از کجا زعفران بخریم؟

کد خبر: 1232429

زعفران یکی از پرمصرف‌ترین ادویه‌ها در غذاهای ایرانی است و سهم قابل توجهی در سفره مردم کشورمان دارد.

از کجا زعفران بخریم؟

 

این ادویه جادویی سرشار از خواص و فوایدی است که در کمتر افزودنی دیگری پیدا می‌شود. همچنین عطر و طعم بی‌نظیر زعفران مزید بر علت محبوبیت بالای استفاده از این ادویه است.

با این حال، به دلیل تقاضای زیاد برای زعفران و عرضه آن با قیمت نه چندان پایین، سودجویان بسیاری چیزهای دیگر بعضا غیرخوراکی را رنگ می‌کنند و تحت عنوان زعفران می‌فروشند.

تشخیص تقلب در زعفران کار راحتی نیست و مصرف زعفران غیراصل نیز خطرات جدی برای سلامتی شما دارد.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم در مقاله پیش رویتان راهنمایی‌تان کنیم که از کجا زعفران بخریم. تا انتها همراه ما باشید.

راهنمای خرید زعفران؛ از کجا زعفران بخریم؟

به طور کلی برای خرید هر چیزی اعم از زعفران دو راه پیش روی شماست. اول اینکه می‌توانید حضوری به عطاری‌ها، فروشگاه‌های محلی یا هایپرمارکت‌ها مراجعه کنید.

معمولا در این فروشگاه‌ها زعفران به صورت عمده یا جزئی عرضه می‌شود. اما تشخیص اصالت زعفران در این حالت کار ساده‌ای نیست.

ادویه‌هایی که در مراکز خرید به فروش می‌رسند، بسته بندی شده هستند و نمی‌توان قبل از خرید آن‌ها را باز کرد. از طرف دیگر، با توجه به قیمت روز زعفران در عطاری‌ها امکان تست کردن زعفران‌های عمده قبل از خرید وجود ندارد.

راه دوم خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است. با خرید آنلاین، دیگر نیازی نیست که ساعات طولانی را در ترافیک بگذرانید و مدت زمان زیادی را به گشت و گذار در فروشگاه‌های مختلف اختصاص دهید تا زعفران دلخواه خود را پیدا کنید.

در واقع با خرید آنلاین زعفران در وقت و هزینه‌های شما بسیار صرفه‌جویی می‌شود. با این حال، به راحتی نمی‌توان اعتبار یک وب‌سایت را تشخیص داد.

چه بسا فروشگاه‌های اینترنتی که مدعی عرضه کننده بهترین نوع زعفران هستند و بعد از دریافت وجه شما، هیچ محصولی را ارسال نمی‌کنند. پس با وجود دردسرهای خرید حضوری و احتمال کلاهبرداری در خرید آنلاین چه باید کرد؟

14

بهترین راه خرید زعفران چیست؟ معرفی بهترین فروشگاه

بهترین راه برای اینکه دغدغه‌ای بابت اصالت زعفران نداشته باشید، خرید مستقیم این ادویه از کشاورزان عزیز و زحمتکش است؛ چرا که صرفا در این صورت از کیفیت زعفران اصل مطمئن خواهید بود و مهم‌تر از آن اینکه کشاورزان زعفران را با قیمتی به مراتب پایین‌تر از دیگر فروشندگان به دست شما می‌رسانند.

با این حال دسترسی به کشاورزان نیز برای همه ممکن نیست. خبر خوب اینکه فروشگاه هیتا این مشکل را برطرف و امکان خرید آنلاین زعفران را فراهم کرده است.

در ادامه این مقاله می‌خوانید که چرا فروشگاه هیتا بهترین گزینه پیش روی شماست و شما می‌توانید بدون کوچکترین نگرانی زعفران موردنیاز خود را از این فروشگاه خریداری کنید.

امکان خرید مستقیم زعفران از کشاورز

دفتر مرکزی فروشگاه هیتا در استان خراسان وجود دارد. از این رو اولین مزیت خرید زعفران از هیتا این است که زعفران‌های عرضه شده در این فروشگاه، به طور مستقیم از کشاورزان این استان به دست شما می‌رسند. بنابراین کیفیت بسیار بالایی دارند و مرغوب‌تر از هر زعفران دیگری هستند که در بازار پیدا می‌کنید. با محصولات هیتا می‌توانید عطر و طعم واقعی زعفران را تجربه کنید و رایحه و مزه دلنشینی به انواع غذاها و دسرهایتان ببخشید که تا همیشه در ذهن شما و مهمان‌هایتان ثبت می‎شود.

15

خرید زعفران اصل با قیمت مناسب

ویژگی دیگر فروشگاه هیتا این است که با توجه به خرید مستقیم زعفران از کشاورزان، محصولات این فروشگاه قیمت پایینی دارند. اما قیمت پایین‌تر به هیچ عنوان به معنای کیفیت پایین‌تر محصولات نیست. در واقع هیتا پلی بین شما و کشاورزان است و محصول را مستقیما از تولیدکننده به دست مصرف کننده می‌رساند.

در نتیجه دیگر خبری از واسطه‌ها نیست و قاعدتا با حذف واسطه قیمت تمام شده کالا کاهش می‌یابد. آنچه که شما بابت خریداری زعفران می‌پردازید، مستقیما به حساب کشاورزانی واریز می‌شود که بابت کشت و برداشت این گیاه جادویی زحمت کشیده‌اند.

ضمانت کیفیت زعفران اصل و بازگشت وجه

پیش از این گفتیم که معمولا امکان تست کردن زعفران وجود ندارد و به همین دلیل، تشخیص و انتخاب زعفران باکیفیتی که بتواند عطر و طعم جادویی به غذاها ببخشد، کار ساده‌ای نیست.

خوشبختانه هیتا این دغدغه مشتریان را نیز برطرف کرده تا چه هنگام خرید زعفران کیلویی و چه خرید زعفران خرده برای مصارف شخصی، هیچ نگرانی بابت پرداخت وجه و دریافت محصول بی‌کیفیت نداشته باشند.

در واقع همه زعفران‌های عرضه شده در فروشگاه هیتا ضمانت اصالت و کیفیت دارند و حتی در صورتی که محصول را مصرف کرده و به هر دلیلی ناراضی باشید، وجه پرداختی شما بازمی‌گردد. به این منظور صرفا کافی است که به کارشناسان هیتا اطلاع دهید.

ارسال زعفران به سراسر کشور و درب منزل شما

در روزگار پرمشغله امروزی کمتر کسی فرصت خرید حضوری را دارد. ساعات طولانی در ترافیک ماندن و خستگی ناشی از آن قطعا برای هیچکسی خوشایند نیست. بنابراین راه راحت‌تر این است که صرفا با چند کلیک محصولات موردنیاز خود را سفارش دهید.

برای خرید زعفران از فروشگاه هیتا نیازی نیست که حضورا به جایی مراجعه کنید. به این منظور صرفا کافی است نام زعفران هیتا را در گوگل جستجو کنید و وارد سایت شوید.

در عرض کمتر از 5 دقیقه می‌توانید زعفران خود را در مقادیر موردنیاز و کیفیت دلخواه سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

خرید زعفران اصل و با کمترین قیمت بازار از فروشگاه هیتا

در این مطلب توضیح دادیم که خرید حضوری زعفران چه دردسرهایی دارد و همچنین راهنمایی‌تان کردیم که از کجا زعفران بخریم.

همه افراد با هر میزان مصرف، چه کسانی که صاحب رستوران و هتل بوده و چه افرادی که صرفا برای مصارف شخصی خود خریدار زعفران هستند، می‌توانند زعفران‌های مرغوب فروشگاه هیتا را با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت به صورت عمده و مثقالی یا گرمی خریداری کنند و هر کجای ایران که باشند، درب منزل تحویل بگیرند.

زعفران‌های هیتا ضامن عطر و طعم بی‌نظیر غذاهای شماست؛ بنابراین فرصت را از دست ندهید و همین حالا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به وب‌سایت این فروشگاه به نشانی hitasaffron.shop مراجعه کنید یا با شماره تلفن 09155332688 تماس حاصل فرمایید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها