جلسه ستاد انتخاباتی سیسی با مشایخ صوفیه در مصر

کد خبر: 1260385

هیئتی از مشایخ فرقه‌های صوفیه در مقر رسمی ستاد انتخاباتی عبدالفتاح السیسی،رئیس جمهور مصر در استان قاهره حضور یافتند.

به نقل از پایگاه  فرهنگ و جامعه ملل، هیئتی از مشایخ فرقه‌های صوفیه به ریاست دکتر عبدالهادی القصبی، رئیس شورای عالی فرقه‌های صوفیه و دکتر علی جمعه مفتی سابق مصر در مقر رسمی ستاد انتخاباتی عبدالفتاح السیسی،رئیس جمهور مصر در استان قاهره حضور یافتند.

این هیئت توسط محمود فوزی، رئیس ستاد انتخاباتی عبدالفتاح السیسی و مشاور حقوقی وی مورد استقبال قرار گرفت.وی ضمن خیرمقدم به حاضران و تجلیل از آنان، نقش برجسته شیوخ صوفیه را در حضور افتخارآمیز در رویدادهای ملی تحسین کرد. با اشاره به اینکه انگیزه مذهبی از ویژگی های ذاتی مصری ها است و مؤمن همواره مسئول و آگاه به نقش خود است، بر علاقه دولت مصر به توسعه زیارتگاه‌ها و مساجد تاکید کرد.

هیئت مشایخ صوفی نیز به نوبه خود تأکید کرد که همه رهبران صوفیه عشق و حمایت نامحدود از میهن دارند و سمینارها و جلسات زیادی را برای آموزش شهروندان در مورد استفاده از حق انتخاباتی خود و مشارکت مثبت در حقوق اساسی برگزار می‌کنند.

این هیئت در این دیدار خاطرنشان کرد که هر اتفاقی را که در سطح داخلی و خارجی رخ می دهد را دنبال می کنند و به آن علاقه مند هستند و آنچه بیش از همه برای آنها اهمیت دارد، ثبات و امنیت میهن است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها