ترک سیگار به صورت آنلاین

کد خبر: 1219659
ترک سیگار به صورت آنلاین

 

ترک سیگار سخت اما شدنی است، عوارض ترک سیگار و دور ماندن از نیکوتین شامل بروز علائمی مانند: اضطراب، بی‌تابی، افسردگی، چاقی و ... می‌شود. مهم نیست یک هفته است که دارید سیگار می‌کشید یا ده سال اگر تصمیم گرفته‌اید که سیگار را ترک کنید یا می‌خواهید به عزیزان خود در ترک سیگار کمک کنید، باید بدانید که تصمیم بسیار بزرگی گرفته‌اید و قرار است سلامتی خود را بهبود دهید. ما هم در شاپ ‌یونیک از این تصمیم شما حمایت می‌کنیم و به شما کمک می‌کنیم که بتوانید خود را از شر این ماده اعتیاد آور خلاص کنید.

 

تاثیر سیگار IQOS در ترک سیگار

برخی از افراد از سیگار IQOS برای کمک به ترک سیگار یا کاهش مصرف سیگار استفاده می کنند. بر مبنای یک تحقیق که در سال 2021 انجام شده است بیش از 15 میلیون نفر از سیگار به سیگار IQOS روی آورده و  افرادی که از سیگارهای IQOS به عنوان جایگزینی برای سیگار یا سیگارهای الکترونیکی، آدامس‌ نیکوتین، چسب نیکوتین و... استفاده کرده‌اند، دو برابر برای ترک سیگار موفق‌تربوده‌اند. اگر می‌خواهید که سیگار را ترک کنید یکی از بهترین راه‌ها برای شما  خرید سیگار IQOS  و استفاده از آن است، شما می‌توانید سیگارهای IQOS  را از طریق فروشگاه‌ آنلاین شاپ یونیک تهیه کنید و از خدمات آن در تمام مراحل ترک سیگار خود استفاده کنید.

 

سیگار IQOS چیست؟

سیگارهای IQOS  محصولی جدید و نوین، طراحی شده توسط کمپانی فیلیپ موریس است که به عنوان جایگزینی برای سیگار، سیگار الکترونیک، ویپ و ... استفاده می‌شود. در توضیحات این محصول از آن به عنوان دستگاهی یاد شده است که به جای دود، بخار نیکوتین را استعمال می‌کنید و نیکوتین را به  اندازه مناسب و در حد نیاز به بدن خود می‌رسانید، سیگارIQOS شما را از خاکستر، آتش، بوی بد سیگار و حتی خود سیگار دور می‌کند. استفاده از این محصول بسیار راحت است و در ابعاد و اشکال مختلف موجود است. توتون این محصولات بدون نیاز به فندک یا شعله و تنها با کمی حرارت فعال می‌شود برای استفاده از دستگاه باید از کارتریج‌های نیکوتین استفاده کنید این کارتریج‌ها در مدل‌های طعم‌دار و بدون طعم در دسترس است. کارتریج‌های نیکوتین در داخل دستگاه جای گذاری می‌شوند و به راحتی قابل استفاده است.

 

9

خرید سیگارهای IQOS

شاپ یونیک به عنوان مرجعی معتبر برای تهیه سیگارهای الکترونیک شناخته می‌شود که به شما کمک می‌کند سیگار را به راحتی ترک کنید. شاپ یونیک با تنوع محصولات خود و ارائه خدمات متنوع با قیمتی مناسب، گزینه‌ای بسیار محبوب برای خرید سیگارهای IQOS است. از دیگر دلایل مناسب بودن شاپ یونیک برای خرید سیگارهای IQOS فروشگاه شاپ یونیک سعی داشته با حذف واسطه ها در بازار و عرضه مستقیم کالا به مشتری بهترین قیمت سیگار الکترونیکی را در آنلاین شاپ‌ها را ارائه کند.

به کمک شاپ یونیک به عنوان یکی از وارد کننده‌های سیگارهای IQOS می‌توانید به سادگی تنها با چند کلیک اقدام به خرید سیگار مورد علاقه خود کنید و قدم در راه ترک سیگار بردارید.

10

 

انواع سیگارهایIQOS

در شاپ یونیک با تنوع محصولات بالایی رو به رو هستید که با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توانید سیگارهای IQOS را تهیه کنید. از انواع این محصولات می‌توان به: IQOS مدل DUO3 اشاره کرد، این مدل از سیگارIQOS با تنوع رنگ بالا، قابلیت شارژ سریع، احساس طعم واقعی توتون بدون تولید هیچ گونه خاکستر و بوی آزار دهنده برای خود و اطرافیانتان و قابلیت استفاده در مکان کاملا بسته ،بدون بوی آزار دهنده برای اطرافیان در فروشگاه یونیک شاپ موجود است. در این مدل از سیگارها ۹۵ درصد از مضرات سیگار را به واسطه گرم کردن تنباکو به جای سوزاندن آن کاهش میدهد در این دستگاه چسب کاغذ قطران و گوگرد نمیسوزد این دستگاه دارای تاییدیه FDA آمریکا میباشد و بهترین جایگزین برای سیگار های کلاسیک است ایکوس همان حس و لذت سیگار طبیعی را به شما میدهد با این تفاوت که قطران و هزاران مواد سمی دیگر تولید نمیشود.به همین دلیل خرید سیگار IQOS از پیشنهادهای اصلی برای کاهش مضرات سیگار معمولی و ترک سیگار است.

از دیگر مدل‌های پیشنهاد شده برای ترک سیگار و موجود در آنلاین شاپ، شاپ یونیک می‌توان به مدل، IQOS original duo slate اشاره کرد، تنوع رنگی بالا، پکیج تمیز کننده، القا حس واقعی سیگار، قابلیت استفاده در مکان‌های مختلف، گرم کردن تنباکو، دارا بودن تاییدیه FDA آمریکا، قیمت مناسب، از دیگر پیشنهادهای ما برای شما به منظور ترک سیگار و رفتن به سمت سیگارهای IQOS است.

 

 

سخن نهایی

وقتی سیگار را ترک میکنید سعی نکنید رژیم بگیرید، فشار بیش از حد ممکن است نتیجه معکوس بدهد، به جای این کار سعی کنید روی خوردن میوه ها و سبزیجات و لبنیات کم چرب تمرکز کنید. به هیچ عنوان در ترک سیگار عجول نباشید، فرایند ترک سیگار فرایندی آهسته است که باید آن را طی کنید و صبور باشید. وقتی سیگار کشیدن را متوقف می کنید، ترک نیکوتین ممکن است به شما احساس ناامیدی، افسردگی، بی قراری، یا تحریک پذیری دهد. ولع برای یک سیگار ممکن است خسته کننده باشد. درمان جایگزین نیکوتین می تواند این احساس را کم کند. مطالعات نشان داده استفاده از سیگارهای   IQOS  و کمک گرفتن از دیگران فرایند ترک سیگار را برای شما آسان‌تر می‌کند. برای استعلام قیمت سیگار ایکاس به سایت shopuniq.ir وارد شوید و تنوع محصولات را مشاهده نمایید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها