معتبرترین سایت‌های خارجی اخبار ارز دیجیتال

کد خبر: 1226745

فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال فقط نیاز به آموزش ندارد، بلکه اگر می‌خواهید یک معامله‌گر فعال و تریدر موفق باشید لازم است که به‌طور مداوم از اخبار و تغییر و تحولات بازار مطلع شوید. با به‌روز نگه داشتن اطلاعات و رصد آخرین اخبار ارز دیجیتال می‌توانید فعالیت بهتر و رضایت‌مندانه در این بازار داشته باشید. بنابراین لازم است که منابع خبری معتبر و مطمئن این حوزه را به‌خوبی بشناسید. در ادامه معتبرترین سایت های خارجی اخبار ارز دیجیتال را به شما معرفی خواهیم کرد. پس اگر می‌خواهید اطلاعات خودتان را به‌روز نگه دارید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

معتبرترین سایت‌های خارجی اخبار ارز دیجیتال

 

 

سایت های خارجی اخبار ارز دیجیتال معتبر

سایت‌های خبری ارز دیجیتال، یک منبع موثق برای فعالان حوزه کریپتو هستند که اطلاعات مختلفی را به کاربران ارائه می‌کنند، اطلاعات مختلفی در این سایت‌ها گنجانده می‌شود و شما با استناد به این اطلاعات می‌توانید دانش کریپتویی خود را بروز کنید.

اخبار ارز دیجیتال می‌تواند شامل جدیدترین اخبار کریپتو، مصاحبه افراد معروف کریپتو، تحلیل قیمت، اخبار فاندامنتال و مقالات آموزشی باشد. برای مثال شما می‌توانید پیش از خرید دوج کوین از ایرانیکارت اخبار مربوط به آن را بررسی کنید تا بتوانید در مناسب‌ترین زمان و نقطه خرید خود را انجام دهید. در ادامه معتبرترین سایت های خارجی اخبار ارز دیجیتال را به شما معرفی می‌کنیم:

1- کوین تلگراف (Cointelegraph)

کوین تلگراف به‌عنوان یکی از بهترین سایت‌های معتبر در زمینه ارائه اخبار ارز دیجیتال است. این سایت معتبر ظاهر کاملاً جذابی دارد و ارزش زیادی به کاربران خود قائل می‌شود. در سایت کوین تلگراف می‌توانید اخبار مورد نظر خود را در دو نسخه صوتی و به‌صورت مقاله مشاهده کنید.

در واقع کوین تلگراف تمام تلاش خود را به کار گرفته است که کاربران بدون این که به زحمت بیفتند، بتوانند به اخبار مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. تمامی اخبار موجود در این سایت خبری ارز دیجیتال تازه و دست اول است. با توجه به این موضوع مراجعه به کوین تلگراف بهترین گزینه برای شماست تا بتوانید از بروزترین اخبار کریپتو مطلع شوید.

 

2- کوین دسک (Coindesk)

سایت کوین دسک

 

 

کوین دسک یکی دیگر از سایت‌های خبری ارز دیجیتال است که موضوعات مختلف دنیای کریپتو را پوشش می‌دهد.

شما با مراجعه به سایت کوین دسک علاوه بر کسب اطلاع از آخرین اخبار بازار کریپتو، می‌توانید نوسانات قیمتی ارزها و همچنین ارزهای مستعد رشد را شناسایی کنید. این سایت جذاب ظاهر ساده و کاربرپسندی دارد به همین جهت می‌توانید بدون دردسر، اطلاعات خود را بروز نگه دارید. همچنین سایت کوین دسک از یک نرم‌افزار موبایلی جذاب پشتیبانی می‌کند. با نصب اپلیکیشن کوین دسک هر زمان که خواستید می‌توانید از آخرین اخبار ارز دیجیتال مطلع شوید.

 

3- سایت فوربز (Forbes)

اگر جزو فعالان حوزه کریپتو باشید بدون شک سایت فوربس را بارها مشاهده کرده‌اید. این سایت یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌ های خارجی ارز دیجیتال است که همه افراد با هر سطح دانش از بازار کریپتو می‌توانند به آن مراجعه کنند.

با مراجعه به سایت فوربز می‌توانید ارزهای دیجیتال برتر را مشاهده کنید و با توجه به تحلیل‌های موجود در آن، به لیستی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری دسترسی داشته باشید. در حالت کلی اگر یک فردی مبتدی هستید یا می‌خواهید بهترین ارزها را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید، سایت forbes بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

3

 

4- کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)

کوین مارکت کپ یکی از اولین و بهترین سایت‌های اخبار ارز دیجیتال است. در واقع از کوین مارکت کپ می‌توان به یک مرجع ایده‌آل برای پیگیری اخبار ارز دیجیتال، مشاهده قیمت ارزها و آخرین تغییرات صورت گرفته در بازار است.

این سایت مطرح فعالیت خود را از سال 2013 آغاز کرده است و طرفداران بسیار زیادی دارد. با مراجعه به سایت کوین مارکت کپ می‌توانید تمام اطلاعات مربوط به ارز دیجیتال را مشاهده کنید. در حالت کلی اگر می‌خواهید فعالیت بهتری در بازار کریپتو داشته باشید و اطلاعات خود را بروز نگه دارید، کوین مارکت کپ بهترین راهنما برای شماست.

 

5- کریپتو پنیک (Crypto Panic)

کریپتو پنیک یکی دیگر از سایت‌های مطرح در زمینه اخبار ارز دیجیتال است. این سایت کلیه اخبار حوزه کریپتو را پوشش می‌دهد و یک مرجع کامل برای شماست تا بتوانید اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید.

ظاهر عجیب و شلوغ به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین نقاط ضعف کریپتو پنیک به شمار می‌رود. اما پوشش کامل اخبار و محبوبیت بالای این سایت به شما این فرصت را می‌دهد که بتوانید در کمترین زمان ممکن بیشترین حجم اطلاعات را به دست آورید.

4

 

آیا اخبار ارز دیجیتال در سایت های داخلی معتبر هستند؟

در قسمت قبلی معتبرترین سایت های خارجی اخبار ارز دیجیتال را به شما معرفی کردیم. پیگیری اخبار ارز دیجیتال از طریق این سایت‌ها امری ضروری و واجب است، زیرا این کار به شما کمک می‌کند که بتوانید اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید و فعالیت بهتری در بازار کریپتو داشته باشید.

با این حال سایت‌های داخلی معتبری نیز هستند که شما می‌توانید برای پیگیری اخبار ارز دیجیتال از آن‌ها کمک بگیرید. ایرانیکارت یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی است که علاوه بر پوشش اخبار بازار کریپتو، شرایط لازم برای خرید انواع ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کند. خرید ارزهای دیجیتال یکی از صدها خدمات کاربردی این صرافی است که می‌توانید روی آن حساب ویژه‌ای باز کنید. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید و مطالب آن برایتان مفید بوده باشد.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها