خواص نقره میدونی چیه؟؟؟؟

کد خبر: 1212396
خواص نقره میدونی چیه؟؟؟؟

 

خواص نقره بی شمار است و از این فلز ارزشمند در صنایع مختلف استفاده میشود اولین و مهمتری خاصیت فلز نقره این است که رسانا است و قویترین و بیشترین رسانایی را بعد از طلا در بین فلزات دارد.

برای همین در صنعت برق مورد استفاده قرار میگیرد اما نه به عنوان سیم نه، از این فلز ارزشمند در کلید های صنعتی استفاده میشود کلید های صنعتی که برق را قطع و وصل میکنند درون خود، نقره ساچمه دارند. جای دیگری که فلز نقره استفاده میشود در مطب های پزشکی است فکر میکنید کدام مطب است که از فلز نقره در وسایل خود استفاده میکند، کمی فکر کنید به نتیجه ای رسیدید؟ برایتان میگویم مطب های متخصصین مغز و اعصاب همه شان از فلز نقره در کارشان بهره میبرند، در اتاقی که نوار مغز میگیرند تکه  هایی از فلز نقره خالص را روی سر قرار میدهند تا بتوانند جریان های عصبی را ثبت کنند.

استفاده از نقره در ساخت زیورآلات

نقره خواص دیگری نیز دارد که باعث میشود از آن در ساخت زیورآلات نیز استفاده کنند، از جمله اینکه گردش خون را در بدن افراد تنظیم می کند و باعث می شود تا افراد کمتر عصبانی شوند، نقره همچنین  چکش خوار است یعنی میتوان آن را به ضربه زدن شکل داد، به خاطر همین در ساخت زیورآلات از آن استفاده میشودکه هم مردان و هم زنان، دختران و پسران از نقره به صورت انگشتر استفاده میکنند.

شما عزیزان به راحتی میتوانید از قیمت نقره آگاه شوید و اقدام به خرید نقره ساچمه جهت سرمایه گذاری  نمایید.

انگشتر نقره

15

 شاید تا به حال به زیارت قبور ائمه اطهار رفته باشید مشهد، کربلا، نجف قم، این شهر ها پر از مغازه های فروش انگشتر نقره است و این انگشترهای نقره هستند که پشت ویترین مغازه ها برای شما چشمک میزنند.

اما لازم نیست حتما به شهر های زیارتی بروید و انگشتر نقره تان را از آن شهر ها تهیه کنید مخصوصا که با مشتری های غریبه حتما گران تر ار حد معمول حساب میکنند.

ما در سیلورا تلاش میکنیم تا بهترین و زیباترین مدل های انگشتر نقره دست ساز را به صورت سفارشی برای شما عزیزان آماده کنیم.

حتما همه شما عزیزان طالب خرید انگشتر نقره هستید و دوست دارید انگشتر نقره مردانه در دستانتان استفاده کنید تا زینتی باشد بر دستان، قلب و روح شما.

 اگر به دنبال ساخت انگشتر های نقره دست ساز سفارشی با طرح دلخواه خود هستید. اگر دوست دارید کاری خاص و منحصر به فرد داشته باشید.

 اگر می خواهید نقره با عیار بالا و درجه یک داشته باشید، اگر دوست دارید انگشتر نقره دست ساز با بهترین کیفیت را به همسر خود هدیه دهید.

 حتما و حتما همه مدل های انگشتر نقره سایت سیلورا را مشاهده نمایید چرا که ما بهترین و زیباترین مدل های انگشتر نقره را با قیمتی مناسب و کیفیتی باورنکردنی برای شما عزیزان می سازیم .

پلاک اسم نقره

16

همانطور که گفتم فلز نقره زیبایی و درخشش خاصی دارد و این درخشش باعث میشود تا در ساخت زیورآلات از آن استفاده شود و این درخشش است که باعث میشود تا آرامش اعصاب داشته باشید.

آری درخشش نقره ای رنگ فلز نقره باعث آرامش اعصاب میشود و این خود دلیلی است تا از این فلز ارزشمند در ساخت پلاک اسم نیز استفاده شود .

پلاک اسم نقره در طرح و مدل های مختلف ساخته میشوند  هر کس مدلی را می پسند بعضی اسم خود را درون قلب می اندازند و برخی دوست دارند یک پلاک اسم ترکیبی نقره داشته باشند.

افرادی نیز هستندکه پلاک اسم را به عنوان هدیه ای زیبا به عروس و داماد میدهند و یا اینکه پلاک اسم را برای نوزاد با تایخ تولد و وزنش حک میکنند و به نوزاد هدیه می دهند. سیلورا تولید کننده زیورآلات نقره است و به صورت سفارشی انواع زیورآلات نقره نظیر پلاک اسم را برای شنا عزیزان تولید می نماید.

گوشواره نقره

گوشواره نقره هم یکی از زیورآلات خاص مخصوص خانم هاست که در طرح ها و مدل های مختلف ساخته میشه از جمله گوشواره آویز، حلقه ای، میخی، بخیه ای از مدل های مختلف گوشواره نقره هستند که البته خواصی نیز برای شما به همراه دارند غیر از اینکه باعث آرام شدن شما میشوند  از آنجایی که نقره باعث بهبود عملکر سیستم خون رسانی میشود باعث میشود تا رنگ چهره تان شاداب و شفاف شود و این معجزه نقره برای شماست . خاصیتی که در هیچ فلز دیگری وجود ندارد مدل های مختلفی از گوشواره نقره را میتوانید در سایت سیلورا مشاهده نمایید و یا میتوانید طرح دلخواه خود را سفارش دهید تا برای شما در مجموعه سیلورا ساخته شود.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها