معرفی ارزان ترین سایت فروش بلیط هواپیما در ایران

کد خبر: 1225579

وب سایت میزبان فلای بهترین گزینه برای خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت برای پرواز های داخلی و خارجی بصورت چارتری و سیتمی می باشد.

معرفی ارزان ترین سایت فروش بلیط هواپیما در ایران

 

 

اگر از جستجو در اینترنت برای خرید بلیط هواپیما ارزان خسته شده اید، این محتوا همان چیزی است که منتظرش بوید؛ یک راهنمای جامع که همه رموز پیدا کردن پروازهای ارزان را به شما یاد می دهد.

سفر با هواپیما معمولا بخش عمده ای از هزینه سفر را شامل می شود. مخصوصا در دوران شیوع ویروس کرونا و بعد از آن که قیمت پروازها به طور سرسام آوری افزایش یافته است.

با استفاده از ابزارهای مناسب و به کارگیری برخی روشها می توانید هزینه پروازهای معمولی خود را به نصف یا بیشتر  کاهش دهید. برای انجام این کار نیاز نیست حرفه ای باشید؛ اما نیاز به یکسری اطلاعات دارید که ما در این مقاله از هارا گدیم در اختیارتان قرار داده ایم.

راهنمای خرید بلیط هواپیما ارزان

خرید بلیط هواپیما ارزان

خرید بلیط هواپیما پیچیدگی و دشواری خاصی ندارد. اما اگر به دنبال بلیط ارزان هستید، باید مواردی را مد نظر قرار دهید. امروزه تعداد ایرلاین های فعال در کشور زیاد شده و پروازهای متعددی در مسیرهای مختلف انجام می شوند. این امر موجب شده رقابت زیادی بین شرکت های هواپیمایی و سایت های فروش و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به وجود آید.

بنابراین اگر از آن دسته از مسافرانی هستید که می خواهید با خرید بلیط هواپیما ارزان سفری کم هزینه تر را تجربه کنید، می توانید از این فضای رقابتی به نفع خود بهره ببرید. مهمترین نکاتی که برای انتخاب پرواز قیمت مناسب باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشید، شامل موارد زیر می شوند:

1- از گوگل کمک بگیرید

حتما شما هم می دانید که روش های مختلفی برای خرید بلیط هواپیما وجود دارد. در گذشته مراجعه حضوری به دفاتر خدمات مسافرتی و آژانس های هواپیمایی تنها گزینه مسافران جهت تهیه بلیط بود؛ اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن بستری کاربردی به نام اینترنت، می توان به راحتی خرید بلیط را از این طریق انجام داد.

سایت ها و موتورهای جستجوی مختلفی در اینترنت وجود دارند که بلیط های هواپیما را عرضه می کنند. شما می توانید با استفاده از آنها و مقایسه بلیط های مختلف با یکدیگر ارزانترین بلیط را پیدا کنید. هارا گدیم یکی از سامانه های انلاین رزرو بلیط سیستمی، چاتر و ... برای مقاصد مختلف است. برای پیدا کردن ارزان ترین بلیط پروازهای داخلی و  خارجی کافی است مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را به همراه تعداد نفرات در سایت میزبان فلای وارد کنید.

2- برای زمان و روز سفر وسواس نداشته باشید

اگر می خواهید یک بلیط هواپیما ارزان بخرید باید نسبت به تاریخ سفر خود منعطف باشید. همه ما می دانیم که ایام تعطیل و ایام پیک سفر تمامی مقاصد گردشگری شلوغ هستند. با افزایش تقاضا برای سفر قیمت ها به ویژه قیمت بلیط هواپیما نیز افزایش می یابد. در نتیجه اگر محدودیتی از نظر زمانی ندارید می توانید در تاریخ و روز دیگری بلیط قیمت مناسب هواپیما را به راحتی تهیه کنید.

برای مثال پروازهای آخر هفته، آخر ماه، آخر فصل و آخر سال به خاطر متقاضیان بیشتر قیمت بالاتری دارند. هنگام خرید بلیط یک بازه چند روزه را جستجو کنید و قیمت بلیط ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا ارزانترین نرخ را بیابید. برای مثال پروازهای تعطیلات عید نوروز قیمت بسیار گرانی دارند اما بلیط های چندین روز پس از اتمام این تعطیلات به قیمت ارزانتری به فروش می رسند. یا اینکه بلیط های روزهای وسط هفته قطعا قیمت کمتری به نسبت پروازهای روزهای ابتدایی یا پایانی هفته دارند.

3- فرودگاه های کوچک را انتخاب کنید

برخی از شهرها دارای چندین فرودگاه هستند و معمولا قیمت بلیط پرواز به فرودگاه اصلی آن شهر بالاتر است. بنابراین با جستجوی بیشتر می توانید پروازی را انتخاب کنید که مقصد آن فرودگاه دیگری در آن شهر است. این پروازها از نرخ کمتری برخوردارند و می توانید با استفاده از آنها در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

4- در انتخاب ایرلاین دقت کنید

اگر می خواهید یک بلیط هواپیما ارزان بخرید می توانید به سراغ ایرلاین هایی با امکانات کمتر بروید. این شرکت های هواپیمایی خدمات و امکانات کمتری را در طول پرواز به مسافران خود ارائه می دهند اما نرخ بلیط آنها ارزانتر از سایرین است. هرچقدر یک شرکت هواپیمایی از شهرت بیشتری برخوردار بوده و امکانات و خدمات بهتری ارائه دهد قیمت پروازهای آن نیز بیشتر خواهد بود.

5- کلاس پروازی معمولی، ارزانترین نرخ بلیط

اگر از آن دسته از مسافرانی هستید که دائما با هواپیما سفر می کنید حتما می دانید که بلیط های فرست کلاس بیشترین قیمت و بلیط های اکونومی کمترین قیمت را دارند. اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید باید صندلی های بخش اکونومی هواپیما را انتخاب کنید.

این قسمت از هواپیما فضای کمتری نسبت به بخش های فرست کلاس و بیزینس کلاس دارد و صندلی ها نزدیکتر به یکدیگر هستند. همچنین خدمات مختلف مانند پذیرایی، ترانسفر و ... نیز برای مسافران بخش معمولی کمتر است. اما بزرگترین مزیت کلاس پروازی معمولی قیمت مناسب و ارزان آن محسوب می شود.

6- هنگام خرید بلیط به هزینه بار دقت کنید

یکی از مواردی که برای خرید بلیط هواپیما ارزان باید به آن توجه داشته باشید، میزان بار و هزینه آن است. بلیط برخی از هواپیماها به خاطر هزینه بالای بار قیمت گرانتری دارند. این مورد در بلیط های خارجی اهمیت زیادی دارد. بهترین کار این است که تا جایی که می توانید از حمل بار زیاد و سنگین خودداری کنید. اما اگر ناچار به همراه بردن مقدار بار زیادی هستید هنگام خرید بلیط هواپیما به هزینه بار توجه داشته باشید تا ارزانترین نرخ را پیدا کنید.

7- پرواز خارجی ارزان با توقف

برای خرید بلیط هواپیما ارزان می توانید به سراغ بلیط هایی بروید که دارای توقف بین مسیر هستند. این مورد برای بلیطهای خارجی صدق می کند. پروازهای داخلی معمولا به صورت مستقیم انجام می شوند اما برخی از پروازهای خارجی دارای توقف هستند.

با جستجوی دقیق می توانید برای پروازهای خارجی خود شرکت های هواپیمایی را پیدا کنید که بلیط ترانزیتی یا همان توقف دار عرصه می کنند. این پروازها که بیشتر برای مسیرهای دور مورد استفاده قرار می گیرند قیمت کمتری نسبت به پروازهای مستقیم دارند.

برای مثال اگر می خواهید از ایران به کشور هلند و شهر آمستردام بروید می توانید به جای انتخاب پرواز مستقیم تهران-آمستردام، پروازی که در میانه مسیر در استانبول توقف دارد را تهیه کنید.

8- بلیط چارتری و بلیط لحظه آخری را فراموش نکنید

بلیط چارتر و بلیط لحظه آخری

بلیط چارتر به بلیط های ارزان معروف هستند. که به بلیط چارتر به بلیط لحظه آخری نیز گفته می شود. با اینکه در اکثر اوقات این بلیط ها از بلیط های سیستمی قیمت کمتری دارند، اما ممکن است در زمان هایی نیز قیمت آنها بسیار بالا باشد. شرکت های هواپیمایی همه یا تعدادی بلیط هواپیما را پیش خرید می کنند و سپس با توجه به شرایط خود و با قیمت دلخواه به فروش می رسانند.

زمانی که ظرفیت هواپیما تکمیل نشود این شرکت ها برای جلوگیری از ضرر بلیط ها را با قیمت کمتر عر ضه می کنند. بنابراین هنگام خرید بلیط هواپیما ارزان جستجوی بیشتری انجام دهید تا بتوانید بلیط لحظه آخری تهیه کنید.

9- بهترین زمان خرید را بدانید

برای خرید بلیط هواپیما ارزان خارجی بهتر است از چندین ماه مثلا 5 الی 6 ماه زودتر از تاریخ پرواز اقدام کنید. معمولا در فواصل طولانی مدت مانده تا پرواز قیمت ها مناسبتر است و هرچه به تاریخ پرواز نزدیک می شود با افزایش قیمت روبرو خواهید شد.

برای پروازهای داخلی نیز می توانید از یک ماه الی دو هفته تا پرواز خرید را انجام دهید. با اینکه این مورد همیشه صادق نیست اما بازهم ارزش امتحان کردن دارد.

10- خرید بلیط یک طرفه

در برخی از موارد خرید بلیطیک طرفه خیلی به صرفه تر خواهد بود. شما می توانید به جای خرید بلیط رفت و برگشت برای هر مسیر یک بلیط یک طرفه با قیمت مناسبتر تهیه کنید. می توانید پرواز رفت خود را یک ایرلاین و پرواز برگشت را ایرلاین دیگری انتخاب کنید. در این صورت امکان کاهش هزینه های سفر برایتان وجود دارد.

11- مشتری vip ایرلان ها باشید

امروزه بسیاری از ایرلاین ها، آژانس های هواپیمایی و سایت های فروش بلیط برای مشتریان ثابت خود تسهیلاتی را در نظر می گیرند. شما می توانید با عضویت در باشگاه مشتریان ضمن اینکه از اخبار مختلف مطلع شوید، از تخفیفات نیز بهره مند گردید.

بلیط هواپیما ارزان از کجا بخریم؟

خرید بلیط هواپیما ارزان

بهترین راه برای خرید بلیط هواپیما ارزان مراجعه به سایت های معتبر فروش بلیط مانند میزبان فلای است. ما در میزبان فلای با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کنونی و نرخ های بالای پروازها، سیاست خود را در به فروش رساندن مناسب ترین قیمت بلیط هواپیما قرار داده است تا مسافران از هر شهری بتوانند از ارزانترین نرخ بلیط هواپیما مطلع شوند و بلیط خود را به صورت اینترنتی تهیه کنند. علاوه بر این، تیم پشتیبانی 24 ساعته میزبان فلای پاسخگوی تمامی نیازهای مسافران محترم است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها