لیست هتل های لوکس مشهد نزدیک حرم

کد خبر: 1255542
لیست هتل های لوکس مشهد نزدیک حرم

شهر مشهد هر سال حدود 27 میلیون مسافر دارد که دغدغه اکثر آن‌ها، انتخاب هتلی با کیفیت جهت اقامتی چند روزه است. هتل های لوکس مشهد نزدیک حرم طرفداران زیادی دارد؛ چرا که این هتل‌ها، خدماتی عالی به مهمانان ارائه می‌دهند و به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارند، نیازی به پرداخت هزینه تا حرم وجود ندارد. هتل‌های لوکس نزدیک حرم، مشرف به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) هستند، به طوری که از پنجره اتاق خود می توانید این ویوی آرامش بخش را تماشا کنید و برای زیارت، به صورت پیاده این مسیر را طی کنید. اگر به دنبال اقامتی لوکس در هتل مشهد هستید، هتل قصر الضیافه، هتل الماس 2، هتل مجلل درویشی و هتل بین المللی قصر از بهترین هتل های لوکس مشهد نزدیک حرم شناخته می شوند و ما در ادامه به بررسی امکانات آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

هتل قصرالضیافه

هتل قصرالضیافه، یک هتل 5 ستاره مشهد است که قسمتی از آن در داخل خود حرم مطهر واقع شده است و نزدیک‌ترین هتل مشهد به حرم محسوب می‌شود. اتاق‌های این هتل لذت دیدن حرم از نمایی نزدیک را به همراه دارد. هتل قصر الضیافه شامل دو رستوران است که یکی در داخل هتل و دیگری در فضای باز قرار گرفته است. موقعیت مکانی خوب هتل دسترسی راحتی به مهمانان داده است که زیارت و بازدید از بازار رضا و هفده شهریور را بسیار آسان کرده است. امکانات هتل قصرالضیافه شامل: کافی شاپ، بازی‌های کامپیوتری، اینترنت رایگان و نامحدود، پارکینگ، ماساژ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، اتاق بازی کودکان و... می‌شود. ارائه این خدمات جذاب باعث شده هتل قصر الضیافه در لیست هتل های لوکس مشهد نزدیک حرم قرار بگیرد.

قیمت این هتل در آبان 1402 از شبی 6,000,000 تومان شروع شده و به 9,200,000 تومان می‌رسد؛ البته باید ذکر کرد رزرو اتاق‌های هتل قصرالضیافه همراه با هر سه وعده غذایی است.

آدرس هتل قصرالضیافه

حرم مطهر، صحن هدایت

شماره تماس هتل قصرالضیافه

05132238551

فاصله هتل قصرالضیافه تا حرم

کمتر از 1 دقیقه. هتل در خود حرم واقع شده است.

 

 

 

 

 

11

 

هتل الماس 2

هتل الماس 2 مشهد علاوه بر حرم مطهر، به سایر مکان‌های مهم نظیر فرودگاه، راه آهن و... دسترسی دارد. از آنجایی که هتل 5 ستاره و لوکس به شمار می‌رود، این هتل در لیست لوکس ترین هتل های مشهد نزدیک حرم به حساب می‌آید. هتل الماس 2 از 25 طبقه و 217 واحد با تمام امکانات تشکیل شده است. اتاق‌های این هتل شامل سوئیت پرزیدنت، سوئیت امپریال، سوئیت یک خوابه، سوئیت ماه عسل، اتاق کانکت و اتاق دبل می‌شود. اکثر اتاق‌های این هتل به حرم رضوی اشراف دارند. از امکانات داخل اتاق هتل الماس 2 به سیستم گرمایش وسرمایش مرکزی، کابین دوش، میز آرایش و مطالعه، سشوار، صندوق امانات الکترونیکی، تلویزیون، امکانات تهیه چای و قهوه، Wi-Fi، یخچال و مینی بار، سرویس بهداشتی و حمام با تمام امکانات مورد نیاز می‌توان اشاره کرد. هتل دارای 3 رستوران مجلل است که با بهترین متریال غذا‌هایی با کیفیت عالی و لذیذ تهیه می‌کنند.

قیمت اتاق‌های هتل در آبان 1402 از شبی 2,800,000 تومان شروع می شود و به 11,500,000 تومان می‌رسد.

آدرس هتل الماس 2   

خیابان امام رضا (ع)، نبش امام رضا ۲۰

شماره تماس هتل الماس 2

05131414000

فاصله تا الماس 2 حرم

10 دقیقه به صورت پیاده روی

 

 

 

 

 

12

 

هتل مدینه‌الرضا

هتل مدینه‌الرضا 18 طبقه و 325 واحد اقامتی دارد و جزو لیست هتل های لوکس مشهد نزدیک حرم قرار گرفته است. در هتل مدینه‌الرضا معماری اصیل ایرانی به کار گرفته شده که این هتل را لوکس‌تر جلوه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل وجود رستوران گردان در بالا‌ترین طبقه این هتل است. این رستوران شیک با منوی متنوع و غذا‌های لذیذ در طول یک ساعت یک دور گردش می‌کند و شما می‌توانید نمای شهر و حرم امام رضا(ع) را مشاهده کنید. این هتل خدماتی شامل سونا، فروشگاه جهت خرید سوغاتی، خودپرداز، کتابخانه، کافی شاپ، مرکزخرید، پذیرش 24 ساعته، جکوزی، استخر، ماساژ، آتلیه، اتاق بازی، خشکشویی و... ارائه می‌کند. این هتل بوفه سلف سرویس رایگان صبحانه نیز ارائه می‌دهد که تنوع و کیفیت زیادی دارد.

قیمت اتاق‌های هتل پنج ستاره مدینه‌الرضا در آبان 1402 از شبی 4,000,000 شروع شده و به 9,800,000 تومان می‌رسد.

آدرس هتل مدینه‌الرضا

بلوار شهید شوشتری، انتهای شهید شوشتری7

شماره تماس هتل مدینه‌الرضا

05133406333

فاصله هتل مدینه‌الرضا تا حرم

2 دقیقه به صورت پیاده روی

 

 

 

 

 

هتل مجلل درویشی

لوکس‌ترین هتل اتریوم شرق کشور هتل درویشی است که شامل 23 طبقه و 223 واحد اقامتی می‌شود. هر کدام از این اتاق‌ها سبک معماری منحصر به فردی دارد و این هتل جزو لیست هتل های لوکس مشهد نزدیک حرم است. معماری اتاق‌های هتل درویشی شامل: سوئیت دوبلکس مصر، دوبلکس ایران اسلام، پنت هاوس رم، سوئیت دوبلکس ایران باستان، سوئیت دوبلکس هند، سوئیت دوبلکس عرب، دوبلکس چین، اتاق و سوئیت امپریال، اتاق کوئین یا اتاق ماه عسل هتل درویشی، پنت هاوس اسیا، اتاق آینده و سوئیت دوبلکس پرزیدنتال می‌شود.

از خدمات هتل می‌توان به رستوران، کافی شاپ، رستوران فضای باز، رستوران فست فود، سالن صبحانه خوری، فروشگاه، پارکینگ رایگان، نمازخانه، اتاق عقد، آتلیه عکاسی، آرایشگاه مردانه و زنانه، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سالن تشریفات، سالن آمفی تئاتر، سالن همایش و کنفرانس، اتاق میهمانی و جلسات کاری، تالار عروسی، سالن بدنسازی، استخر، حمام ترکی، سونای بخار و خشک، جکوزی، ماساژ، بیلیارد، خدمات برای معلولین، سالن مانیکور و پدیکور، کافی‌نت، چشم انداز رو به شهر، کارکنان آموزش دیده و مسلط به زبان‌های عربی و انگلیسی، روم سرویس، خدمات عروس، تبدیل ارز، اتاق چمدان، اجاره ماشین با راننده و … اشاره نمود.

فاصله‌ای که مسافران از هتل تا حرم را به صورت پیاده طی می‌کنند، ده دقیقه است اما اگر همین مسافت نیز برای آن‌ها اذیت‌کننده است می‌توانند ازBRT استفاده کنند.

کمترین قیمت رزرو برای یک اتاق هتل درویشی در آبان ماه 1402 شبی 2,500,000 تومان و سقف قیمت رزرو یک شب اتاق هتل درویشی 18,500,000 تومان است.

آدرس هتل مجلل درویشی

خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26

شماره تماس هتل مجلل درویشی

05138080000

فاصله هتل مجلل درویشی تا حرم

10 دقیقه به صورت پیاده روی

 

 

 

 

 

 

13

هتل بین‌المللی قصر

هتل بین‌المللی قصر مشهد در سال 1356 همراه با 12 طبقه و 220 اتاق تأسیس و در سال 1396 باز‌سازی شده است. از امکانات هتل قصر به لاندری، سالن ورزشی، کافی نت، پزشک، سرویس شبانه روزی، صندوق امانات اختصاصی، آژانس مسافرتی و تور‌های گردشگری درون و برون شهری، ترانسفر رفت و برگشت، سیستم‌های صوتی و تصویری، پارکینگ سرپوشیده می‌توان اشاره کرد.

همینطور لپ تاپ، سیستم IPTV، ایکس باکس و … در اتاق‌ها فراهم شده تا اقامتی به یاد ماندنی برای مهمانان فراهم شود. مجموعه آبی هتل شامل استخر، سونا و جکوزی ایجاد شده تا مسافران خستگی خود را از بین ببرند. هتل بین‌المللی قصر، 3 رستوران و یک سالن جهت سرو صبحانه دارد. تنوع غذایی این سه رستوران باعث شده تا برای انواع سلیقه‌ها غذا سرو شده و هر کس طبق علایق خود غذا میل کند. صبحانه در هتل بین‌المللی قصر به صورت رایگان سرو می‌شود و تنوع زیادی دارد.

کمترین قیمت اتاق‌های هتل بین‌المللی قصر مشهد در آبان 1402، شبی 3,100,000 تومان و بیشترین قیمت 22,500,000 تومان است.

آدرس هتل مدینه‌الرضا

خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶

شماره تماس هتل مدینه‌الرضا

05138090000

فاصله هتل مدینه‌الرضا تا حرم

800 متر - 2 دقیقه به صورت پیاده روی

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها