بهترین سریال های در حال پخش سال 2023 (خارجی، ایرانی، کره ای، ترکی، هندی و چینی)

کد خبر: 1253291

تلویزیون در سال 2023 شاهد انتشار تعدادی از سریال های جدید و جذاب بوده است. از سریال های ابرقهرمانی و علمی تخیلی گرفته تا سریال های درام و جنایی، طیف گسترده‌ای از سریال‌ها برای مخاطبان مختلف وجود دارد. در این مقاله، به معرفی 13 سریال برتری که در حال حاضر در حال پخش هستند می‌پردازیم.

بهترین سریال های در حال پخش سال 2023 (خارجی، ایرانی، کره ای، ترکی، هندی و چینی)

 

 

بهترین سریال خارجی در حال پخش

لوکی فصل دوم

سریال "لوکی" یک محصول تلویزیونی است که در کشور آمریکا ساخته شده است. این سریال در ژانر اکشن و فانتزی قرار دارد و در سال 2023 به کارگردانی تولید شده است. در بازیگران این سریال، هنرمندانی همچون الوین چون، دیوید آ. مک‌دونالد، یوجین کوردرو، گوگو مباتا-راو، ایلان موالم، جک ویل، لورن رووارد، میشل روز، نیل الیس، اوئن ویلسون و... حضور داشته‌اند.

نمایش صبحگاهی فصل سوم

سریال "نمایش صبحگاهی" یک نگاه گذرا به زندگی افرادی دارد که در کمک به مردم آمریکا برای بیدار شدن از خواب، در صبحگاهی‌ها شرکت می‌کنند. این سریال بررسی می‌کند که چالش‌های نابه‌جا و بی‌نظیری که زنان و مردان با انجام این مراسم روزانه تلویزیونی روبرو هستند، چه هستند.

"نمایش صبحگاهی" یک سریال درام است که در کشور آمریکا ساخته شده است. این سریال در سال 2019 به کارگردانی تولید شده است و در ژانر درام قرار دارد. در بازیگران این سریال، هنرمندانی همچون امبر فرندلی، بیلی کروداپ، دیشان تری، الی بیلدنر، هانا لیدر، جانینا گاوانکار، جنیفر انیستون، جو مارینلی، جو پاچکو، کارن پیتمن و... حضور داشته‌اند.

 

بهترین سریال ایرانی در حال پخش

سرزمین مادری

سریال "سرزمین مادری" (قبلاً با نام "سرزمین کهن") یک مجموعه تلویزیونی ایرانی است که در سال ۱۳۹۲ تولید شده است. این سریال توسط کمال تبریزی کارگردانی شده و علیرضا طالب‌زاده نویسندگی آن را برعهده داشته است. پخش این سریال از شبکه سه سیما انجام می‌شود.

داستان این سریال به بررسی وقایع سیاسی ایران از سال ۱۳۲۰ خورشیدی تا وقوع انقلاب ۱۳۵۷ می‌پردازد و در بستر زندگی یک پسر نوجوان به نام رهی روایت می‌شود.

زخم کاری فصل دوم

"زخم کاری"، مجموعه‌ای درام جنایی است که براساس رمان "بیست زخم کاری" نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد ساخته شده است. توسط محمدحسین مهدویان نویسنده و کارگردانی شده است. داستان مجموعه دربارهٔ زندگی جوانی به نام رهام است که درگیر مسائل پیچیده و جنایی می‌شود.

 بازیگرانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان و الهه حصاری در این مجموعه حضور دارند. "زخم کاری" با استقبال خوبی از سوی منتقدان و مخاطبان روبه‌رو شده و پربیننده‌ترین مجموعه شبکه نمایش خانگی در ایران شده است.

 در جشنواره حافظ نیز نامزد هفت جایزه بوده و چهار جایزه از جمله بهترین مجموعه تلویزیونی و بهترین بازیگر زن درام را به دست آورده است.

 

بهترین سریال ترکی در حال پخش

چشم چران عمارت

"چشم‌چرانِ عمارت" (به ترکی استانبولی: Yalı Çapkını) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام و عاشقانه است که در کشور ترکیه تولید شده و توسط شرکت اُجی‌ام پیکچرز تهیه شده است. این مجموعه توسط بورجو آلپ‌تکین کارگردانی شده و مهمت باریش گونگر نویسنده آن است. اولین قسمت آن در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ منتشر شد. بازیگران اصلی این مجموعه شامل افرا ساراچ‌اوغلو، مرت رمضان دمیر و چتین تکیندور هستند. فصل دوم این مجموعه در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳ از شبکه استار تی‌وی پخش شروع شد.

خواهر و برادرانم

"خواهر و برادرانم" (به ترکی استانبولی: Kardeşlerim) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام، عاشقانه و نوجوانان است که در ترکیه تولید شده و توسط شرکت ان‌جی مدیا ساخته شده است. سرکان بیرینچی به عنوان کارگردان و گل‌عابس سمرجی به عنوان نویسنده در این مجموعه همکاری می‌کنند.

 بازیگرانی همچون جلیل نالچاکان، فادیک سوین آتاسوی، خالد اوزگور ساری، ییعیت کوچاک، سو بورجو یازگی جوشکون و اونور سعید یاران در این مجموعه حضور دارند. اولین قسمت آن در تاریخ ۲۰ فوریه ۲۰۲۱ از شبکه آ تی‌وی ترکیه پخش شد و در حال حاضر در حال پخش است که زمان پخش این سریال را می‌توانید از سایت بیواکت دریافت کنید.

شربت زغال اخته

"شربت زغال اخته" (به ترکی استانبولی: Kızılcık Şerbeti) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام است که در ترکیه تولید شده و توسط شرکت گلدفیلم ساخته شده است. این مجموعه توسط هاکان کیروواچ به عنوان کارگردان و ملیس سیولک به عنوان نویسنده ساخته شده است.

 اولین قسمت آن در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ پخش شد. داستان این سریال بر اساس یک روایت واقعی الهام گرفته شده است. بازیگرانی همچون باریش کیلیچ، آوریم آلاسیا، سیلا ترک‌اوغلو، سیبل تاشچی‌اوغلو، مژده اوزمان، دوگوکان گونگور و ستار تانری اوگن در نقش‌های اصلی این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

بهترین سریال کره ای در حال پخش

عزیزترینم فصل دو

"عزیزترینم" (کره‌ای: 연인) یک مجموعه تلویزیونی کره‌ای است که با بازیگرانی همچون گونگ مین، آن اون-جین، لی هاک-جو، لی دا-این و کیم یون وو ساخته شده است. پخش این مجموعه از تاریخ ۴ اوت ۲۰۲۳ شروع شده و در روزهای جمعه و شنبه ساعت ۲۱:۵۰ (کی‌اس‌تی) از شبکه ام‌بی‌سی انجام می‌شود.

 همچنین این مجموعه در برخی مناطق از طریق ویکی به صورت استریم در دسترس قرار دارد. "عزیزترینم" به دو بخش تقسیم شده است: بخش اول آن در تاریخ ۴ اوت ۲۰۲۳ پخش شده و بخش دوم آن در ماه اکتبر ۲۰۲۳ پخش خواهد شد.

7 فراری

"هفت فراری" (انگلیسی: 7 Escape; کره‌ای: 7인의 탈출) یک مجموعه تلویزیونی کره‌ای است که در سال ۲۰۲۳ تولید شده و با بازیگرانی همچون اوم کی-جون، هوانگ جونگ اوم، لی جون، لی یو بی، شین اون-کیونگ، یون جونگ هون، جو یون هی و جو جه-یون ساخته شده است.

داستان این مجموعه درباره هفت شخصیت اصلی متمرکز است. "هفت فراری" از تاریخ ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳، در روزهای جمعه و شنبه ساعت ۲۲:۰۰ (کی‌اس‌تی) از شبکه اس‌بی‌اس پخش می‌شود. همچنین این مجموعه در برخی مناطق از طریق ویو قابل استریم در دسترس قرار دارد. این مجموعه برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

 

بهترین سریال چینی در حال پخش

روزهای شکوفایی

"شکوفایی جوانی ما" (انگلیسی: Our Blooming Youth; کره‌ای: 청춘월담) یک مجموعه تلویزیونی کره‌ای است که در سال ۲۰۲۳ تولید شده و با بازیگرانی همچون پارک هیونگ شیک و جون سو نی ساخته شده است.

این مجموعه داستان یک ولیعهد را روایت می‌کند که درگیر یک نفرین مرموز می‌شود که باعث رخ دادن اتفاقاتی عجیب و غریب می‌شود. همچنین، داستان یک دختر را نیز نشان می‌دهد که به طور غیرقابل توصیفی به عنوان قاتل خانواده‌اش متهم شده است و برای ثابت کردن بی‌گناهی خود مجبور است از کمک ولیعهد استفاده کند.

رایحه زمان

دختر قصه ما، وقتی از خواب بیدار می‌شود، متوجه می‌شود که به دنیای رمانی که تمام شب بیدار بوده و در آن مشغول خواندن بوده، منتقل شده است. این قضیه کاملاً غیرقابل باور است، اما او باید با شانس بد خود مواجه شود و در برابر دختر شرور داستان، قهرمان خود، مبارزه کند.

به عنوان یک شخصیت درون رمان، این دختر از عصر مدرن باید با پدر خائن و برادر خود که او را به دشمن خود تبدیل کرده‌اند، روبرو شود. شخصیت اصلی رمان نه تنها با انواع و اقسام اعمال بد، بلکه با موانع بسیاری مواجه است و دخترمان باید راهی طولانی و دشوار را برای بقا طی کند.

 

بهترین سریال هندی در حال پخش

ملکی

سریال "ملکی" (Molkki) یک درام هندی است که توسط اکتا کاپور تهیه شده و توسط موزامیل دسایی کارگردانی شده است. این سریال از تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۲۰ تا ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ در شبکه تلویزیونی Colors پخش شد و اکنون از شبکه جم بالیوود پخش می‌شود. بازیگران برجسته سریال "ملکی" شامل پریال ماهاجان و عمار آپادحیا هستند. درباره ساخت فصل دوم این سریال، اطلاعاتی منتشر شده است.

آزمون زندگی

سریال هندی "آزمون زندگی" (Kasautii Zindagii Kay) توسط کارگردان موزامیل دزای (Muzammil Desai) و بر اساس داستانی از آنیل ناگپال (Anil Nagpal) ساخته شده است. این سریال در واقع یک بازسازی از مجموعه تلویزیونی با همین نام در سال ۲۰۰۱ است. برای اطلاع از روز و ساعت پخش سریال "آزمون زندگی" در جم بالیوود، لطفاً به دسته بندی جدول پخش سایت بیواکت مراجعه کنید.

سریال‌های هندی، همانند فیلم‌های سینمایی این کشور، دارای بار احساسی قوی هستند و معمولاً به عنوان نمایندگانی از فرهنگ و سنت‌های هند عمل می‌کنند. آنها تلاش می‌کنند تا به فرهنگسازی بپردازند، از خرافات فاصله بگیرند و رویدادهایی که در جامعه آنها رخ می‌دهد را به بینندگان خارج از کشور نشان دهند.

کلام آخر

در پایان جهت دریافت اطلاعات به روز از زمان پخش تمام شبکه های تلوزیونی در ایران و خارج از ایران پیشنهاد می‌شود وارد سایت بیواکت شوید و در فهرست ارائه شده شبکه مورد نظر خود مانند جدول پخش شبکه آی فیلم ، شبکه نمایش، جدول پخش شبکه های جم تی وی و ... را انتخاب کنید. سایت بیواکت مرجع تخصصی معرفی زمان پخش سریال ها، برنامه ها، مسابقات، فیلم ها و معرفی بازیگران و اخبار دنیای فیلم و سریال است.

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها