4 تا از سریع ترین راه های افزایش فالوور و لایک اینستاگرام

کد خبر: 1231202

در شبکه‌ی اجتماعی محبوب اینستاگرام، میزان محبوبیت و قابل اعتماد بودن یک پیج را تعداد فالوور‌های آن پیج مشخص می‌کند.

4 تا از سریع ترین راه های افزایش فالوور و لایک اینستاگرام

 

از این رو، آگاهی از سریع ترین راه‌های افزایش فالوور در اینستاگرام از اهمیت فراوانی برخوردار است. حساسیت این موضوع آنچنان زیاد است که حتی بزرگ‌ترین دغدغه‌ی اکثر افراد، به خصوص صاحبان پیج‌های فروشگاهی، افزایش هر چه سریعتر تعداد فالوور هایشان است. 

ولی خب شمایی که الان اینجا حضور داری و داری این مقاله رو میخوانی نیازی نیست دیگه نگران این موضوع باشی، چون من در این مقاله از سایت فردانیوز قراره سریع ترین راه های افزایش فالوور و همچنین لایک پست های اینستاگرام را بهتون معرفی کنم.

4 تا از سریع ترین راه های افزایش فالوور و لایک اینستاگرام

حقیقتا در گذشته افزایش فالوور در اینستاگرام کار نسبتا راحتی بود چون رقابتی در کار نبود ولی الان قضیه با وجود پیج های زیادی که هر روز دارند به صورت تخصصی محتوا تولید می کنند و تعداد این پیج ها روز به روز داره بیشتر میشه کلاً فرق کرده. 

چراکه از یک طرف شانس دیده شدن ما در این بین کم شده و از طرفی هم رقابت کردن با این ها کار هر کسی نیست و نیاز به مهارت فراوان دارد.

همین شد که تصمیم گرفتم در این مقاله با معرفی 4 تا از سریع ترین راه های افزایش فالوور و لایک اینستاگرام به شما عزیزان برای موفقیت در این رقابت کمکی کرده باشم.

پس بدون هیچ معطلی شما عزیزان را با این روش‌های جادویی آشنا می‌کنیم.

1. خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرامیکی از سریعترین راه‌های افزایش فالوور در اینستاگرام، خریدن فالوور است. ممکن است شما عزیزانی که در حال خواندن این مقاله هستید تا به حال بر این باور بودید که خرید فالوور اینستاگرام امکان پذیر نیست! یا حتی ممکن است به هیچ عنوان به این موضوع فکر هم نکرده بودید. اما خوشبختانه یا متاسفانه، نه تنها خرید فالوور اینستاگرام امکان‌پذیر است؛ بلکه یکی از سریعترین راه‌های افزایش فالوور محسوب می‌شود. 

اما خب استفاده از این روش برای هر کسی مناسب نیست چراکه خرید فالوور اینستاگرام یک سری مزایا و معایب خاص خودش را داره. برای همین وظیفه خودم می دونم که قبل از توصیه کردن این روش به عنوان یکی از سریع ترین راه های افزایش فالوور در اینستاگرام شما را با مزایا و معایب انجام این کار آشنا کنم.

مزایا و معایب خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور همچنان که کار وسوسه‌انگیزی به نظر می‌رسد، مزایا و معایبی را برای پیج شما به همراه خواهد داشت. به عنوان مثال، از مزایای این عمل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. افزایش اعتبار و جلب اعتماد: اصلی ترین مزیت خرید فالوور اینستاگرام همین افزایش اعتبار و جلب اعتماد مشتریه که همه تونم میدونید، چون اگه نمیدونستید که به دنبال افزایش فالوور سریع نبودین. درسته!؟
  2. تشخیص پیج اصلی از پیج فیک یکی از مزایای مهم خرید فالوور اینستاگرام است. با خرید فالوورها، شما می‌توانید به راحتی برخی از پیج‌های فیک را شناسایی کنید و از آنها دوری بگیرید.

از معایب این روش نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ریزش فالوورها: باید بدانید که یکی از معایب خرید فالوور اینستاگرام اینکه درصدی از فالوور ها بعد از مدتی شروع به ریزش می کنند.
  2. کاهش نرخ تعامل : یکی از اصلی‌ترین معایب خرید فالوور اینستاگرام، کاهش نرخ تعامل یا اینگیجمنت است. چراکه با خرید فالوورها، تعداد فالوورهای شما افزایش می‌یابد، اما چون اغلب این فالوورها غیرفعال هستند و تعاملی واقعی در پست‌ها، لایک‌ها و نظرات شما صورت نمی‌گیرد. این باعث می‌شود نرخ تعامل واقعی کاهش یابد و این میتواند برای پیج شما ضرر های باورنکردنی ای داشته باشد.

2. خرید پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرامیکی دیگر از سریع ترین راه‌های افزایش فالوور در اینستاگرام، خریدن پیج آماده اینستاگرام می‌باشد.

در میان تمامی روش‌ها، این روش سریعترین نتیجه را به شما خواهد داد. زیرا خرید پیج اینستاگرام نسبت به خرید فالوور اینستاگرام شما را زود تر به مقصد یعنی داشتن پیجی با تعداد فالوور بالا می رساند. 

و از طرفی در خرید پیج اینستاگرام شما نیازی نیست ریسک پریدن پیج (دیسبل شدن ) را بپذیرید چراکه اکثر سایت های فروشنده خدمات اینستاگرام مثل سایت اینستاگیت، پیج های آماده ی خود را در برابر این مشکلات ضمانت می کنند. 

در حالی که اگر شما بخواهید از طریق خرید فالوور اینستاگرام، فالوور های پیج خودتان را افزایش دهید ریسک پریدن یا نپریدن پیجتان با خودتان است. برای همینکه قیمت خرید پیج اینستاگرام نسبت به خرید فالوور اینستاگرام گران تر است.

3. خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگراماگر بدنبال سریع ترین راه برای افزایش لایک پست های اینستاگرام خود هستید، بهترین گزینه خرید لایک اینستاگرام می باشد.

از طرفی هم اگر شما برای افزایش فالوور های پیج خود از روش خرید فالوور یا خرید پیج آماده استفاده کرده باشید، تنها راه موفقیت و پیشرفت شما خرید لایک اینستاگرام هست. زیرا اگر فالوور های شما بالا باشد ولی لایک پست هایتان کم باشد، خیلی راحت فهمیده میشه که فالوور های پیج شما فیک هستند و در نتیجه اعتماد کاربران را از دست میدهید.

در ادامه به بررسی مزایای خرید لایک اینستاگرام میپردازیم.

  1. افزایش اعتماد مشتریان: با خرید لایک‌ اینستاگرام، صفحه فروشگاه شما به نظر مشتریان قابل اعتماد تر می‌رسد. این لایک‌ها به عنوان نشانه‌ای از رضایت و تأیید کاربران قبلی شما عمل می‌کنند که در نهایت منجر به ترغیب افراد به خرید از شما می شود. زیرا هنگامی که کاربران دیگر لایک‌های بالایی را برای محصولات شما می‌بینند، احساس اطمینان می‌کنند و بیشتر به خرید تمایل پیدا می‌کنند.
  2. افزایش نرخ تعامل : یکی از مزایای خرید لایک اینستاگرام را میتوان افزایش نرخ اینگیجمنت ریت شمرد. برای همینکه توصیه میشه در صورت خرید فالوور یا خرید پیج آماده اینستاگرام حتما باید خرید لایک اینستاگرام هم انجام بشه تا اصلی ترین عیب خرید فالوور یا خرید پیج اینستاگرام که کاهش نرخ اینگیجمنت است را جبران کند.

معایب خرید لایک اینستاگرام را هم میشه در ریزش درصدی از لایک های خریدارش شده دانست.

4. فعالیت اصولی و مداوم

فعالیت اصولی و مداومپس از خرید پیج یا خرید فالوور اینستاگرام به همراه خرید لایک، برای جذب فالوور واقعی در اینستاگرام باید حتما به صورت اصولی و مداوم در اینستاگرام فعالیت کنید؛ که نتیجه همه این کار ها در کنار هم میتواند شما را به هدف نهایی خود یعنی سریع ترین راه افزایش فالوور در اینستاگرام برساند.

چند تا مهم ترین کارهایی که باید انجام شود را در زیر توضیح میدم. 

  1. تولید محتوای جذاب و باکیفیت : اولین قدم برای جذب سریع فالوور واقعی در اینستاگرام پس از خرید پیج آماده یا خرید فالوور اینستاگرام، تولید محتوای جذاب و باکیفیت می باشد. محتوا شما باید با کیفیت بالا و در عین حال کاربردی و جذاب باشد به طوری که نیاز کاربر را به خوبی بر طرف کند.
  2. استفاده از هشتگ : استفاده مناسب از هشتگ‌ها یک راه موثر برای جذب سریع فالوورهای جدید است. با استفاده از هشتگ‌های مرتبط با موضوع پست خود، امکان دیده شدن توسط کاربران دیگر در جستجوهای مرتبط را افزایش می‌دهید. همچنین می‌توانید از هشتگ‌های پرطرفدار و مرتبط با موضوع کاری خود استفاده کنید تا از طریق آنها فالوور های واقعی جذب کنید.
  3. برقراری تعامل با فالوور ها : برقراری تعامل با کاربران در اینستاگرام از جمله جواب دادن به نظرات و پیام‌ها، ارسال پیام خصوصی و پاسخ به سوالات کاربران، به شما کمک می‌کند تا فالوور های خود را عاشق پیج خود کرده و از ریزش فالوور ها جلوگیری کنید.
  4. تبلیغات : تبلیغات هم که همیشه در همه جا کاملا جواب میده، در اینستاگرام هم یکی از سریع ترین راه ها برای افزایش فالوور و لایک اینستاگرام به استفاده از تبلیغات تعلق میگیره. ولی اینو یادتون نره که تبلیغات باید اصولی و با برنامه ریزی انجام بشه تا بهترین بازخورد را برای شما داشته باشد.

نتیجه گیری

اگر به دنبال سریع ترین راه های افزایش فالوور در اینستاگرام هستید، خرید یک پیج یا فالوور بهترین راه از میان گزینه‌های موجود میباشد. اما توجه داشته باشید که تنها عامل پیشرفت شما، خلاقیت و ایده‌پردازی‌های منحصر به فرد است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها