کاربرد و مزایای اشتراک پرمیوم تلگرام

کد خبر: 1242244

پس از گذشت بیش از یک دهه از تولد پیامرسان محبوب تلگرام، بنیان‌گذار این پلتفرم مشهور جهانی در یک بیانیه رسمی از اشتراک پرمیوم تلگرام پرده برداشته و از آن تاریخ تا به امروز، تب خرید اشتراک پرمیوم در میان کاربران تلگرامی بالا گرفته است؛ در واقع همان طور که از معنای کلمه «Premium» به معنای برتر مشخص است، کاربرانی که نسبت به خرید اشتراک پرمیوم تلگرام اقدام می‌کنند، از ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاصی برخوردار خواهند شد که کاربران عادی از دسترسی به چنین قابلیت‌هایی محروم هستند! این موضوع کنجکاوی بسیاری از کاربران تلگرامی را برانگیخته و عموما به دنبال پاسخ این سوال هستند که اشتراک پرمیوم تلگرام دارای چه کاربردها و مزایایی است که انتشار این اشتراک ویژه موجب وقوع چنین جنجال و حواشی شده است؟!

کاربرد و مزایای اشتراک پرمیوم تلگرام

 

پاول دورف، خالق تلگرام، همواره بر جذب رضایت کاربران پلتفرم خود متمرکز بوده و برعکس بسیاری از شبکه‌های اجتماعی موجود در جهان، در تلگرام بسیار کمتر از سایر پلتفرم‌ها با پیام‌های تبلیغاتی آزاردهنده مواجه می‌شویم و دورف برای حفظ چنین سیاستی به کسب درآمد از خود کاربران روی آورده است؛ اما برای چنین منظوری، قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیار کاربرانی که چنین اشتراکی را خریداری نمایند، قرار می‌دهد. با توجه به جذابیت این موضوع، در ادامه قصد داریم کاربرد و مزایای اشتراک پرمیوم تلگرام را به دقت مورد بررسی قرار دهیم و اگر شما هم در این زمینه کنجکاو هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

اشتراک پرمیوم تلگرام چیست؟

تلگرام در میان کاربران جهانی به عنوان یک پلتفرم همه چیز تمام شناخته می‌شود و در واقع از همان سال‌های ابتدائی خویش در سال 2013 تا به امروز، بروزرسانی‌های فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته که نتیجه هریک از آن‌ها اضافه شدن یک قابلیت بی‌بدیل به این پیامرسان محبوب جهانی بوده است؛ اما با رشد تعداد کاربران این شبکه اجتماعی و قرار گرفتن آن در میان 5 اپلیکیشن پر دانلود جهانی، هزینه‌های بسیار زیادی به این کمپانی تحمیل شده و همین مسئله سبب شد تا اعضای تیم توسعه‌دهنده تلگرام به فکر انتشار اشتراک ویژه‌ای از این پیامرسان محبوب باشند و در یکی از پست‌های وبلاگ رسمی خود، چنین اظهار نظر نمایند:

مطلب پیشنهادی: امکان انتشار استوری و پست در دسترس کاربران تلگرام

«با رشد روزافزون قابلیت‌های تلگرام، ما پیام‌های بسیار مثبتی را جانب میلیون‌ها نفر از کاربران برای پشتیبانی و حمایت از تلگرام دریافت کرده‌ایم و به همین علت نسخه پرمیوم تلگرام که در اصل یک نسخه اشتراکی است، عرضه می‌شود و این امکان برای علاقه‌مندان به حمایت دائمی از تلگرام فراهم می‌گردد تا با حمایت‌های خویش به توسعه دائمی تلگرام کمک نموده و همچنین از قابلیت‌های ویژه و منحصربه‌فردی برخوردار گردند.»

احتمالا با مطالعه این بیانیه، ماهیت و چیستی اشتراک پرمیوم به خوبی برای‌تان جا افتاده باشد؛ در واقع شما با خرید اشتراک پرمیوم تلگرام، به توسعه قابلیت‌های این پیامرسان و کاهش هزینه‌های آن کمک می‌کنید و در ازای چنین کمکی به برخی از قابلیت‌های ویژه دسترسی پیدا می‌کنید که سایر کاربران عادی از دسترسی به آن‌ها محروم هستند.

 

مزایای اشتراک پرمیوم تلگرام

گاها به هنگامی که از نسخه پرمیوم یک پلتفرم سخن به میان می‌آید، غالب کاربران چنین تصور می‌کنند که منظور از این قابلیت این است که صرفا این کاربران ویژه زودتر از سایر کاربران به قابلیت‌های جدید پلتفرم مورد نظر دسترسی پیدا می‌کنند؛ نظیر آنچه که در قابلیت استوری تلگرام رخ داد که در قدم اول این قابلیت برای کاربران پرمیومی فعال شده و سپس برای سایر کاربران عادی نیز در دسترس قرار گرفت! اما چنین تصوری درست نیست. به هنگامی که شما نسبت به خرید اشتراک پرمیوم تلگرام اقدام می‌کنید به برخی قابلیت‌هایی دسترسی پیدا می‌کنید که به طور کلی یا از کاربران عادی سلب شده یا نسخه بسیار محدودتر و ابتدائی‌تر آن در دسترس آنان قرار گرفته است. در مسئله استوری تلگرام نیز کاربران پرمیومی تلگرام از قابلیت پیشرفته‌تر استوری برخوردار هستند، قابلیت‌هایی که هیچگاه در دسترس کاربران عادی قرار نخواهد گرفت.

 

به طور کلی کاربرد و مزایای اشتراک پرمیوم تلگرام به شرح زیر است:

کاهش میزان محدودیت‌های موجود در تلگرام

اولین و مهم‌ترین کاربرد و مزیت تهیه اشتراک پرمیوم تلگرام به مسئله کاهش محدودیت‌های موجود در تلگرام مربوط می‌شود که در یک نسخه کلی می‌توان چنین گفت که شما با خرید این اشتراک ویژه، با نصف محدودیت‌های فعلی تلگرام مواجه خواهید شد! برای درک بهتر این مسئله چند مثال را مورد بررسی قرار می‌دهیم: در حال حاضر هر اکانت معمولی تلگرام می‌تواند در 500 کانال عضو شده، حداکثر 10 پوشه با گنجایش 100 چت ایجاد نموده، 5 چت را در هر پوشه پین نماید، 3 اکانت کاربری به تلگرام اضافه کند و محدودیت‌هایی از این قبیل؛ اما با خرید اشتراک پرمیوم تلگرام شما قادر خواهید بود 4 حساب کاربری را به تلگرام اضافه کرده، 20 پوشه با گنجایش 200 چت ایجاد کنید، در بیش از هزار کانال عضو شده و 10 چت را در هر پوشه پین کنید! مسئله کاهش محدودیت‌ها صرفا به موارد گفته شده منحصر نشده و در عمل شما می‌توانید بایوی طولانی‌تری نوشته و حتی یک لینک در قسمت بایو خود قرار دهید. سقف حجم آپلود فایل‌ها نیز از 2 گیگابایت به 4 گیگابایت افزایش پیدا کرده است که سرعت آپلود و دانلود فایل‌ها نیز در نسخه پرمیوم تلگرام، دستخوش تغییرات مثبت بسیار زیادی شده و می‌توانید با سرعت بیشتری فایل‌ها را دانلود کنید.

دسترسی به قابلیت‌های ویژه

کاربرد و مزایای اشتراک پرمیوم تلگرام صرفا در کاهش محدودیت‌ها خلاصه نشده و برای ایجاد جذابیت بیشتر، قابلیت‌های خاصی نیز به اشتراک پرمیوم تلگرام اضافه شده است که نمونه آن در نسخه معمولی تلگرام وجود ندارد، به عنوان مثال شما با خرید اشتراک پرمیوم تلگرام به برخی استیکرهای درون متنی منحصربه‌فردی دسترسی پیدا می‌کنید که می‌توانید این استیکرها را شخصی‌سازی نموده و در داخل متن‌های خود نیز از آن‌ها استفاده کنید یا از قابلیت تبدیل پیام‌های صوتی به متن تلگرام بهره ببرید؛ طبیعتا در اکثر مواقع ما شرایط مساعدی برای گوش دادن به ویس‌ها را نداریم و در این صورت شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت، ویس و پیام صوتی ارسال شده را به یک پیام متنی تبدیل کنید و با خواندن آن، به پیام فرد مورد نظر جواب دهید.

امکان بارگذاری تصاویر متحرک به عنوان تصویر نمایه و پروفایل برای کلیه کاربران عادی در دسترس قرار گرفته است؛ اما از ویژگی‌های منفی این قابلیت می‌توان به ثابت باقی ماندن تصویر متحرک یاد شده در لیست چت‌ها اشاره کرد و تا زمانی که مخاطب بر روی تصویر نمایه شما کلیک نکرده، متوجه متحرک بودن آن نخواهد شد؛ امری که در نسخه پرمیوم برطرف شده و حتی در لیست چت‌ها نیز این تصویر به صورت متحرک به نمایش در می‌آید.

فراهم شدن امکان دریافت تیک آبی و برخی نشان‌های خاص

چگونه داخل تلگرام تیک وریفای بگیریم؟ | خرید تلگرام پریمیوم

کلیه کاربرانی که نسبت به خرید اشتراک پرمیوم تلگرام اقدام می‌کنند، یک نشان ویژه از سوی تلگرام به آن‌ها اهدا می‌شود که این نشان پرمیومی در کنار نام آن‌ها در لیست چت، لیست اعضای گروه‌ها، سر صفحه‌های چت و غیره ظاهر می‌شود؛ اما آیا این نشان همان تیک آبی معروفی است که به معنای وریفای شدن صفحه است؟! پاسخ به این سوال منفی است. در سال‌های گذشته تب دریافت تیک آبی در میان کاربران ایرانی بسیار بالا گرفته است که تعداد بالای کاربران ایرانی توئیتر که دارای تیک آبی هستند را می‌توان گواه خوبی برای چنین ادعایی تصور نمود. مسلما با خرید اشتراک پرمیوم به صورت حتمی تیک آبی تلگرام را دریافت نخواهید کرد؛ اما می‌توانید با انجام چنین کاری شانس خود برای دریافت این نشان را افزایش دهید. ناگفته نماند که تلگرام نیز همچون اینستاگرام و توئیتر به دنبال طراحی قابلیتی است که کاربران ویژه بتوانند به راحتی تیک آبی دریافت کنند.

 

خرید اشتراک پرمیوم تلگرام در ایران

احتمالا با مطالعه مطالب فوق و روشن شدن کاربرد و مزایای اشتراک ویژه تلگرام، تصمیم قطعی به خرید این اشتراک پرمیومی گرفته‌اید؛ اما متاسفانه باید بگوئیم که به دلیل وجود تحریم‌های مالی و عدم دسترسی کاربران ایرانی به کارت‌های اعتباری بین‌المللی و همچنین مشکلاتی که در انتقال بین‌المللی ارز دارند، به ظاهر امکان خرید اشتراک پرمیوم تلگرام از این کاربران سلب شده است؛ تصوری که درست نبوده و امروزه با ورود نمایندگی‌ رسمی تلگرام در ایران به نام تلگرام پرمیوم، این مشکل به طور کامل ریشه کن شده و شما به راحتی می‌توانید بدون نیاز به نگرانی خاصی از حریم خصوصی خویش، سفارش خرید اشتراک پرمیوم تلگرام را در این فروشگاه معتبر به ثبت برسانید و در کمتر از 2 دقیقه، اکانت خود را با پرداخت ریالی به یک اکانت پرمیومی تبدیل کنید.

تلگرام پرمیوم در واقع برخلاف بسیاری از فروشگاه‌های سودجو نیازی به اطلاعات امنیتی حساب کاربری شما نداشته و صرفا با استفاده از نام کاربری و شماره تماس تلگرامی این اشتراک را بر روی حساب کاربری شما فعال می‌کند. به هنگام استفاده از خدمات تلگرام پرمیوم نیازی به خرید شماره مجازی خواهید داشت و اشتراک بر روی اکانت ایرانی شما فعال می‌گردد و صرفا شما معادل ریالی هزینه پلن اشتراک را پرداخت می‌کنید. در این روش نیازی به مستر/ ویزا کارت نبوده و با کارت‌های اعتباری معمولی نیز می‌توانید هزینه پلن مورد نظر خویش را پرداخت کنید.

 

خرید اشتراک پرمیوم تلگرام از فروشگاه تلگرام پرمیوم

آموزش خرید تلگرام پریمیوم در ایران | telegram premium

برای خرید اشتراک پرمیوم تلگرام از این فروشگاه به آدرس https://telegrampremium.vip/ صرفا کافیست مراحل زیر را به ترتیب طی نمائید:

  1. ورود به وب‌سایت تلگرام پرمیوم و انتخاب پلن اشتراک مورد نظر (3 ماهه، 6 ماهه و 1 ساله)
  2. وارد نمودن نام کاربری، شماره تلفن تلگرامی
  3. تائید هویت خود با وارد کردن رمز یکبار مصرف ارسال شده از سوی وب‌سایت به شمار تماس خود
  4. پرداخت ریالی معادل هزینه دلاری پلن اشتراک انتخابی از طریق درگاه‌های قانونی آنلاین پرداخت 
  5. ورود به دنیای نامحدود و با قابلیت‌های ویژه تلگرام

 

مزایای خرید از فروشگاه تلگرام پرمیوم

گفته شد که تلگرام پرمیوم نماینده رسمی تلگرام در ایران بوده که بدون نیاز به ورود به حساب کاربری شما و صرفا با یک نام کاربری و شماره تماس امکان فعال نمودن اشتراک پرمیوم تلگرام بر روی اکانت شما را دارد و از مزایایی که به هنگام استفاده از خدمات این فروشگاه از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از پشتیبانی ویژه
  • هزینه مقرون به صرفه
  • عدم نیاز به استفاده از کارت‌های اعتباری بین‌المللی و گیفت کارت‌ها
  • به خطر نیافتادن حریم خصوصی
  • سرعت بالا در فعالسازی اشتراک ویژه
  • وجود مشاوره رایگان قبل از ثبت سفارش (در صورت نیاز)
  • امنیت بالا

 

اشتراک پرمیوم تلگرام؛ دروازه‌ای برای ورود به دنیای نامحدود تلگرام

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، تلگرام نیز به جمع پلتفرم‌هایی پیوسته است که برای کاهش هزینه‌های خویش از کاربران خود مبالغی را دریافت می‌کنند و در ازای دریافت چنین حمایت‌هایی، قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیار این افراد حمایت کننده قرار می‌دهند و دقیقا کاربرد و مزایای اشتراک ویژه تلگرام نیز در همین نقطه خلاصه شده است که با خرید چنین اشتراکی به قابلیت‌های ویژه‌ای دسترسی پیدا می‌کنید، قابلیت‌هایی که سایر کاربران از آن محروم هستند و با کاهش محدودیت‌های موجود در تلگرام می‌توانید از تجربه یک پیامرسان بدون محدودیت نهایت لذت را ببرید. اگر شما هم جز آن دسته از کاربران ایرانی هستید که به دنبال خرید قانونی و مطمئن اشتراک پرمیوم تلگرام می‌گردند، به شما توصیه می‌کنیم که حتما به وب‌سایت تلگرام پرمیوم زده و از خدمات منحصربه‌فرد این مجموعه آنلاین ایرانی بهره ببرید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها