آیا امکان صدور قبض گاز به صورت مجزا برای ساکنان آپارتمان وجود دارد؟

کد خبر: 1227989
آیا امکان صدور قبض گاز به صورت مجزا برای ساکنان آپارتمان وجود دارد؟

پرداخت قبض گاز یکی از مسائلی است که نباید از تسویه به‌موقع آن چشم‌پوشی کرد، زیرا فرقی نمی‌کند در فصل سرما باشیم یا گرما، مهم این است که وجود گاز فاکتور مهمی در رفاه زندگی ما بوده و نباید پرداخت قبض آن را به تعویق انداخت.

بنابراین با توجه به اینکه قبض گاز ساکنان یک آپارتمان به‌صورت کلی محاسبه می‌شود، سوال اینجاست که آیا امکان تفکیک گاز در میان واحدهای یک آپارتمان وجود دارد یا خیر؟

برای پاسخ به سوال مطرح‌شده در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با روش تفکیک قبض گاز میان ساکنان یک آپارتمان آشنا کنیم و درنهایت صحبت کوتاهی در رابطه با ساده‌ترین روش پرداخت قبض‌های گاز داشته باشیم.

 

هر آنچه که باید در مورد مراحل تفکیک کنتور گاز بدانید

تفکیک کنتور گاز اقدامی است که معمولا برای پرداخت عادلانه پول گاز در همه آپارتمان‌ها صورت می‌گیرد. برای این منظور باید به دفتر پیشخوان مراجعه کرده و یک کد پیگیری دریافت کنید. بعد از این مرحله نوبت به وظایف یک مهندس ناظر می­رسد تا مراحل تفکیک را شروع و به­اتمام برساند.

توجه داشته باشید که هزینه خرید کنتورهای جدید و تفکیک لوله‌ها به عهده ساکنین آپارتمان است و انجام این کار از نظر اداره گاز هیچ ایرادی ندارد. از این رو اگر با همسایه‌های خود به توافق رسیده‌اید، باید بگوییم که با هیچ مانع و تبصره‌ای روبه‌رو نخواهید شد.

چه روش‌هایی برای پرداخت قبض گاز وجود دارد؟

پرداخت گاز اقدامی است که باید به‌صورت ماهانه انجام شود. بنابراین با درنظرگرفتن اینکه انجام این کار، آن هم هر 30 روز یک‌بار به‌شدت وقت‌گیر و خسته‌کننده است، افراد ترجیح می‌دهند تا روش‌های آنلاین را جایگزین مراجعه‌های حضوری کنند.

یکی از این روش‌های آنلاین استفاده از سوپراپلیکیشن تاپ است. باید گفت که با استفاده از این پلتفرم قادر هستید تا در یک بستر امن و صرف مدت‌زمان یک دقیقه قبض خود را پرداخت کنید.

اما با توجه به اینکه مزایای استفاده از تاپ به موارد گفته‌شده ختم نمی‌شود، در ادامه با ما همراه بمانید تا شما را با تک‌تک ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نرم‌افزار و نحوه پرداخت‌کردن قبوض گاز آشنا کنیم.

13

مزیت‌های استفاده از سوپراپلیکیشن تاپ برای پرداخت قبوض

سوپراپلیکیشن تاپ در زیرمجموعه بانک پارسیان و بانک مرکزی قرار دارد و به‌دلیل نظارت پلیس فتا، یک بستر امن را جهت پرداخت‌های آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهد.

استفاده از تاپ دارای محدودیت زمانی نبوده و پشتیبانی آن 24 ساعته است. باید اضافه کنیم که در این پلتفرم امکان پرداخت‌کردن قبض گاز از طریق اعتبار کیف پول نیز وجود دارد.

علاوه بر موارد گفته‌شده باید اضافه کنیم که چون قرعه‌کشی‌های فصلی را همراه با جوایز ارزنده در تاپ فراهم کرده‌اند و استفاده از این نرم‌افزار دارای سرعت و سهولت زیادی است، هر روزه شاهد محبوبیت بیشتر این پلتفرم هستیم.

در نهایت باید اضافه کنیم که امک14ان ثبت اطلاعات قبوض، استعلام‌گرفتن از مبلغ پرداختی، چک‌کردن آخرین تراکنش‌ها و تسویه حساب آنی از دیگر مزیت‎‌هایی است که هیچ جای شکی برای استفاده از این روش آنلاین و امن باقی نمی‌گذارد.

 

مراحل پرداخت قبض گاز توسط اپلیکیشن تاپ

برای تسویه‌کردن قبوض گاز باید مراحلی که در ادامه آورده‌ایم را طی کنید:

  • ابتدا وارد خدمات مربوط به پرداخت قبض شوید.
  • بعد از آن روی گزینه افزودن قبض کلیک کنید.
  • در مرحله سوم به‌دنبال قبض مربوط به گاز گشته و شماره اشتراک خود را وارد کنید.
  • بعد از واردکردن شماره اشتراک، یک نام برای قبض خود در نظر بگیرید.
  • دکمه تایید را بزنید تا با مبلغی که موظف به پرداخت آن هستید، روبه‌رو شوید.
  • در مرحله آخر انتخاب روش پرداخت (یا از طریق کیف پول یا به‌کمک اطلاعات بانکی کارت) به عهده شما خواهد بود.

15

معرفی 73 سرویس کاربردی سوپراپلیکیشن تاپ

به کسانی که تصور می‌کنند نصب و استفاده از تاپ تنها برای پرداخت قبض‌های گاز کاربرد دارد، باید بگوییم که این سوپراپلیکیشن در کنار داشتن خدمات فین تک و پرداخت، دارای مجموعه‌ای از 73 خدمت کاربردی دیگر نیز است که این خدمات عبارت­اند از:

  • خدمات مربوط به خودرو: درصورتی‌که قصد پرداخت عوارضی، بیمه شخص ثالث، پرداخت جریمه و خلافی خودرو را دارید از تاپ استفاده کنید.
  • امکانات گردشگری و تفریحی: جهت خرید انواع بلیط‌های هواپیما، قطار و اتوبوس، همچنین بهره‌مندی از تسهیلات سفر می‌توانید از سوپراپلیکیشن تاپ کمک بگیرید.
  • خدمات مالی و اعتباری: با توجه به اینکه تاپ یک پلتفرم فراتر از موبایل بانک است، باید گفت که به‌کمک آن می‌توانید به‌صورت غیرحضوری در بانک پارسیان افتتاح حساب کنید.
  • بازار سرمایه: امکان احراز هویت سجام و دریافت سود سهام از طریق سوپراپلیکیشن تاپ وجود دارد.

جمع­بندی

با درنظرگرفتن اینکه امکان صدور قبض گاز به صورت مجزا برای ساکنان آپارتمان وجود دارد، باید گفت که پرداخت این قبض‌ها دیگر نیازی به صرف زمان‌های زیاد در صف‌های طولانی ندارد.

علت این است که به‌کمک سوپراپلیکیشن تاپ می‌توان علاوه بر پرداخت‌کردن آنلاین انواع قبض‌های گاز، برق، آب و تلفن اقدام به استفاده از 73 سرویس کاربردی دیگر نظیر احراز هویت سجام، پرداخت خلافی خودرو و خرید انواع بلیط‌های هواپیما، قطار و اتوبوس کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها