معرفی سه سینمای پرامتیاز شیراز در علی بابا پلاس

کد خبر: 1226318

اگر بخواهید برای یک عصر دلنشین فیلمی زیبا را تماشا کنید، کدام سینما را انتخاب می‌کنید؟ اگر در شهر‌هایی مانند شیراز یا اصفهان مهمان هستید و نمی‌دانید کدام سینما برای سفر شما مناسب‌تر است، چه راهی را برای بررسی سینما‌ها می‌شناسید؟ علی بابا پلاس از بهترین راه‌های برای آشنایی با انواع جاذبه‌ها، دیدنی‌ها و نقاط تفریحی یک شهر است.

معرفی سه سینمای پرامتیاز شیراز در علی بابا پلاس

 

کاربران در علی بابا پلاس تجربه‌ها و نظرات خود را بیان می‌کنند و بهترین منبع را برای بررسی مسافران و متقاضیان بعدی می‌سازند. اگر دوست دارید فیلم تماشا کنید و سینما‌ها را نمی‌شناسید یا مدتی است به آن‌‎ها نرفته‌اید، حتما سینماها را در علی بابا پلاس جستجو کرده و امتیاز آن‌ها را ببینید. خلاصه نظرات کاربران در یک عدد خلاصه می‌شود که انتخاب را برای شما آسان‌تر خواهد کرد.

در این‌مقاله می‌خواهیم درباره سه سینمای پرامتیاز شیراز در علی بابا پلاس صحبت کرده و آن‌ها را بررسی کنیم. اگر به شیراز سفر می‌کنید یا دوست دارید درباره سینماهای این‌شهر زیبا اطلاعات بیشتری داشته باشید، حتما این‌مقاله را تا پایان خوانده و آن را با دوستان و هم‌سفران خود نیز به اشتراک بگذارید. سینما پردیس شیراز بهتر است یا دیگر سینما‌ها؟ ادامه مقاله را بخوانید تا آن‌ها را بیشتر بشناسید.

سینما سعدی شیراز

یکی از سینماهای معروف شیراز که مسافران زیادی در آن‌ها فیلم می‌بینند و لحظات بی‌نظیری را برای سفر خود ثبت می‌کنند، سینما سعدی شیراز است. این‌سینما در خیابان هفت‌تیر شیراز و بین 10 و بلوار کریم‌خان زند قرار گرفته است. سینما سعدی از قدیمی‌ترین سینماهای شهر است و از سال 1339 در خدمات مردم بوده است.

شاید اگر از شیرازی‌های قدیم سوال کنید هنوز خاطرات اولین فیلم اکران‌شده در این‌سینما یعنی فیلم "پمپی در آتش" را به خاطر داشته باشند. سینما در سال 1350 بازسازی شده و یکی از سینماهای فوق‌العاده شیراز به شمار می‌رود. افراد زیادی هستند که ساختمان قدیمی و خود سینما را دوست دارند و آن را یکی از بهترین گزینه‌ها برای تماشای فیلم‌های جدید می‌دانند. اگر دوست دارید سینماهای پرامتیاز شیراز در علی بابا پلاس را بشناسید، حتما بررسی سینما سعدی و حتی موارد دیگری مانند سینما پردیس شیراز را از دست ندهید.

سینما سعدی شیراز

پردیس سینمایی هنر شهر آفتاب شیراز

هنگام بررسی گزینه‌هایی مانند سینما سعدی شیراز بهتر است نظرات کاربران درباره پردیس سینمایی هنر شهر آفتاب شیراز را نیز بخوانید. پردیس سینمایی هنر شهر آفتاب یکی از بهترین و مجهزترین سینماهای شیراز است که بدون تردید باید در لیست برترین سینماهای شهر آن را نیز بررسی کنیم. اطراف سینما، تفریحات و جاذبه‌های دیگری هم هستند که می‌تواند برای یک روز از سفر شما برنامه مهیج و به‌صرفه‌ای را تدارک ببیند.

سینما شهر آفتاب شیراز ، هشت سالن پخش فیلم دارد که سالن‌های آن برای اجرای تئاتر و کنسرت نیز می‌توانند استفاده شوند. مجموعه از سال 1396 افتتاح شده و اگر بخواهید امتیاز سینماهای مختلف شهر شیراز در علی بابا پلاس را بررسی کنید، پردیس سینمایی هنر شهر آفتاب یکی از گزینه‌های اصلی بررسی است که نباید آن را فراموش کنید.

سینما پردیس گلستان شیراز

سینما گلستان شیراز کنار نام سینما پردیس شیراز و بسیاری از سینماهای معروف شهر دیده می‌شود. اگر بخواهید یکی از سینماهای شیراز را برای تماشای فیلم انتخاب کنید، هرگز نباید سینما گلستان را بیرون از لیست خود نگه دارید. این‌پردیس سینمایی فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده و با سه سالن پخش فیلم، جایگاه خوبی را میان مسافران و شیرازی‌ها دارد.

سینما پردیس گلستان شیراز

امکانات مناسبی با استانداردهای کیفی برای مسافران فراهم شده که تجربه فوق‌العاده‌ای را در این‌سینما داشته و برای مدت‌ها از آن در خاطرات خوب خود یاد کنند. برای دسترسی به سینما پردیس گلستان شیراز باید به معالی‌آباد بروید. سینما در معالی‌آباد و جنب ایستگاه مترو میرزای شیرازی قرار دارد.

دیگر سینماهای شیراز و علی بابا پلاس

سینماهای دیگری هم در شیراز هستند که می‌توانند برای یک عصر دلنشین تجربه خوبی را به سفر شما اضافه کنند. ازجمله دیگر سینماهای معروف شیراز کنار سینماهایی مانند سینما سعدی شیراز، می‌توان به مواردی مانند سینما پیام شیراز، سینما پرسیا شیراز، سینما فلسطین شیراز، سینما ایران، سینما کیان شیراز و سینما شیراز اشاره کرد. علی بابا پلاس این‌امکان را فراهم کرده تا شما بتوانید درباره همه سینماها و دیگر جاذبه‌ها اطلاعاتی اولیه داشته باشید و مقایسه‌های خود را با نظرات واقعی کاربران دیگر کامل کنید.

شما نیز این‌فرصت را دارید که در به‌اشتراک‌گذاشتن این‌اطلاعات و داده‌ها سهیم باشید. کافی است تجربه‌های خود را منسجم کرده و در چند سطر ساده برای دیگران بنویسید. این‌مشارکت شما و دیگران باعث خواهد شد تا برای آینده درباره همه دیدنی‌ها اطلاعات دقیق و کاملی داشته باشیم و فقط به توضیحات کلی ثابت اکتفا کنیم.

امتیاز همه کاربران برای سینماها و دیگر جاذبه‌ها، امتیازی خواهد ساخت که حتی با نگاهی ساده به کاربران اجازه می‌دهد تا بهترین‌ها را سریع‌تر بشناسند. در این‌مقاله درباره سه سینمای معروف شهر شیراز صحبت کردیم و تعدادی را نیز برای بررسی‌های بیشتر نام بردیم. برای دیدن نظرات درباره همه سینماهای شیراز حتما سری به علی بابا پلاس بزنید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها