معرفی 5 باغ تالار ارزان و لوکس شرق تهران

کد خبر: 1233642

اگر ساکنین مناطق شرق تهران هستید و می خواهید یک باغ عروسی خوب با قیمت مناسب برای عروسی خود انتخاب کنید در این بخش از سایت فردا نیوز سعی کرده ایم تا شما را با 5 باغ تالار قیمت مناسب شرق تهران آشنا کنیم.

معرفی 5 باغ تالار ارزان و لوکس شرق تهران

 

لیست 5 باغ تالار ارزان و لوکس شرق تهران

 اگر ساکنین مناطق شرق تهران هستید و می خواهید یک باغ عروسی خوب با قیمت مناسب برای عروسی خود انتخاب کنید در این بخش از سایت فردا نیوز سعی کرده ایم تا شما را با 5 باغ تالار قیمت مناسب شرق تهران آشنا کنیم.

 

برای پیدا کردن باغ عروسی مناسب برای شما، بهتر است که ابتدا محدوده جغرافیایی خود را مشخص کنید و سپس با جستجوی اینترنتی یا مراجعه به سایت‌های مربوط به باغ‌های عروسی در منطقه مورد نظر، باغ عروسی‌های مختلف را مقایسه کنید. در حین انتخاب باغ عروسی، نکاتی مانند اندازه، قدمت و شکل ظاهری باغ، تجهیزات و امکانات موجود، قیمت و شرایط رزرو و قرارداد مهم هستند که باید به آنها توجه کنید. همچنین، برای برگزاری یک مراسم عروسی موفق، بهتر است با مدیران باغ عروسی صحبت کنید و نحوه برگزاری مراسم، تجهیزات و خدمات موجود را با آنها بررسی کنید.

پلت فرم جشن اینجا این امکان را فراهم کرده است تا با بهترین باغ های عروسی آشنا شوید. این سایت با گرداوری و معرفی لیست بهترین باغ تالار های عروسی این امکان را فراهم کرده است تا به راحتی و با توجه به بودجه خود باغ تالارها با قیمت مناسب را برای جشن و عروسی خود انتخاب کنید.  شما می توانید علاوه بر باغ های این محتوا با مراجه به جشن اینجا با باغ های عروسی و تالار های بیشتری آشنا شوید.

 باغ تالار عمارت لتیان

باغ تالار لتیان یکی از باغ های شیک در محدوده شرق تهران است که از فضایی بسیار زیبایی برخودار است. این باغ تالار به صورت سالن و روف گاردن قرار دارد و ظرفیت 100 الی 150 مهمان را دارد. از ویژگی های عمارت لتیان آب و هوای بسیار خنک خصوصا در تابستان است.

فضای باغ عمارت لتیان به صورت باغ روف است که امکان چیدمان سفره عقد در باغ وجود دارد. زیبایی بی نظیر این باغ تالار در کنار دسترسی راحت و نزدیک به تهران موجب شده است عمارت لتیان به عنوان یکی از بهترین باغ تالار جاجرود شناخته شود.

خدمات ارائه شده در این باغ تالار به صورت پکیج است. این پکیج‌ها ممکن است شامل خدمات مختلفی باشند که برای برگزاری مراسم عروسی مفید و کارآمد هستند. برخی از خدمات تشریفاتی عمارت و باغ لتیان عبارتند از:باغ تالار عمارت لتیان

  • خدمات پذیرایی و کیترینگ (شامل غذا، نوشیدنی، دسر و شیرینی و ...)
  • طراحی و دکوراسیون محیط باغ
  • نورپردازی و نصب سکانس‌های عکاسی و فیلمبرداری
  • اجاره موسیقی زنده و دی‌جی
  • آتش بازی و نورپردازی دی‌جی

هزینه‌های پکیج‌های باغ عروسی ممکن است متفاوت باشد و به توافق با مدیران باغ عروسی و تعداد مهمانان، سطح خدمات و نیازهای شما بستگی دارد. به هر حال، انتخاب یک پکیج باغ عروسی معمولا می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های بیشتری برای تهیه هر یک از خدمات به صورت جداگانه پرداخت نکنید.

باغ تالار آنیت

یکی دیگر از باغ تالار های شرق تهران باغ آنیت است. این باغ در محدوده بومهن و کرشت واقع شده استباغ تالارآنیت با دارا بودن فضایی زیبا و مجلل، امکانات و خدمات گسترده‌ای را برای برگزاری مراسم عروسی شامل کیترینگ، دکوراسیون، نورپردازی، موسیقی زنده و... فراهم می‌کند. یکی از ویژگی ها باغ آنیت وسعت بالای این باغ و امکان گنجایش مهمان ها تا 400 نفر است.

باغ تالار آنیت

پکیج‌های باغ عروسی آنیت در قالب پکیج‌های استاندارد ارائه می شود و در آن‌ها خدمات مختلف به صورت پیش فرض وجود دارد. همچنین، شما می توانید پکیج‌های خود را بر اساس نیاز و با توجه به تعداد مهمانان، سلیقه شما انتخاب کنید که هزینه بالاتری دارد.

باغ عروسی رویاها

یکی از باغ های زیبایی شرق تهران و در محدوده لواسان باغ رویاها است. این باغ در رنج باغ های با قیمت مناسب قرار دارد و ظرفیت 500 نفر مهمان را دارا می باشد. این باغ عروسی به تازگی ریدیزاین شده است و از المان های جدیدی در این باغ استفاده شده است.

باغ تالار رویاها لواسان خدمات مختلفی را برای برگزاری مراسم ارائه می دهد تا مهمان های شما لحظات خوبی را در این باغ عروسی داشته باشند.

باغ و تالار رویاها لواسان

در انتخاب پکیج باغ عروسی رویاها، بهتر است از قبل برنامه‌ریزی و مطالعه‌ی خوبی انجام دهید. برای مثال، می‌توانید از وب‌سایت باغ عروسی و نظرات و تجربیات مشتریان قبلی آن استفاده کنید و با مدیران باغ عروسی در مورد جزئیات پکیج‌های مختلف صحبت کنید.

باغ عروسی آسو

باغ تالار آسو یکی از باغ های تازه تاسیس در منطقه جاجرود است. این باغ عروسی از سالن زیبا و فضای باغ برای مراسم های شما برخوردار است. اگر به دنبال باغی برای برگزاری مراسم عروسی با فضایی زیبا، امکانات و خدمات گسترده و مجلل هستید، باغ عروسی آسو یکی از گزینه‌های مناسب در تهران است که می‌تواند به شما کمک کند تا رویای یک مراسم عروسی بی‌نظیر را به واقعیت تبدیل کنید.

باغ عروسی آسو از ظرفیت تا 150 نفر برخوردار است و برای مراسم های عروسی با ظرفیت پایین و مراسم عقد مناسب است.

باغ تالار ریور ساید

اگر به دنبال باغ عروسی با ظرفیت بالا و قیمت مناسب در شرق تهران هستید باغ تالار ریور ساید بهترین انتخاب است. این باغ تالار تا حدود 800 الی 1500 نفر گنجایش دارد که میتواند برای عروسی های پر جمعیت مناسب باشد. این باغ عروسی در کنار رودخانه جاجرود قرار دارد و اسم خود را به معنی ریور ساید یعنی کنار رود گرفته است.

باغ عروسی ریورساید با داشتن چشم‌ اندازی زیبا در کنار رودخانه جاجرود، محیطی آرام و دلنشین را برای برگزاری مراسم عروسی شما فراهم می‌کند. این باغ با داشتن فضایی بسیار بزرگ، امکانات و خدمات گسترده‌ای را برای برگزاری مراسم عروسی شامل کیترینگ، دکوراسیون، نورپردازی، موسیقی زنده و... فراهم می‌کند.

باغ تالار ریور ساید

در این بخش سعی کردیم به 5 باغ تالار لوکس و با قیمت مناسب در محدوده شرق تهران اشاره کنیم. تمامی ساکنین شرق تهران از جمله تهرانپارس، پیروزی، حکیمیه، ساکنین بلوار ارتش، اتوبان امام علی و .... می توانند از باغ تالار های شرق تهران استفاده کنند.

بهتر است قبل از رزرو باغ عروسی، تحقیقات و مطالعه‌ دقیقی در مورد باغ عروسی و خدمات آن انجام دهید تا بتوانید از بهترین‌ باغ تالار های شرق تهران با قیمت مناسب استفاده کنید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها