط تولید مواد شوینده خانگی، تولید محصولات شوینده را در منزل و یا کارگاه های کوچک راه اندازی می کند. امروز هزینه راه اندازی خط تولید مواد شوینده در بازار ایران  بسیار مناسب است که اگر روی آن کلیک کنید متوجه داستان تولید شوینده ها در ایران خواهید شد. علت هزینه پایین راه اندازی خط تولید شوینده ها در ایران به دلیل آن است که صفر تا صد تجهیزات آن در ایران تولید می شود.

کارآفرینان بسیاری هم اکنون به تولید مواد شوینده می پردازند بعضی از آن ها دارای کارخانه های بزرگ و وسیعی هستند و با بودجه ای که دارند تولید و فروش محصولات خود را انجام می دهند بعضی دیگر کارگاه های تولیدی کوچکتری دارند و آن ها نیز با خرید فرمولاسیون مناسب محصولات با کیفیتی را تولید می کنند. عده ای دیگر علاقه مند به تولید مواد شوینده خانگی هستند و علی رقم این که تولید مواد شوینده در منزل مجوزی به آن تعلق نمی گیرد محصولات شوینده خود را با فرمولاسیون مناسب تولید می کنند و محصول خود را به صورت فله ای در بازار عرضه می کنند همان طور که شاهد هستیم تعداد زیادی از هتل ها، بیمارستان ها، مدارس، رستوران ها، کارواش ها و... از این محصولات استفاده می کنند تا بتوانند هزینه های خود را نیز مدیریت کنند. حتی گاها در حاشیه های شهر مشاهده می کنیم که بعضی از فروشگاه های مواد شوینده به دلیل قیمت مناسب محصولات فله ای به مشتریان خود پیشنهاد خرید مواد شوینده به صورت فله نیز می دهند.

تولید مواد شوینده چگونه انجام می شود؟ امروزه شرکت های بسیاری مانند فراز صنعت به آدرس اینترنتی (https://farazsanat.ir/) با تولید تجهیزات مواد شوینده اقدام به راه اندازی صفر تا صد خط تولید مواد شوینده در ایران می کنند. طبق گزارشی که از این شرکت تهیه شده است راه اندازی خط شوینده با توجه به بودجه کارآفرینان به گونه های مختلفی انجام می شود.

افرادی که قصد راه اندازی خط تولید مواد شوینده دارند با توجه به بودجه خود اقدام می کنند. بعضی از افراد با خرید یک فرمولاسیون مناسب، دستگاه پرکن و مخزن استیل و لوازم مورد نیاز اقدام به تولید محصولات شوینده در منزل می کنند که با توجه به این که مجوزی برای این نوع کسب و کار تعریف نشده است، راه اندازی آن توصیه نمی شود. با این حال افراد بسیاری هم اکنون تولیدات خود را این چنینی استارت می زنند و بعد از مدتی فعالیت خود را در محیطی استاندارد ایجاد می کنند و مجوزهای لازم را دریافت می کنند. فروش این محصولات معمولا بدون لیبل بوده و به صورت فله در بازار محلی انجام می شود.

اما اگر قصد راه اندازی خط تولید مواد شوینده دارید بهتر است تولید محصولات خود را به صورت قانونی در فضای مورد نیاز انجام دهید و با دریافت مجوزها برند خود را نیز استارت بزنید. اگر قصد تولید مواد شوینده در منزل دارید و یا این که می خواهید خط تولید شوینده را به صوت نیمه اتوماتیک یا فول اتوماتیک راه اندازی کنید پیشنهاد می شود حتما یک بار کلمه فراز صنعت را در گوگل سرچ کنید و اطلاعات لازم را از مدیران فراز صنعت کسب نمایید.

خط تولید مواد شوینده به صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک با سه بودجه مناسب قابل راه اندازی می باشد. شما می توانید خط تولید نیمه اتوماتیک مواد شوینده را در فضای کارگاهی با هزینه 450 میلیون تومان راه اندازی کنید و اگر قصد راه اندازی خط تولید نیمه اتوماتیک مواد شوینده را در مقیاس بزرگتری دارید می توانید با هزینه 750 میلیون تومان کسب و کار خود را راه اندازی کنید و اگر می خواهید در بازار با قدرت بیشتری وارد شوید می توانید با هزینه دو میلیارد خط تولید فول اتوماتیک مواد شوینده را با ظرفیت تولید بالا راه اندازی نمایید.

اگر قصد راه اندازی خط تولید مواد شوینده دارید در ابتدای کار نیاز به فضای مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید است. افرادی که قصد تولید مواد شوینده در منزل دارند معمولا فضایی مانند زیرزمین یا انباری خود را به این کار اختصاص می دهند. برای دریافت مجوز فضای کارگاهی خط تولید شوینده بسیار مهم است و در هر شهرستانی با توجه به صلاح دید سازمان بهداشت، متراژ آن متفاوت می باشد به همین دلیل باید از بهداشت و سازمان های مربوطه در شهر خود برای متراژ مناسب سوال کنید.

تجهیزاتی که مورد نیاز است دستگاه هایی است که تولید، بسته بندی، لیبل زنی و... توسط آن انجام می شود که ما در این جا به طور کلی تجهیزات را مورد بررسی قرار می دهیم که می تواند با توجه به بودجه شما این تجهیزات کم یا زیاد شود و یا این که نوع آن متفاوت باشد.

تجهیزات مورد نیاز خط تولید شوینده

یکی از تجهیزات مورد نیاز برای تولید مواد شوینده دستگاه تصفیه آب RO می باشد این دستگاه آب مورد نیاز را برای تولید مواد شوینده آماده سازی می کند تا بتوانید محصولی با کیفیت تولید کنید.

مخزن پلی اتیلین، مخازن استیل و... در تولید مواد شوینده نیز کارایی دارد در مخازن پلی اتیلین آب آماده شده نگهداری می شود و بعد از آن برای ساخت مواد شوینده به مخزن استیل منتقل می شود و عملیات تولید مواد شوینده با استفاده از مواد اولیه در این مخزن انجام می شود.

مونو پمپ غلیظ کش دستگاهی است که سبب انتقال و جا به جایی مواد از مخازن به دستگاه پرکن مایعات می شود.

دستگاه پرکن مایعات یکی از تجهیزات مورد نیاز است که همانند دیگر تجهیزات، تولید شرکت فراز صنعت می باشد که با توجه به بودجه خود می توانید یکی از انواع آن را انتخاب و خریداری کنید که بهترین آن دستگاه پرکن خطی است. مدل های اقتصادی دستگاه پرکن مایعات به صورت تک نازل و دو نازل طراحی و تولید شده است. توسط دستگاه های پرکن عملیات پرکردن ظروف انجام می شود و ظروف مواد شوینده را با توجه به ابعادی که دارد پر می کند. افرادی که قصد تولید مواد شوینده در منزل را دارند معمولا از مدل تک نازل آن استفاده می کنند.

5

دستگاه دربند نیز به صورت اتوماتیک و دستی تولید می شود و عملیات دربندی ظروف محصولات توسط این دستگاه انجام می شود. با توجه به حجم تولید روزانه و نوع خط تولید می توان اتوماتیک یا دستی آن را انتخاب کرد.

دستگاه لیبل زن صنعتی تولید فراز صنعت یکی دیگر از تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید می باشد. این دستگاه نیز انواع مختلفی دارد که بهترین آن دستگاه لیبل زن پشت چسبدار دو منظوره است. البته مدل های اقتصادی و مناسب تری دارد که با توجه به نیاز خط تولید مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه لیبل زن عملیات لیبل زنی روی انواع ظروف محصول را انجام می دهد و باعث زیبا سازی محصول می شود. معمولا روی لیبل ها نام برند و اطلاعات محصول درج شده است که در بازاریابی محصول نیز نقش مهمی دارد. این دستگاه به صورت کاملا منظم  و با سرعت بسیار بالا عملیات لیبل زنی محصولات را انجام می دهد. اگر شما به هر کدام از محصولات شوینده موجود در بازار توجه کنید متوجه می شوید برچسبی روی آن چسبانده اند این برچسب توسط دستگاه لیبل زن صنعتی انجام شده است.

6

میز ترافیک گردان یکی از تجهیزات خط تولید مواد شوینده است البته این دستگاه در خطوطی مورد استفاده قرار می گیرند که حجم تولید بالایی در روز دارند. کارایی این دستگاه به این صورت است که در ابتدا یا انتهای خط تولید قرار می گیرد و برای ردیف کردن و نگه داشتن ظروف مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه جت پرینتر نیز در خط تولید شوینده کاربرد دارد. کارایی این دستگاه به این صورت است که با درج لیبل های کوچکی از قبیل تاریخ تولید، تاریخ انقضا و قیمت، اطلاعات مورد نیاز محصول را تکمیل می کند. حتما شما روی محصولات مختلف با فونت ریز قیمت و تاریخ ها را مشاهده کرده اید، آن ها توسط دستگاه جت پرینتر انجام می شود.

دستگاه چسب زن کارتن همان طور که از نامش پیدا است محصولاتی که درون کارتن ها قرار گرفته اند را چسب زنی می کند که در طول مسیر از بسته بندی خود خارج نشود و از محصولات محافظت شود.

ما در این جا به طور کلی تجهیزاتی که برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده نیاز است را معرفی کرده ایم که با توجه به بودجه کارآفرینان از 450 میلیون تا 2 میلیارد متفاوت می باشد. چیدمان محصولات در خط تولید با توجه به بودجه افراد انجام می شود. از آن جا که عنوان مقاله درباره تولید مواد شوینده در منزل است بسیاری از این تجهیزات در تولید شوینده های خانگی کاربرد ندارد و با بعضی از تجهیزات و فرمولاسیون مواد شوینده، تولید محصولات مختلفی در منزل صورت می گیرد.

شاید سوال پیش بیاید که با احداث کارخانه مواد شوینده در منزل و یا نوع کارگاهی و... چه محصولاتی را می توان تولید کرد و به بازار عرضه کرد. در این جا باید گفت شما می توانید محصولات متنوعی را از مواد شوینده تولید کنید اما بهترین کار برای مدیریت بازاریابی و ایجاد مشتریان ثابت این است که در مرحله اول تمرکز خود را روی یک یا دو محصول بگذارید تا مردم شما را با این محصولات بشناسند. در قدم دوم می توانید محصولات دیگری را به سبد تولید خود اضافه کنید.

محصولاتی را که می توان در خط شوینده تولید کرد به شرح زیر می باشد:

  1. مایع ظرفشویی و مایع دستشویی: این دو محصول یکی از پرفروش ترین محصولات شوینده است همان طور که می دانید یکی از مصرفی ترین محصولات روزانه مایع ظرفشویی و دستشویی است به همین دلیل تولید آن می تواند مطلوب باشد.
  2. وایتکس و سفید کننده ها: سفید کننده ها نیز در لیست محصولات پرمصرف خانواده ها قرار گرفته است که می توان با تولید آن فروش مطلوبی ایجاد کرد.
  3. تولید انواع شامپوها: تولید شامپو بدن، شامپو سر، شامپو بچه و... می تواند در خط تولید شوینده بازدهی خوبی داشته باشد.
  4. تولید محصولات کارواشی: معمولا افرادی که قصد دارند تولید مواد شوینده در منزل انجام دهند به سمت محصولات کارواشی می روند و علت آن این است که هم فروش آسانی دارد و هم این که نظارت کمتری روی این محصولات است.
  5. مایع لباسشویی: مایع لباسشویی نیز تولید آن می تواند مطلوب و منطقی باشد چرا که تقاضای این محصول در بازار قابل ملاحظه می باشد.
  6. و بسیاری از محصولات دیگر را می توان تولید کرد چرا که محصولات شوینده همگی تقاضای بسیاری دارد زیرا به عنوان یکی از کالاهای اساسی خانواده ها به حساب می آید.

شرکت ماشین سازی فراز صنعت با بیش از 20 سال سابقه در زمینه راه اندازی خط تولید مواد شوینده هم اکنون انواع خط تولید را با قیمت رقابتی و کیفیت عالی راه اندازی می کند و تجهیزات خود را با 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به کارآفرینان کشور تحویل می دهد. در صورت نیاز به مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و خط تولید خود را راه اندازی کنید.

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها