چرا صرافی‌های ارز دیجیتال نقش پررنگی در دنیای کریپتو دارند؟

کد خبر: 1257143

ارزهای دیجیتال دارایی‌های مجازی هستند که با پیشرفت فناوری و پیدایش تکنولوژی‌های جدید، روزبه‌روز به محبوبیت و جذابیت آن‌ها اضافه می‌شود. با افزایش قیمت بیت کوین در چند روز گذشته شاهد انفجاری باورنکردنی در ترافیک سایت‌های صرافی‌های ارز دیجیتال بودیم و افراد بیشتری سرمایه‌ خود را به این دارایی‌های دیجیتال تبدیل کردند.

چرا صرافی‌های ارز دیجیتال نقش پررنگی در دنیای کریپتو دارند؟

 

یک صرافی ارز دیجیتال بستری امن و مطمئن را برای معامله دارایی‌های دیجیتال فراهم می‌کند و در این مقاله به نقش این پلتفرم‌ها می‎پردازیم. همچنین با توجه به افزایش توجه به دنیای متاورس، بهترین ارزهای متاورسی را نیز معرفی می‌کنیم .

چرا صرافی‌های ارز دیجیتال از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند؟

صرافی‌ها بستری را فراهم آورده‌اند تا افراد بتوانند به‌راحتی و بدون داشتن مهارت خاص رمز ارزهای مورد نظرشان معامله کنند و بر دارایی‌های دیجیتال خود بیفزایند. انتخاب یک صرافی خوب از چند جنبه حائز اهمیت است:

  • بیشتر افراد دارایی خود را در صرافی‌ها نگهداری و معامله می‌کنند. بنابراین مقدار نقدینگی در صرافی‌ها بیشتر است و معامله‌ها سریع‌تر و با کارمزد کمتری انجام می‌شوند.
  • صرافی‌ها بستری امن را برای معامله ارز دیجیتال فراهم می‌آورند تا افراد دارایی خود را در فضایی کنترل‌شده نگهداری کنند. البته این موضوع صرافی‌ها را نسبت به حمله‌های سایبری آسیب‌پذیر می‌کند. بنابراین صرافی‌ها باید بتوانند اعتماد شما را جذب کنند.

صرافی ارز دیجیتال باید نشان دهد که در حوزه خود معتبر است، اطلاعات به‌روز دارد و از خطرات و ریسک‌های این صنعت اطلاع کامل دارد. شما با مطالعه اخبار و مقاله‌های منتشر شده توسط صرافی‌ها می‌توانید آن‌ها را اعتبارسنجی کنید.

به‌عنوان مثال یکی از صرافی‌های ارز دیجیتالی که در این حوزه قدم برداشته است تا اعتماد مخاطبان خود را جذب کند اینوکس است. این صرافی علاوه‌بر طراحی و ایجاد محیطی برای انجام معاملات شما در حوزه کریپتوکارنسی، مقاله‌های به‌روز و کاربردی دارد تا با مطالعه آن‌ها دانش خود از دنیای کریپتو را افزایش دهید و تصمیم‌های بهتری برای معاملات خود بگیرید.

 

معرفی بهترین ارزهای متاورس

با قدرت گرفتن هوش مصنوعی و فراگیر شدن آن در سال اخیر، توجه زیادی به سمت ارزهای متاورس جلب شده است. متاورس دنیایی را برای ما درست کرده است که هوش مصنوعی نوید آن را می‌دهد.

بنابراین سرمایه‌گذاری روی بهترین ارزهای متاورسی طرفداران بسیاری پیدا کرده است و روز‌به‌روز افراد بیشتری را به خود جذب می‌کند. در ادامه تعدادی از بهترین ارزهای متاورس را معرفی می‌کنیم که احتمال می‎رود نقش پررنگی در آینده داشته باشند:

  • ICP با ارزش بازار فعلی بیش از 1.8 میلیارد دلار
  • STX با ارزش بازار فعلی بیش از 858 میلیون دلار
  • AXS با ارزش بازار فعلی بیش از 835 میلیون دلار
  • SAND با ارزش بازار فعلی بیش از 804 میلیون دلار
  • THETA با ارزش بازار فعلی بیش از 756 میلیون دلار
  • MANA با ارزش بازار فعلی بیش از 712 میلیون دلار
  • APE با ارزش بازار بیش فعلی از 661 میلیون دلار

اگر به دنبال ارزهای دیجیتال متاورسی آینده‌دار برای سرمایه‌گذاری می‌گردید، این رمز ارزها شروع خوبی خواهند بود. اما برای نگهداری این ارزها به کیف پولی مانند تراست ولت احتیاج دارید که در ادامه نحوه تبدیل ارز در تراست ولت را توضیح می‌دهیم.

11

نحوه تبدیل ارز در تراست ولت

برای این‌که هنگام جابه‌جایی رمز ارزها به مشکل نخورید و دارایی خود را با وارد کردن اطلاعات اشتباه از دست ندید، کیف پول تراست ولت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این کیف پول به شما اجازه می‌دهد ارزهایتان را به‌صورت مستقیم و ناشناس میان کیف پول‌های مختلف جابه‌جا کنید و معاملاتتان را انجام دهید.

برای تبدیل ارز در تراست ولت سه راه مختلف دارید که در ادامه توضیح می‌دهیم.

1. تبدیل ارز در تراست ولت با استفاده از قابلیت swap

شما با استفاده از قابلیت swap یا تبدیل تراست ولت می‌توانید بدون جابه‌جایی ارز از کیف پول به صرافی، رمز ارزهای خود را معامله کنید و کارمزد کمتری بپردازید.

برای استفاده از swap در این کیف پول، مراحل زیر را طی کنید:

  1. پس از ورود به کیف پولتان، در بالای صفحه اصلی روی گزینه swap بزنید.
  2. در بخش you pay رمز ارزی را که قصد فروش یا معامله آن را دارید، انتخاب کنید.
  3. در بخش you get روی رمز ارزی که می‌خواهید دریافت کنید، بزنید.
  4. حال مقدار رمز ارز را مشخص کنید و در نهایت گزینه swap را بزنید تا معامله انجام شود.

2. تبدیل ارز در تراست ولت با exchange

با استفاده از گزینه exchange تراست ولت شما می‌توانید در محیط خود این کیف پول مستقیما به صرافی بایننس وصل شوید، معامله‌تان را انجام دهید و همچنان داراییتان را در کیف پولتان نگه دارید.

برای استفاده از این گزینه مراحل زیر را طی کنید:

  • در صفحه اول روی گزینه swap بزنید.
  • در بالای صفحه exchange را انتخاب کنید.
  • رمز ارزهای مورد نظر خود برای معامله را در بخش‌های مشخص وارد کنید.
  • در کادر زیر amount مقدار مورد نظر خود را بنویسید.
  • در نهایت روی گزینه خرید (buy) بزنید تا معامله تکمیل شود.

3. تبدیل ارز در تراست ولت با DApp

برای استفاده از ویژگی DApp باید به مرورگر وب3 تراست ولت دسترسی داشته باشید. ویژگی DApp به شما اجازه می‌دهد تا کیف پولتان را به صرافی‌های غیرمتمرکزی مانند یونی سواپ و وان اینچ وصل کنید و در آن‌ها رمز ارز مورد نظرتان را تبدیل کنید.

با مراجعه به بخش Pancakeswap.finance و اتصال کیف پول خود به آن می‌توانید از مجموعه صرافی‌های موجود استفاده کنید. پس از اتصال کیف پول، تراست ولت از شما می‌خواهد تا قراردارد هوشمندی را امضا کنید و سند آن را به مرورگر بازگردانید.

سخن نهایی

در این مطلب با نحوه انتخاب صرافی ارز دیجیتال و بهترین ارزهای متاورس آشنا شدید. اما فراموش نکنید که این حوزه بسیار گسترده است و روز‌به‌روز تغییر می‌کند. بنابراین همیشه سعی کنید اطلاعات خود را در حوزه ارزهای دیجیتال به‌روز نگه دارید و تنها به خواندن چند مقاله اکتفا نکنید. برای سرمایه‌گذاری و کسب سود راه‌های بسیاری وجود دارد.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها