خرید زعفران به صورت عمده

کد خبر: 1223699

زعفران از آن دست محصولاتی است که وقتی نامش را می‌شنویم، ابتدا عطر خوشی که به غذا می‌دهد را در ذهن تصور می‌کنیم و بعد از آن یادمان می‌افتد که قیمت بالایی دارد. به همین خاطر است که اکثر خانواده‌های ایرانی برای خرید زعفران مثقالی یا گرمی برنامه ریزی می‌کنند تا از مزیت‌های این گیاه هم استفاده کنند. اما این سبک خرید برای رستوران‌ها و یا انواع قنادی‌ها به صرفه نخواهد بود. پس چاره کار چیست؟ ما خرید زعفران عمده را به شما پیشنهاد می‌کنیم که بی شک با آن آشنا هستید. اما بد نیست برخی از نکات این نوع خرید را هم بیشتر بشناسید تا زمان برنامه ریزی برای آن، دچار مشکل نشوید.

خرید زعفران به صورت عمده

 

آشنایی با مزایای تهیه زعفران عمده

وقتی صحبت از تهیه غذا به میان می‌آید، زعفران یک ماده بسیار مورد توجه است که می‌تواند طعم و عطری متمایز به غذاها بدهد. برای کسب‌وکارهایی که به این گیاه متکی هستند، مهم است که خرید عمده را در نظر بگیرند تا از عرضه ثابت محصولات خود اطمینان حاصل کنند. علاوه بر این، افراد می‌توانند با خرده فروشی زعفران هم وارد بازار شوند و به طور بالقوه از تقاضای بالای آن سود کسب کنند. مقایسه قیمت زعفران فله و بسته بندی شده به ما نشان می‌دهد که خرید کیلویی زعفران برای مشاغل و سازمان‌ها گزینه مناسب‌تری است.سرمایه گذاری در خرید زعفران عمده نه تنها می‌تواند در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما شود، بلکه تضمین می‌کند که می‌توانید به راحتی برای تأمین منابع خود، دسترسی آسانی به این محصول داشته باشید. چه سرآشپز، صاحب کسب و کار یا کارآفرینی باشید که به دنبال ورود به دنیای خرده فروشی زعفران است، تهیه زعفران عمده می‌تواند کمیت و کیفیت مورد نیاز برای موفقیت را در اختیار شما قرار دهد.

 

قیمت گذاری زعفران و علت ارزان‌تر بودن آن به صورت فله

به یاد داشته باشید که زعفران سرگل یا همان زعفران ممتاز در بین عامه مردم محبوبیت بیشتری دارد و تهیه این نوع زعفران به صورت عمده در این وضعیت، می‌تواند سود بهتری برای شما به همراه داشته باشد. البته مهم است از قیمت زعفران کیلویی روز خبر داشته باشید؛ زیرا با نوسانات اقتصادی پیش روی ما، این محصول هم تغییر قیمت زیادی دارد.

اما در هر صورت خرید زعفران به صورت کیلویی یا به صورت فله مشتریان زیادی در بازار ایران دارد. بنکداران، رستوران‌ها، صادرکنندگان زعفران، فروشگاه‌های بزرگ و دیگر مشاغل از این دست، چنین سبک خریدی را ترجیح می‌دهند؛ زیرا برای تولید محصولات زیاد، نیاز فراوانی به زعفران دارند. حتی با در نظر گرفتن نوسانات قیمت، این روش خرید به نسبت خرید خرده فروشی، کاهش قیمت قابل ملاحظه‌ای را به همراه دارد.

اگر زمان جستجوی قیمت زعفران عمده با تعرفه‌های مختلفی روبرو شدید، به یاد داشته باشید که این مسئله به فاکتورهای زیادی وابسته بوده است. برخی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت زعفران در ایران عبارتند از:

  • کیفیت زعفران
  • ریز با درشت بودن قلم‌های زعفران
  • میزان نرمه موجود در زعفران
  • محل تولید زعفران
  • محل فعالیت خریدار
  • نوع کشت سنتی و یا گلخانه‌ای زعفران

قیمت هر کیلو زعفران عمده چطور مشخص می‌شود؟

زمان تهیه زعفران عمده باید بدانید که نوع قیمت گذاری فروشگاهی که به آن مراجعه کرده‌اید چگونه است. به طور معمول قیمت زعفران عمده به نوع زعفرانی که انتخاب می‌کنیم وابسته است. در اصل باید بدانید که زعفران سرگل را خریداری می‌کنیم یا درخواست تهیه زعفران دسته (دخترپیچ) را داریم. همچنین قیمت زعفران نگین هم با زعفران کنج یا سفید متفاوت است.

نکته دیگری که بر قیمت گذاری این محصولات تأثیر دارد، بازه زمانی خرید ما است. جالب است بدانید که میزان عرضه و تقاضای خرید زعفران در بازارهای ایران متفاوت است. در نتیجه با نوسان قیمتی مختلفی هم روبرو می‌شویم. برای درک ابن مسئله که بهترین زمان خرید زعفران عمده چه وقت است، می‌توانید از کارشناسان فروشگاه زعفرانیه کمک بگیرید.

20

خرید زعفران عمده به چه صورت است؟

در نظر داشته باشید که خرید زعفران از تولید کننده یا واسطه هم بر قیمت آن بی تأثیر نیست. بدیهی است که واسطه‌ها هزینه‌های مازادی را در دل خود دارند که معمولا شامل هزینه حمل و نقل و هزینه انبارداری است؛ بنابراین خرید این محصول به صورت مستقیم از کشاورز و یا فروشگاه‌هایی که با کشاورزان همکاری مستقیم دارند، بهترین گزینه ممکن است. ما در فروشگاه زعفرانیه، بهترین و مرغوب ترین انواع زعفران را با قیمت ارزان برای عموم افراد موجود نموده ایم، در صورتی که قصد خرید زعفران عمده به صورت ارزان قیمت و ارسال فوری را دارید، زعفرانیه بهترین گزینه ممکن برای شماست، برای کسب اطلاعات بیشتر در اینباره می‌توانید به آدرس اینترنتی زعفرانیه zafferanieh.com مراجعه فرمایید، ما به صورت رایگان پاسخگوی سوالات شما هستیم و می‌توانید لذت خریدی فوق العاده را تجربه کنید.

21

نکاتی برای یافتن منابع معتبر برای زعفران فله

برای تهیه زعفران عمده از مراکز فروشگاهی معتبر، باید نکات مختلفی را در نظر داشته باشید؛ اما اجازه دهید چند مورد از مهم‌ترین این فاکتورها را بررسی کنیم تا خرید شما سودآور شود.

1.تضمین کیفیت زعفران عمده ایرانی

توجه به این نکته ضروری است که زعفران واقعی ظریف است و به راحتی می‌تواند به پودر تبدیل شود. رنگ قرمز متمایز آن نشانه اصالت زعفران است و آن را به یک گیاه ارزشمند و مورد توجه تبدیل می‌کند. با توجه به این نکته باید در خرید عمده زعفران دقت فراوانی داشته باشید. گاها به دلیل تقلبی بودن برخی از محصولات آسیب‌های جبران ناپذیری به خریداران وارد می‌شود. به همین دلیل همیشه توصیه می‌شود از عمده فروشان معتبر زعفران خریداری کنید. به یاد داشته باشید که در هر صنعتی «اعتبار برند» حرف اول را می‌زند و صنعت خرید و فروش زعفران هم از این قاعده مستثنی نیست.

مراکز عمده فروشی زعفران در ایران بسیار زیاد است؛ اما اکثر این عمده فروشان خودشان تولید کننده زعفران نیستند و همین امر موجب می‌شود زعفران خود را از سایر عمده فروشان یا تولیدکنندگان زعفران تهیه کنند. به همین دلیل کیفیت و قیمت بازارهای عمده فروشی زعفران با خرید زعفران از تولید کنندگان مختلف، متفاوت است.

ما برای رفع چنین معضلی یکی از معدود عمده فروشان زعفران ایرانی هستیم که با همکاری مستقیم با تولید کننده زعفران، کیفیت مناسبی را به مشتری ارائه می‌کنیم. فروشگاه زعفرانیه تضمین می‌کند زعفران فله‌ای تولید شده در مزارع برای ارائه به صورت عمده فروشی و حتی بسته بندی با نام برند ما، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

2.قیمت مقرون به صرفه

در بخش‌های قبلی در مورد عوامل مؤثر بر قیمت گذاری زعفران عمده صحبت کردیم. در نتیجه حالا باید دید واضحی نسبت به هدف جستجوی خود داشته باشید. در نظر داشته باشید که ارائه این محصول با قیمت‌های گزاف نشانه کیفیت عالی زعفران نیست. بیشتر افراد فعال در این زمینه با بسته بندی‌های مختلف و جذاب قیمت خود را بیش از حد معمول در نظر می‌گیرند. ما در زعفرانیه سعی داشته‌ایم مطابق با تغییرات روز بازار پیش رفته و البته جانب عدالت را هم رعایت کنیم.  در صورتی که قصد اطلاع از قیمت زعفران عمده را دارید، می‌توانید که به وبسایت زعفرانیه به آدرس zafferanieh.com مراجعه فرمایید. برای مقرون به صرفه بودن این خرید ارسال رایگان برای مشتریان تهرانی و ارسال به شیوه پس‌کرایه را برای مشتریان شهرستان‌ها در نظر گرفته‌ایم. در نتیجه افراد می‌توانند با خیال راحت خرید اینترنتی زعفران به صورت عمده را در سایت زعفرانیه در نظر بگیرند.

3.مسئولیت پذیری در قبال مشتری

اگر تجربه چنین خریدی را داشته باشید حتما با برخی اشکالات احتمالی خرید زعفران به صورت عمده و نحوه اجتناب از آنها هم آشنا هستید. اما برای آن دسته از مشتریانی که چنین تجربیاتی نداشته‌اند باید بگوییم که فروشگاه مورد نظر شما باید اصل مشتری مداری را از جمله مسئولیت‌های مهم خود بداند. چنین سازمانی حتما برای دریافت علامت استاندارد، نشان سیب سلامت و پروانه بهداشت تلاش کرده است. همچنین موظف است فاکتور رسمی با کد اقتصادی را به شما ارائه دهد. فروشگاه زعفرانیه با پیگیری این موارد سعی داشته مراحل خرید و ثبت سفارش زعفران عمده را برای مخاطبان خود آسان کند.

زمان خرید از مجموعه ما، می‌توانید علاوه بر نکات ذکر شده مزیت‌های دیگری مانند دریافت زعفران ترکیبی و فرموله شده متناسب با نیاز خودتان، امکان بازگشت محصول در هفت روز با ضمانت طلایی و بسته بندی حرفه‌ای و مناسب در حجم‌های مختلف را هم در نظر داشته باشید. همان‌طور که اشاره کردیم ارسال رایگان در تهران و همچنین ارائه برگه آنالیز رایگان هم جزو خدمات اصلی ما به حساب می‌آید. با توجه به این موارد بی شک تجربه خوبی از خرید زعفران به صورت فله‌ای خواهید داشت.

22

کلام آخر

در این مبحث سعی کردیم نگاه متفاوتی به مقوله تهیه زعفران عمده داشته باشیم. گفتیم که عوامل مختلفی بر قیمت این محصول تأثیر می‌گذارند که اصالت و کیفیت زعفران یکی از مهم‌ترین آنها است. با توجه به هرآنچه که ذکر شد می‌توانید از پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته ما استفاده کرده و با ثبت سفارش در سایت، خرید مناسبی را انجام دهید. ما امکان ارسال به سراسر ایران و جهان را هم در نظر گرفته‌ایم تا محدودیتی برای تهیه زعفران مورد نظر خود نداشته باشید. در آخر هم لازم به ذکر است که مجموعه زعفرانیه دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و کاملا به صورت قانونی و با مجوز در حال فعالیت است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها