معرفی بند عینک ترند مردانه و زنانه 1402

کد خبر: 1230802

چند سالیست استفاده از بند عینک بسیار رواج پیدا کرده است. خصوصاْ خانم‌های جوان از بندعینک استقبال زیادی کرده‌اند اما بهتر است این را بدانیم که بند عینک از سالیان گذشته نیز مورد استفاده قرار می‌گرفته، اما به زیبایی مدل های امروزه نبوده است، به همین خاطر است که حالا استفاده از بند عینک بسیار رواج پیدا کرده و دوست داران زیادی دارد. امروزه استفاده از بند عینک علاوه بر کاربردی بودن جزو یکی از اکسسوری‌های مهم برای داشتن یک استایل شیک و لاکچری است. در ادامه این مقاله از ایگلسی قصد داریم تا زیباترین مدل های بند عینک لاکچری را به شما معرفی کنیم. شما عزیزان میتوانید برای خرید بند عینک به وبسایت ایگلسی مراجعه کنید.

معرفی بند عینک ترند مردانه و زنانه 1402

 

 

معرفی خاص ترین بند عینک های لاکچری ۲۰۲۳- ۱۴۰۲

 

بندعینک مدل زنجیر ریز با طرح الماس

از خاص‌ترین مدل های بند عینک لاکچری می‌توان به این مدل اشاره کرد. یکی از لاکچری مدل های بند عینک، بندعینک با طرح ریز الماس است. شما می‌توانید برای خرید بند عینک به وبسایت ایگلسی مراجعه نمایید.

 

 

 

بندعینک مدل زنجیر متوسط با گل سفید

یکی دیگر از مدل های بند عینک لاکچری  بند عینک زنجیری، بند عینک زنجیری با گل سفید می‌باشد. بندعینک زنجیری با گل سفید را می توان با تمامی استایل های روزانه هماهنگ کرد و یا حتی به عنوان اکسسوری در استایل‌های رسمی و لاکچری استفاده نمود.

 

بندعینک مدل زنجیر متوسط با گل سفید

 

بندعینک مدل زنجیری با کریستال بزرگ طوسی

یکی از مدل های بند عینک لاکچری در بند عینک مدل زنجری با کریستال بزرگ ، رنگ طوسی آن می‌باشد که می‌توان با تمامی لباس‌ها و استایل ها هماهنگ کرد. رنگ طوسی یک رنگ خنثی می‌باشد که می‌توان این رنگ را با رنگ های دیگر هماهنگ کرد و با هر استایلی متناسب است. بند عینک مدل زنجیری مخصوص بانوان است که برای استایل لاکچری و رسمی گزینه‌ی بسیار خوبی می‌باشد.

 

بندعینک مدل زنجیری با کریستال بزرگ طوسی

 

بندعینک مدل زنجیری با کریستال های کوچک آبی

از دیگر مدل های جذاب و خاص بندعینک زنجیری مدل بند عینک زنجیری با کریستال کوچک است. بندعینک مدل زنجیری با کریستال‌های کوچک از استیل ساخته شده که ضدحساسیت و ضدتعریق می‌باشد و طول آن ها ۷۰ سانتی متر می‌باشد که به  راحتی دور گردن قرار می‌گیرد. کریستال‌های کوچک در رنگبندی های متنوع وجود دارد تا با استایل های خود هماهنگ کنید و یا اگر دوستدار رنگ خاصی باشید آن را همیشه همراه خود داشته باشید. برای خرید این بند عینک و دیگر مدل ها به وبسایت ایگلسی مراجعه فرمایید.

 

بندعینک مدل زنجیری با کریستال های کوچک آبی

 

بندعینک مدل زنجیری نقره‌ای - مروارید سفید

از مدل‌های بسیار شیک و خاص مدل بند عینک مرواریدی است. بندعینک های مرواریدی دیزاین منحصر به فردی دارد که ترکیب زنجیر و دانه های مرواریدی است، طول این مدل از بندعینک ها ۷۰ سانتی‌متر است و به راحتی دور گردن قرار می‌گیرد. مناسب عینک هایی با دسته‌ی ۳ الی ۱۵ میلی متر است. رنگ زنجیر آن نقره‌ای و طلایی است تا بتوان با دیگر اکسسوری‌های شما هماهنگ شود. این مدل یکی از بندعینک‌های بسیار خاص و پرطرفدار است که در عین سادگی جلوه خاصی را به استایل شما هدیه می دهد.

 

بندعینک مدل زنجیری نقره‌ای - مروارید سفید

 

بندعینک مدل زنجیری بافته شده نقره‌ای

بند عینک های زنجیری بافته‌شده، شیک و خاص با طراحی مینیمال و بسیار زیبا است به دلیل سادگی مناسب بانوان و آقایان است و در سه رنگ  مشکی، نقره ای و طلایی می‌باشد که با دیگر اکسسوری‌ها به راحتی هماهنگ می‌شود. این مدل بندعینک ها را نیز می‌توان به عنوان اکسسوری و زیور‌آلات استفاده نمود، رنگ آن ها ثابت و جنس آن ضد حساسیت است، طول این بند عینک ‌ها ۷۰ سانتی‌متر است، شما می توانید برای خرید این محصول به وبسایت ایگلسی مراجعه نمایید.

 

بند عینک مدل اسلیم طرح شب

بند عینک مدل اسلیم از پارچه پلی استر ساخته شده است، بسیار سبک و ضد تعریق است، طول آن ۳۵ سانتی متر با ضخامت ۰.۷ میلی‌متر می‌باشد. این گروه از محصولات مناسب خانم‌ها و آقایان جوان و نوجوانان می باشد، در طرح‌های گوناگون تولید شده است تا همه‌ی سلیقه ها را در نظر گرفته باشیم. بندعینک مردانه اسلیم، اسپرت می‌باشند و بخاطر طراحی خاصی که دارند طرفداران زیادی نیز پیدا کرده‌اند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها