با تیک هوم بزرگترین فروشگاه محصولات دکوراسیون داخلی آشنا شوید

کد خبر: 1217055

تیک هوم بزرگترین فروشگاه محصولات دکوراسیون داخلی و مجموعه ای حرفه ای و تخصصی است که دارای 11 سال سابقه درخشان می باشد، این مجموعه به پخش لوازم دکوراسیون داخلی و خارجی منازل می پردازد، تیک هوم به تولید برخی از محصولات و عرضه برخی دیگر از محصولات از سایر تولید کننده ها می پردازد و آن ها را با مناسب ترین قیمت عرضه کرده و به فروش می رساند.

با تیک هوم بزرگترین فروشگاه محصولات دکوراسیون داخلی آشنا شوید

 

تیک هوم به عرضه انواع محصولات از جمله قرنیز، دیوار پوش ترمووال، چوب ترموود، کاور شوفاژ، آینه دکوراتیو، دیوارپوش لوور، چسب قرنیز، کتیبه پرده، درب آکاردئونی، تایل چوب پلاست می پردازد، در ادامه به شرح محصولات و نحوه خرید آن ها از تیک هوم می پردازیم.

خرید قرنیز

 

قرنیز قطعه ای کم ارتفاع و نواری شکل است که در پایین ترین بخش دیوار (تقاطع دیوار با کف) استفاده می شود، این ابزار در جنس های مختلفی از جمله چوب، سنگ، سرامیک، ام دی اف، پی وی سی و... اجرا می شود، قرنیز پی وی سی امروزه کاربرد بسیاری دارد که در رنگ ها  طرح های متفاوتی تولید می شود از انواعذ قرنیز با توجه به کاربری شان استفاده می شود.

استفاده از قرنیز علاوه بر زیبایی بخشی به دیوار از آسیب دیدن گوشه های دیوار جلوگیری می کند، استفاده از آن از انتقال آب و رطوبت از کف به دیوار جلوگیری می کند، ارتفاع قرنیز ها به صورت نرمال 7، 9، 10 و 15 سانتی متر می باشد.

خرید دیوار پوش ترمووال

دیوارپوش ترمووال از دیگر ابزار پر کاربرد در طراحی و دکوراسیون داخلی است که می توانید آن را از مجموعه تیک هوم خریداری کنید، دیوارپوش ترمووال محصولی از جنس پلی استارین مقاوم است که زیبایی چوب طبیعی هم دارا می باشد.

از دیوارپوش ترمووال جهت دکوراتیوسازی دیوار های فضاهای مسکونی و تجاری استفاده می شود، این محصول کاملا ضد آب و قابل شستشو می باشد، دیوارپوش ترمووال دوام و طول عمر بالایی دارد و نصب آن ساده و سریع است، امکان نصب دیوارپوش ترمووال بر روی سطوح مختلفی از جمله ام دی اف، گچ، کاغذ دیواری، کاشی، سرامیک و... وجود دارد، نصب دیوارپوش با استفاده از چسب آکواریوم و میخ بادی انجام می شود.

دیوارپوش ترمووال

خرید چوب ترموود

چوب ترموود نوعی از چوب است که طی فرایندهای خاصی با حرارت بالا مقاوم می شود، چوب ترموود در برابر اشعه آفتاب، رطوبت، برف و باران، شرایط جوی مختلف، فرسایش و حشرات موذی مقاوم است، استفاده از این محصول علاوه بر دکوراسیون داخلی در نمای داخلی و خارجی ساختمان نیز امکان پذیر است.

چوب ترموود دچار پوسیدگی نمی شود و سازگاری بالایی با محیط زیست دارد، ضمن این که چوب ترموود در برابر حرارت کاملا عایق می باشد، چوب ترموود دوام و ثبات بسیار بالایی دارد و روش نصب این ابزار کاملا ساده و آسان می باشد، خرید چوب ترموود با بهترین کیفیت و قیمت را از فروشگاه تیک هوم انجام دهید.

خرید کاور شوفاژ

 

کاور شوفاژ از دیگر ابزار های دکوراتیو است، کاور ضمن این که شوفاز را پوشش می دهد به عنوان یک کنسول زیبا عمل می کند، کاور شوفاژ برای محیط هایی که کودکان و سالمندان در آن جا زندگی می کنند مناسب است چرا که علاوه بر متعادل کردن دمای اطراف آن، لبه های تیز شوفاژ را نیز می پوشاند و از برخورد و سوختگی بدن کودکان و سالمندان با شوفاژ جلوگیری می کند.

کاور شوفاژ از جنس های مختلفی تولید شده و بهترین جنس آن پی وی سی می باشد، استفاده از کاور شوفاژ موجب کاهش صدای رادیاتور می شود، کاور شوفاژ جهت گردش هوای محیط به صورت مشبک ساخه می شود.

خرید کاور شوفاژ با بهترین کیفیت و قیمت را را از فروشگاه آنجا دهید تا خیال تان از بابت کیفیت آن آسوده خواهید شد.

کاور شوفاژ

خرید آینه دکوراتیو

امروزه استفاده از آینه دکوراتیو در طراحی  داخلی ساختمان ها رواج بسیار دارد، آینه دکوراتیو یکی از حساس ترین ابزار در طراخی داخلی محسوب می شود از این جهت توصیه می شود که اندازه گیری و نصب آن توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود.

آینه دکوراتیو داررای قابلیت های نصب متفاوتی است و امکان نصب آن با چسب و میخ وجود دارد، استفاده از آینه دکوراتیو به دلیل انعکاس نور موجب بزرگتر دیده شدن فضا شده و محیط را روشن تر می کند، ضمن این که استفاده از آینه دکوراتیو موجب زیباسازی فضا نیز خواهد شد.

خرید دیوارپوش لوور

 

دیوارپوش لوور محصولی است که از آن برای پوشش سقف و دیوار استفاده می شود، از دیوار پوش لوور می توانید برای بازسازی دیوارهای فرسوده و تغییر دکوراسیون منزل، محل کار و... استفاده کنید.

دیوارپوش لوور در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه می شود، این دیوارپوش دارای چهار شیار و سه قله است و زیبایی منحصر به فردی دارد، دیوارپوش لوور در هر رنگ و طرحی را می توانید از فروشگاه تیک هوم کالا خریداری کنید.

خرید چسب قرنیز

 

یکی از اصلی ترین مواد و ابزاری که برای نصب قرنیز به آن نیاز داریم چسب قرنیز است، چسب قرنیز ماده ای مقاوم در برابر اسید ها و مواد شیمیایی بوده و در برابر حرارت مقاومت بسیار بالایی دارد، این نوع چسب هیچ گونه بو و بخار سمی نداشته و امکان ترکیب آن با رنگ های پودری وجود دارد.

قرنیز

از چسب فرنیز می توانید برای نصب قرنیز ام دی اف، قرنیز پی وی سی و پروفیل قرنیز استفاده کنید.

خرید کتیبه پرده

کتیبه پرده نوعی قاب پرده است که در بالای پنجره نصب شده و به دلیل جلوگیری از  دیده شدن نوار پرده، چوب پرده و میل پرده زیبایی فضا را دو چندان می کند، نام دیگر این محصول تاج پرده است، کتیبه پرده از متریال و جنس های مختلفی ساخته می شود.

کتیبه پرده از دیگر محصولاتی است که می توانید آن را با بهترین کیفیت و قیمت از فروشگاه تیک هوم خریداری کنید.

خرید درب آکاردئونی

 

درب آکاردئونی پی وی سی از دیگر محصولات کاربردی است که جنبه دکوراتیو دارد، درب آکاردئونی پی وی سی محصولی ضد آب و کاملا قابل شستشو بوده و در طرح ها و رنگ های محتلف عرضه می شود، از این محصول می توان برای درب ورودی منزل، درب اتاق خواب، درب سرویس بهداشتی و به عنوان پارتیشن بندی داخلی استفاده می شود.

درب آکاردئونی

خرید تایل چوب پلاست

تایل چوب پلاست از دیگر ابزارهای کاربردی است، این محصول از ترکیب چوب و پاستیک تولید شده و کاربردهای بسیاری در دکوراسیون داخلی و فضای خارجی دارد، تایل چوب پلاست نوعی پروفیل محسوب می شود و ظاهری شبیه به موزاییک دارد، از تایل چوب پلاست می توانید به عنوان کف پوش استفاده کنید، نصب این محصول بسیار ساده و آسان می باشد.

ارتباط با تیک هوم

جهت ارتباط با کارشناسان فروش مجموعه تیک هوم و سفارش محصولات دکوراسیون داخلی می توانید با شماره 02177624205 و سایر شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها