تفاوت تستر و ادکلن چیست؟

کد خبر: 1216002
تفاوت تستر و ادکلن چیست؟

 

اگر شما هم مثل بقیه افراد تفاوت تستر عطر و ادکلن را نمی دانید خواندن این مقاله را حتما از دست ندهید. در قدم اول بهتر است بدانید که تسترها کاملا قانونی ، اورجینال و با کیفیت هستند. فروشگاه‌های خرده‌فروشی از تسترهایی مثل ویکتوریا سکرت، چستیتی مردانه و... برای تبلیغ عطرهای خاص استفاده می‌کنند. در نتیجه این تسترها کیفیتی مشابه عطرها و ادکلن های اورجینال دارند. اکثر تولید کنندگان عطر و ادکلن از استاندارهای خاصی پیروی می کنند. این تولید کنندگان از عطری که ساخته اند به صورت آزمایشی نمونه ای درست می کنند و برای جلب توجه مشتریان به فروشگاه ها می فرستند. تسترها معمولا بدون درپوش و جعبه هستند. در ادامه نیز باید گفت که بسیاری از افراد هستند که نمی توانند تشخیص دهند این تستر اصل است یا تقلبی. پس تا انتها همراه تسترمن معتبرترین فروشگاه فروش تستر و ادکلن مید نایت رز، ساواج دیور، چستیتی مردانه، باکارت رژ، ویکتوریا سکرت و... باشید تا تفاوت های اصلی این دو را به طور کامل به شما توضیح دهیم.

تستر عطر چیست؟

بسیاری از شرکت ها محصولاتی را با نام تستر عطر عرضه می کنند که از نظر کیفیت و ترکیبات مشابه عطرهای اصلی هستند. فروش تستر عطر توسط شرکت سازنده ممنوع بوده و این محصولات صرفا جهت تست می باشد تا مشتریان قبل از خرید عطر رایحه عطر مورد نظر خود را بدانند. با این حال، بسیاری از فروشگاه ها تسترهای عطر را با قیمت کمتری نسبت به عطرهای اصلی می فروشند. این به این دلیل است که قیمت ادکلن های اصلی بسیار بالا است و اکثر افراد توانایی مالی خرید این ادکلن ها را ندارند، به همین منظور خرید تستر علاوه بر محبوبیت، بین افراد نیز رواج پیدا کرده است. اگر شما عزیزان به دنبال یک مرکز با سابقه و معتبر برای خرید ادکلن میدنایت رز و چستیتی مردانه هستید حتما به فروشگاه اینترنتی تسترمن مراجعه کنید.

تستر با ادکلن نمونه چه تفاوت هایی دارد؟

نمونه های عطر که به عنوان سمپل نیز شناخته می شوند، محصولات کوچکی هستند که فقط برای تست بو در فروشگاه ها عرضه می شوند. این نمونه ها به عنوان عطرهای جیبی نیز شناخته می ‌شوند. سمپل ها حاوی 1.2 میلی لیتر روغن عطر هستند. بر خلاف تسترها که در یک بطری بزرگ مانند عطر اصلی است. هدف از تولید سمپل درک ماهیت محصول و تست رایحه است و برای فروش نیستند.

بین ادکلن و تستر چه تفاوت هایی وجود دارد؟

اگر اولین انتخاب شما تهیه تستر به جای عطر مردانه اصلی مثل چستیتی مردانه است، باید تفاوت بین تستر و ادکلن اصلی را بدانید تا فریب افراد سودجو را نخورید که به جای عطر و ادکلن اورجینال به شما تستر بفروشند. اگر بخواهیم به طور خلاصه به شما عزیزان که دنبال خرید ادکلن اورجینال میدنایت رز و ویکتوریا سکرت هستید باید تفاوت آن ها را با تستر بدانید. تنها تفاوت در ادکلن اورجینال و تسترها قیمت، نوع بسته بندی و اندازه آن ها است. از لحاظ ماندگاری رایحه و پخش بو هیچ تفاوتی بین تستر و ادکلن اورجینال وجود ندارد.

عطرهای اصلی در بطری های باکیفیت ارائه می شوند. اما بسته تستر عطر معمولا ساده است و شیشه عطر آن ها دارای ظرافت و کیفیت مثل ادکلن های اورجینال نیست. همچنین داشتن درپوش یک تفاوت دیگر بین تستر و ادکلن اورجینال است، که تسترها بدون درپوش هستند. به دلیل این تفاوت در بسته بندی و استفاده از مواد ارزان تر برای ساخت بطری، تستر برچسب قیمت پایین تری نسبت به ادکلن اصلی دارد. علاوه بر این اطلاعات بیشتر در مورد نت ها و رایحه های به کار رفته در عطر در بطری تستر گنجانده شده است تا مشتری کاملا آگاهانه در مورد خرید عطر اصل مثل ویکتوریا سکرت، چستیتی مردانه و... تصمیم بگیرد.

تفاوت در ماندگاری ادکلن و تستر چیست؟

برخی از افراد به اشتباه فکر می کنند که ماندگاری تستر بیشتر از ادکلن است، باید به شما بیان کنیم که هیچ تفاوتی در ماندگاری بین عطر و تستر وجود ندارد. این بستگی به نحوه نگهداری عطر دارد. اگر شیشه عطر خود را برای مدت طولانی زیر نور خورشید بگذارید یا آن را در محل گرم نگهداری نکنید، متوجه خواهید شد که ماندگاری آن کاهش می یابد. در واقع، اگر عطر یا تسترخود را به درستی نگهداری کنید، قدرت و بوی خود را از دست نخواهد داد.

از آنجایی که معمولاً تسترها داخل فروشگاه در معرض نمایش گذاشته می شوند تا مشتری بتواند به راحتی آن را امتحان کند، برخی افراد فکر می کنند که محصول عمر مفید خود را از دست داده است. اما بد نیست بدانید که در واقع همان طور که فروشندگان مراقب حفظ عمرعطر اصلی هستند، از شیشه های تستر نیز مراقبت می کنند تا خراب نشوند. زیرا عطر اصلی و تستر حاوی همان محتوای ارزشمندی است که باید مراقب آن بود تا ماندگاری و مقاومت خود را از دست ندهد. برای خرید تستر اورجینال ویکتوریا سکرت و چستیتی مردانه با بهترین کیفیت و قیمت فروشگاه تسترمن را به یاد داشته باشید.

ادکلن و تستر چه تفاوت هایی در غلظت خود دارند؟

هر دو به طور یکسان توسط یک سازنده طراحی شده اند. تستر نه رقیق است نه غلظت بیشتری دارد. با این حال، برخی از افراد گفته اند که تسترهای عطر می توانند متفاوت از ادکلن و عطرهای عمل کنند. آنها همچنین بیان می کنند که تسترها دارای رایحه ای پایدارتر و متمرکزتر هستند، همین دلیل باعث افزایش خرید تسترها شده است. البته این نظریات کاملا بی اساس بوده و ثابت نشده است. معمولاً از نظر بو و پخش تفاوتی در ساختار عطر اصلی و تستر وجود ندارد.

آشنایی با بهترین روش نگهداری از تستر و ادکلن

باید بدانید که مواد تشکیل شده از عطر و ادکلن شیمیایی است. نور زیاد (پرتوهای بسیار نافذ خورشید) و افزایش دما، می تواند ترکیب شیمیایی این عطرها و ادکلن ها را از بین ببرد. پس اگر می خواهید عطر و ادکلن میدنایت رز، ویکتوریا سکرت و تسترهای دیگر شما عمر طولانی داشته باشد باید روش نگهداری آن ها را بدانید. عطر با اکسیژن موجود در هوا ترکیب می شود و قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش قدرت و کیفیت عطر را تغییر می دهد. بنابراین توصیه می ‌شود عطرها را در دمای اتاق و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید.

اکثر مردم تصور می کنند که تسترهای عطر ماندگاری کوتاهی دارند زیرا درپوش یا کلاهک ندارند. در نتیجه، اعتقاد بر این است که تسترهای عطر از نظر شدت و قدرت عملکرد متفاوتی نسبت به عطرهای معمولی دارند. اما تستر ها تا زمان باز شدن در بسته بندی ها نگهداری می شوند و معمولا در معرض هوای آزاد قرار نمی گیرند، بنابراین کیفیت آنها کاهش پیدا نمی کند. به همین دلیل، تفاوت بین تستر و شیشه عطر اصلی از نظر قرار گرفتن در معرض هوا از طریق درپوش ها بسیار کم است. یعنی نور و اکسیژن داخل مغازه نمی تواند بر کیفیت تسترها تاثیر بگذارد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها