راهنمای کامل انتخاب شال و روسری متناسب با تناژ رنگ پوست

کد خبر: 1253575

انتخاب رنگ شال و روسری زنانه مناسب یکی از ساده‌ترین کارها برای متفاوت کردن یک تیپ همیشگی است. شال و روسری در بالاترین بخش لباس‌های شما قرار می‌گیرند و هماهنگ بودن آن‌ها با رنگ پوست، مانتو و سایر لباس‌ها اهمیت زیادی دارد.

راهنمای کامل انتخاب شال و روسری متناسب با تناژ رنگ پوست

 

 

شال و روسری زنانه یکی از اصلی ترین آیتم های پوشش خانم ها می باشد. مخصوصا خانم های مسلمان که برای داشتن حجاب قالبا از انواع شال و روسری ها بهره می برند. خرید شال و روسری  مناسب هم از موارد بسیار مهم برای داشتن یک استایل خوب و کامل است. چرا که یکی از عادت های ما خانم ها این است که شال و روسری را جوری انتخاب می کنیم که با رنگ لباس، کیف و یا کفش ما ست شوند. اگر پوست گندمی یا پوست سفید و یا رنگ پوستی زیتونی دارید فرقی نمیکند در هر صورت برای خرید شال و روسری، محصولی را بخرید که به پوستتان بیاید.و  براساس رنگ پوست ما باشد سپس بین رنگ های مناسب شما گزینه ای را انتخاب کنید که با رنگ بندی استایلتان همخوانی داشته باشد. با این روش می توانید در کمال سادگی استایل هایی جذاب و خاص تر داشته باشید. در این مقاله یاد می گیریم که چگونه رنگ پوست خود را تشخیص دهیم؟ همچنین یاد می گیریم رنگ های متناسب با پوست ما کدام است؟ چطور شال و روسری مناسب رنگ پوست خودمان را پیدا کنیم؟ در ادامه مقاله همراه ما باشید.

 

انتخاب مناسب شال و روسری

انتخاب مناسب و خرید شال و روسری ارزان یک تصمیم جدی و کاملا تاثیرگذار در داشتن یک استایل شیک زنانه است. در استایل های زنانه می خواهیم به یک هارمونی رنگ اصلی برسیم. که در این باره قطعا به عنوان اصیل ترین رنگ باید رنگ پوست چهره را نام برد زیرا بهترین مبنای انتخاب برای مدیریت رنگبندی استایل زنانه می باشد. اینکه براساس رنگ پوست خود شال و روسری انتخاب کنید کار شما را راحت تر می کند زیرا همراه همیشگی شماست. توجه به این موضوع در انتخاب رنگ بندی شال و روسری به هرچه برجسته تر شدن رنگ پوست چهره شما کمک می کند. از طرفی شال و روسری ها در بالاترین قسمت قرار می گیرند. علاوه بر اینکه زیاد در دید است، هماهنگ بودن آن با رنگ پوست شما و سایر لباس ها اهمیت فراوانی دارد.

از این رو برای انتخاب رنگ مناسب باید ته رنگ پوست خود را پیدا کنید. با اینکه هزاران رنگ پوست وجود دارد اما تنها دوتا ته رنگ داریم که به آن ها رنگ گرم و رنگ سرد گفته می شود. یکی از توصیه های مهم در خصوص انتخاب رنگ شال و روسری این است که رنگ های شادتر استفاده کنید. می توانید انواع شال و روسری را با رنگ بندی های متنوع و مناسب برای افراد با رنگ پوست های مختلف در مجموعه پرند تهیه کنید.

چگونه ته رنگ پوست خود را تشخیص دهیم

همان طور که می بینیم افراد متفاوت رنگ پوست های مختلفی دارند. با این حال فقط دوتا ته رنگ داریم: سرد و گرم. تشخیص این که ته رنگ پوست شما چگونه است به انتخاب رنگ بندی ایده آل شما کمک می کند. طوری که دیگر از رنگ های متناسب پوستتان دل نمی کنید. پوست گرم دارای رنگ نارنجی یا زرد است. در حالی که پوست سرد رنگ آبی و یا صورتی دارد. از طرفی دو روش وجود دارد که به شما کمک می کند تا تشخیص دهید جزو کدام دسته از رنگ پوست ها هستید. برای تشخیص اینکه پوست گرم دارید یا سرد ابتدا باید به کف و یا مچ دستتان نگاه کنید؛ اگر رگ های شما سبز رنگ دیده می شدند پوست گرمی دارید. اما اگر رگ دستتان آبی و یا بنفش باشد یعنی ته رنگ پوست شما سرد است.

روش دیگر تشخیص ته رنگ پوست، استفاده از طلا و نقره است. به این صورت که یک دستبند طلایی و یک نقره ای تهیه کنید. یکی دست راست و دیگری دست چپ بیندازید. دقت کنید ببینید که کدام دستبند پوست شما را سالم و سرحال تر نشان می دهد. اگر دستبند نقره ای نشاط و شفافیت بخشید یعنی ته رنگ پوست شما سرد است، اما اگر با رنگ طلایی پوست شما شفاف و خوش حالت تر شد یعنی پوست شما گرم است. البته ناگفته نماند که اکثر اوقات رنگ های خنثی برای هر پوستی می تواند مناسب باشد اما شناخت تناژ اصلی رنگ پوست در استایل و بالا رفتن اعتماد بنفس و شیک پوشی کمک چشمگیری می کند.

نکات انتخاب شال و روسری بر حسب رنگ پوست

با انجام آزمایش هایی که گفته شد به این نتیجه می رسید که شما جزو کدام دسته افراد از لحاظ سردی و گرمی پوست خود هستید. از این رو بعد از درک درست از میزان گرمی و یا سردی رنگ پوست خود، خرید شال و روسری زنانه از لحاظ رنگ بندی برای شما راحت تر و منطقی تر خواهد شد. البته این نکته را هم به خاطر بسپارید که گرمی و سردی تنها یکی از معیار های تاثیرگذار از رنگ پوست می باشد. در ادامه به راهنمایی انتخاب شال و روسری براساس رنگ پوست سرد و گرم پرداختیم، مطالعه آن می تواند در انتخاب شال و روسری ها به شما کمک کند:

• الگوی انتخاب شال و روسری زنانه برای رنگ پوست سرد

وقتی آزمایش تشخیص تناژ رنگ پوست خود را انجام دادید و متوجه سردی یا گرمی  پوست خود شدید، نوبت به انتخاب رنگ شال و روسری زنانه می شود. برای افرادی که تناژ رنگ پوست آن ها سرد باشد، می توانند از عموم رنگ های سرد بهره ببرند زیرا چهره آن ها را زیبا و سرزنده تر خواهد کرد. خرید شال و روسری زنانه با رنگ های آبی، بنفش، سبز، سرمه ای و یا حتی صورتی کم رنگ می توانند پیشنهادهای مناسب و ایده آل برای پوست هایی با الگوی ته رنگ سرد باشند. البته به طور کلی این افراد می توانند از شال و روسری در انواع رنگ ها بهره ببرند. اما به آن ها توصیه می کنیم که بهتر است یک روسری با رنگ غالبی که به سردی بزند را انتخاب کنند.

• الگوی انتخاب شال و روسری زنانه برای رنگ پوست گرم

برای این دسته از افرادی که رنگ پوست گرم دارند. استفاده از عموم رنگ های گرم توصیه می شود. برای اینکه رنگ پوست آن ها شاداب تر و سرزنده تر باشد بهتر است از شال و روسری های زنانه ای استفاده کنند که رنگ گرمی دارند. بنابراین در انتخاب شال و روسری آزاد هستید که از رنگ های قرمز، صورتی پررنگ، نارنجی، زرد و قهوه ای و... استفاده کنید. همچنین می توانید از شال و روسری هایی با الگو های متنوع رنگ بندی برای استایل های خود انتخاب کنید. البته به این نکته توجه کنید که قالب رنگ شال و روسری شما بهتر است در تناژ رنگ گرم باشند.

با توجه به این توضیحات بنابراین باید در هنگام انتخاب شال و روسری زنانه، سردی و گرمی پوست خود را مد نظر قرار دهید تا در نهایت به یک انتخاب خوب و مناسب برسید. البته در این بین افرادی هستند که رنگ پوست آن ها خنثی است. این افراد الگوی رنگی غالب برای رنگ پوست خود ندارند از این رو آزادانه می توانند از رنگ های سرد و گرم استفاده کنند. بنابراین می توانند با توجه به سلیقه خود یک رنگی را انتخاب کنند. فروشگاه پرند تنوع بالایی در رنگ بندی شال و روسری زنانه دارد. از این رو برای خرید از فروشگاه پرند می توانید به سایت و یا پیج پرند مراجعه کنید.

چگونه باید شال و روسری را براساس رنگ پوستتان انتخاب کنید؟

روشن و یا تیره بودن پوست افراد ربطی به گرمی و سردی ندارد. اما این نکته هم در انتخاب رنگ شال و روسری که می خواهید خریداری کنید تاثیر دارد. از این رو بعد از تشخیص گرمی و سردی رنگ پوست خود به روشن و تیره بودن آن هم توجه کنید تا انتخاب مناسب تری داشته باشید. برای خرید انواع شال و روسری ها با رنگ بندی های متنوع و قیمت و کیفیت خوب، پیشنهاد می کنیم به پرنداسکارف سایت خرید شال و روسری (parandscarf.com) مراجعه کنید.

1- خرید شال و روسری برای پوست روشن

اگر رنگ پوست شما بین رنگ های بدن تناژ روشنی دارد پس استفاده از رنگ های جیغ قوی مثل قرمز، آبی، سبز برای آن ها مناسب است. از طرفی استفاده از شال و روسری هایی که رنگ روشنی دارند مانند سفید یا شیری و... برای افراد با پوست روشن مناسب نیست. زیرا سبب می شود تا چهره آن ها بی حال و مات به نظر برسد. اما اگر نیاز دارید که از این رنگ ها در استایل خود استفاده کنید می توانید از شال و روسری های طرح دار بهره ببرید.

2- خرید شال و روسری برای پوست رنگ تیره

یکی از سوالاتی که اغلب افراد برایشان پیش می آید این است که چه رنگ شالی به پوست تیره میاد. انتخاب برای این افراد کمی محدودتر است زیرا باید در بین رنگ هایی مثل: خاکی، بنفش، موشی، آبی کاربنی و آبی نفتی و زرد یکی را انتخاب کنند. نکته مهمی که این افراد باید در انتخاب رنگ شال دقت کنند این است که رنگ های مات و کدر به هیچ وجه برای آن ها مناسب نیست.

3- راهنمای انتخاب شال و روسری برای پوست متوسط

اگر رنگ پوست شما طوری است که در گروه های پوست تیره و روشن قرار نمی گیرد. پس حتما جزو افرادی هستید که رنگ پوست متوسط دارید. به این دسته از افراد که رنگ پوست متوسط دارند، گندمی و یا سبزه روشن می گویند. از طرفی کار برای این افراد بسیار راحت است. زیرا به طور کلی همه رنگ بندی های شال و روسری زنانه برایشان مناسب است و با خیال راحت بنا به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب می کنند. اما رنگ هایی مثل آجری، زرشکی و سبز و یا رنگ های براق برای این افراد انتخاب بهتری هستند. همچنین نکته مهم برای این دسته از افراد با رنگ پوست متوسط این است که شال و روسری با رنگ های روشن پوست صورتشان را روشن تر می کند و در مقابل رنگ های تیره صورت آن ها را تیره تر می کند.

جمع بندی

در این مقاله درباره انتخاب شال و روسری بر اساس رنگ پوست صحبت کردیم. زیرا یکی از نکات مهم در انتخاب رنگ بندی شال و روسری این است که ته رنگ پوست خود را بشناسیم و متناسب با آن رنگ مناسبی را انتخاب کنیم. معمولا خانم ها در اینجور مواقع شال و روسری خود را با کیف، کفش و یا مانتو خود ست می کنند. در صورتی که الویت اول باید شناخت رنگ پوست بوده و با توجه به آن در نظر گرفته شود. با اینکه پوست افراد رنگ های زیادی دارند اما همه آن ها به دو دسته رنگ های گرم و رنگ های سرد تقسیم می شوند. یکی از راه های تشخیص این که شما جزو کدام دسته هستید، این است که از رگ های روی مچ و پشت دستتان کمک بگیرید اگر رگ های دست شما سبز هستند یعنی ته رنگ پوست شما گرم است اما اگر رگ های شما به آبی و بنفش نزدیک است، پس ته رنگ پوست شما سرد است. با تشخیص آن ها بهتر است شال و روسری را براساس رنگ پوست خود انتخاب کنید زیرا  هماهنگی ایجاد می کند که استایل شما را هم تحت تاثیر قرار می دهد. برای خرید روسری جدید با رنگ بندی متنوع می توانید به مجموعه پرند اسکارف سربزنید. پرند یک مجموعه با تجربه و مطمئن است که تنوع شال و روسری های آن ها بسیار زیاد است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها