خفن ترین باغ تالار تهران کدام است ؟ + تعرفه

کد خبر: 1214488
خفن ترین باغ تالار تهران کدام است ؟ + تعرفه

 

تهران وسعت دریایی دارد و برای پیدا کردن بهترین باغ تالار عروسی در آن، نیاز دارید تا ساعت‌ها وقت اختصاص دهید. گاهی روزها در جستجو هستید تا لیستی از خفن ترین باغ تالار تهران پیدا کنید و سپس برای بازدید مراجعه نمایید. به همین دلیل این پروسه به شدت زمان‌بر است. ما توصیه می‌کنیم تا برای آگاهی بیشتر از جزییات هر باغ تالار، در خصوص آن تحقیق کنید و تعرفه آن را جویا شوید. تعرفه هر باغ تالار سالانه و در مناسبت‌های مختلف تغییر می‌کند. به همین دلیل کسب اطلاعات از طریق شماره تلفن‌های ارائه شده بهترین راه‌کاری است که در اختیار دارید.

اگر شما هم قصد برگزاری جشن عروسی دارید و می‌خواهید خفن ترین باغ تالار تهران را بشناسید، همراه ما باشید.

 

لیست خفن ترین باغ تالار تهران

شناخت باغ تالارهای تهران به شما کمک می‌کند تا بدون اتلاف وقت جستجو کنید و تصمیم بگیرید. مدیریت زمان پیش از جشن عروسی اهمیت بالایی دارد و ما به آن آشنا هستیم. به همین دلیل پس از تحقیقات زیاد بهترین و قیمت مناسب ترین باغ تالارهای عالی تهران را برای شما لیست کرده‌ایم تا بدون دردسر برای شب زیبای زندگی‌تان برنامه ریزی کنید.

 

1-باغ تالار میرزایی

زمانی که صحبت از خفن ترین باغ تالار تهران به میان می‌آید، احتمالا تصور نمی‌کنید که در بهترین منطقه و خوش آب و هواترین لوکیشن تهران، باغ تالاری با وسعت زیاد و امکانات لوکس در اختیارتان قرار گرفته باشد! باغ تالار میرزایی واقع در گرمدره یکی از گزینه‌های عالی برای برگزاری جشن‌های بی نظیر شما است. دارا بودن محوطه فضای سبز دیزاین شده با نورپردازی شیک، در کنار امکانات عالی و مبلمان فضای سبز می‌تواند لوکیشن جذابی برای عکاسی و حضور مهمانان فراهم کند. از سوی دیگر، عمارت شیک در کنار امکانات استاندارد و عالی، به بهترین شکل ممکن جشن شما را مدیریت می‌کند تا خاطره خوش آن در ذهن‌تان باقی بماند. باغ تالار میرزایی با امکانات حرفه‌ای و لوکیشن عکاسی می‌تواند نیازهای شما را پاسخ دهد.

آدرس: تهران - گرمدره - کوهک 4

شماره تماس: ۰۹۱۲۸۸۸۲۵۶۱

وب سایت:mirzaeegarden.com

2

2-باغ تالار سفید گرمدره

اگر عاشق فضاهای لوکس اما ساده هستید، قطعا باغ تالار سفید بهترین گزینه است. باغ تالار یا باغ عمارت سفید واقع در گرمدره تهران است و نزدیک‌ترین لوکیشن به تهران و کرج را دارا است. عمارت سفید رنگ آن در میان باغی بزرگ واقع شده است که دیزاینی عالی برای عروس و داماد دارد. وجود اکسسوری‌ها و لوازم مناسب تزیین فضای سبز و عمارت همگی موجب شده است تا ساختار این باغ تالار بسیار خاص جلوه کند. وجود آبنماهای زیبا و اتاق عقد شیشه ای از جمله امتیازات عالی این فضا است.

شماره تماس: 09121204766

 

3-باغ تالار یاکند

جذابیت و زیبایی باغ تالار یاکند برای اهالی شرق تهران گزینه بسیار مناسبی است. آب و هوای مطلوب محدوده جاجرود و امکانات عالی این باغ تالار در محوطه بسیار چشم گیر است. استفاده از تم روستیک و نورپردازی شیک در محوطه و عمارت موجب شده است تا لوکیشنی جذاب، فاخر و عالی برای مهمانان و جشن‌ها ایجاد شود.

آدرس: جاجرود - دور برگردان دوم به سمت تهران - کوچه تختی 4 - بعد از باغ تالار پدیده - سمت راست - پلاک 15

شماره تماس: 09124392809

شماره تماس: 0۲۶۳۱۶۳۵۵

 

4-باغ تالار یلان

باغ عمارت یلان یکی از مشهورترین لوکیشن‌هایی است که می‌توانید به عنوان خفن ترین باغ تالار تهران از آن یاد کنید. زیبایی باغ تالار یلان با محوطه عالی و سازه بی نظیر موجب شده است تا هر عروس و دامادی که سلیقه لوکس و کلاسیک دارد، از آن به عنوان گزینه عالی یاد کند. این باغ تالار پله‌های فاخر، آبنمای شیک و نورپردازی فوق العاده ای دارد.

شماره تماس: 09121209898

 

5-باغ تالار دانیال

سالن 1500 نفره باغ تالار دانیال موجب شده است تا عروسی های بزرگ و پر جمعیت در آن برگزار شود. زیبایی و جذابیت فضا سازی در عمارت دانیال تاحدی است که بسیاری از عروس و دامادها را مجاب می‌کند تا برای برگزاری از آن استفاده کنند. این باغ تالار به عنوان یکی از خفن ترین باغ تالار تهران شناخته می‌شود.

آدرس: تهران - گرمدره - محله سعادتی - خیابان سعادتیه - خیابان واعظی

شماره تماس: 09121004008

 

6-باغ تالار عتیق

باغ تالار عقیق در حوالی احمد آباد مستوقی تهران واقع شده است. این لوکیشن جذاب با دارا بودن عمارتی شیک و محوطه زیبا به بهترین شکل می‌تواند نیاز عروس و دامادها برای برگزاری یک جشن بی عیب و نقص را پاسخ دهد. دیزاین فضا و نورپردازی شیک آن، خاطرات زیبایی در فیلم عروسی شما ثبت می‌کند.

آدرس: تهران - بزرگراه آزادگان، احمد آباد مستوفی، میدان پارسا، باغ تالار عقیق

شماره تماس: 09123461327

شماره تماس: 021۵۶۷۱۴۴۲۰

 

7-باغ تالار چوبی

شاید تصور نکنید که حوالی احمد آباد مستوفی تهران یک باغ تالار چوبی واقع شده است. این باغ تالار از چوب ساخته شده و ظاهری متفاوت دارد. اکثر المان‌ها در این باغ تالار چوبی است و همین موضوع موفق به جذب عروس و دامادهای زیادی شده است. استفاده از چوب و حس گرمای آن شب رمانتیک عروسی را به بهترین شکل ممکن برگزار می کند.

شماره تماس: 09122239505

 

8-باغ تالار سوران

باغ تالار سوران با امکاناتی عالی در محدوده ورد آورد تهران و نزدیک‌ترین لوکیشن به تهران و کرج است. بازدید از این باغ تالار نشان می‌دهد که وجود عمارت شیک، پارکینگ اختصاصی، استخر جذاب و سرویس دهی قوی در این مجموعه می‌تواند یک شب هیجان انگیز به یادگار بگذارد.

آدرس: تهران، انتهای حکیم غرب، ورودی ورداورد، خیابان دولابی

شماره تماس: 02144981090

3

9-باغ تالار رزا

باغ تالار رزا به عنوان خفن ترین باغ تالار تهران شناخته می‌شود. چرا که فضایی زیبا و جذاب در محوطه دارد که می‌تواند پذیرای مهمانان شما باشد. زیبایی و جذابیت عمارت این باغ تالار نیز جای بحث دارد. وجود امکاناتی مثل پارکینگ امن و فضایی مناسب برای برگزاری یک جشن بی نظیر موجب شده است تا باغ رزا یکی از گزینه‌های عالی عروس و دامادها باشد.

آدرس: تهران آزادگان جنوب فتح غرب خروجی باغستان شهریار بعد از سعید آباد خروجی زرنان بالا پلاک 13 و 15

شماره تماس: 09121879741

شماره تماس: 09121119394

 

10-باغ تالار ملک

باغ عمارت ملک با دارا بودن سالن به ظرفیت سالن 300 نفر می‌تواند پذیرای جشن‌های شما باشد. سطح قیمت در این باغ تالار بسیار مناسب است و امکانات آن بسیار لوکس و فاخر! به همین دلیل می‌توانید جشن‌های لوکس و رمانتیک خودتان را در این فضا برنامه ریزی کنید.

آدرس: جاده مخصوص کرج - چهار راه کرمان خودرو - خیابان گلبرگ - پلاک 37 - باغ عمارت ملک

شماره تماس: 09122908637

 

11-باغ تالار موگه

فضای 70 هزار متر مربع در باغ تالار موگه موجب شده است تا این باغ تالار به عنوان خفن ترین باغ تالار تهران شناخته شود. ساختار خاص عمارت و فضای باز در این باغ تالار بسیار جلب توجه می‌کند. شما می‌توانید حس و حال حضور در کوچه پس کوچه‌های اروپایی را تجربه کنید و حس مطلوبی از سنگ‌های کار شده در این عمارت بگیرید. وجود آبنمای زیبا در کنار سازه بی نظیر و اتاق عقد شیک همگی زمینه ساز جشن رویایی شما است.

آدرس: تهران، خیابان آزادگان، به سمت شهریار، خیابان باغستان، جاده دهکده بهار، عمارت عقد موگه

شماره تماس: 09121315765

4

12-باغ تالار دشت شقایق

برای معرفی خفن ترین باغ تالار تهران، باید به دشت شقایق اشاره کرد.باغ تالاری شیک در خود تهران که میزبان عروس و دامادهای زیادی است. این باغ تالار شیک با محوطه و فضای سبز زیبا، دکوراسیون روستیک و نورپردازی خاص موفق به جلب نظر عروس و دامادهای زیادی شده است.

آدرس: اتوبان تهران-کرج، خروجی پارک چیتگر و شهرک گلستان، بلوار کوهک، کوچه نسیم دهم، پلاک 44

شماره تماس: 46024920

شماره تماس: 46023877

 

 

13-باغ عمارت ورسای

زیبایی و جذابیت معماری ایتالیایی اصلی‌ترین پارامتری است که در عمارت ورسای به چشم می‌خورد. زیبایی و جذابیت این باغ عمارت برای عکاسی و برگزاری جشن به گونه ای است که عروس و دامادهای زیادی را جذب کرده است. پس بدیهی است که می‌تواند به عنوان خفن ترین باغ تالار تهران شناخته شود.

آدرس: آزادگان شمال به جنوب، لاین کندرو فتح شهریار، ۱۰۰۰بعد از پل فتح و جاده احمدآباد مستوفی، خیابان صیاد، انتهای خیابان، پلاک ۲۱

شماره تماس: 02156715901

شماره تماس: 09123381070

 

14-باغ تالار همتی

درباغ تالار همتی  می‌توانید پذیرای تعداد مهمانان200 تا 1200 نفر باشید. دارا بودن 2 سالن مجزا و محوطه زیبا با دیزاین مناسب موجب شده است تا این باغ تالار نیز در لیست خفن ترین باغ تالار تهران قرار گیرد و انتخاب عروس و دامادهای زیادی باشد.

آدرس: اتوبان تهران کرج، ورودى پارک چیتگر و شهرک گلستان، بلوار کوهک، نسیم شانزدهم غربی پلاک 30

شماره تماس: 44715444

شماره تماس: 44715333

شماره تماس: 44704878

 

15-باغ تالار تفرشی

باغ تالار تفرشی در نزدیکی تهران واقع شده است. به همین دلیل ساکنین تهران و کرج به راحتی می‌توانند دسترسی عالی به آن داشته باشند. زیبایی فضای سبز و محیط داخلی این باغ تالار شرایط را برای برگزاری جشن‌های لوکس فراهم کرده است. اگر کمی ریزبین هستید و جزییات برای‌ شما اهمیت دارد، قطعا یکی از خفن ترین باغ تالار تهران همین تفرشی است.

آدرس: کیلومتر 16 جاده مخصوص - بلوار کرمان خودرو - کوچه اسنا یدک - باغ تالار تفرشی

شماره تلفن: 09339981000

برای مشاهده لیست 30 تایی باغ تالار های تهران بر روی این لینک کلیک کنید

5

تعرفه خفن ترین باغ تالار تهران

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، باغ تالارهای تهران هر کدام تعرفه خاص خود را دارند. حتی در بعضی مواقع این تعرفه تغییر می‌کند و آفرهای ویژه ای به آن تعلق می‌گیرد که هزینه‌های شما را کاهش خواهد داد. به همین دلیل برای دریافت جدیدترین تعرفه خفن ترین باغ تالار تهران، باید با آن ها تماس بگیرید یا از طریق تشریفات خودتان اقدام کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها