بهترین هتل ها در تور قشم نوروز 1402

کد خبر: 1211449
بهترین هتل ها در تور قشم نوروز 1402

 

همه ما قشم را می‌شناسیم. هرساله مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان به قشم سفر می‌کنند تا زیبایی‌های و جاذبه‌های آن را از نزدیک ببینند. تور عید قشم 1402 نیز فرصت خوبی خواهد بود تا به این‌جزیره زیبا سفر کرده و از تماشای جاذبه‌های آن لذت ببرید. صخره‌‌های زیبا و سنگی جزیره با اشکال خاص، زیبایی چشم‌نوازی به جزیره اضافه کرده‌اند که چشمان هر مسافری را به خود جذب می‌کند. وجود غار، دره، جنگل و بسیاری از زیبایی‌های طبیعی جزیره نیز کار را برای برنامه‌ریزی سفر سخت‌تر کرده است.

قشم میزبان مسافران زیادی است و باید برای آن‌ها انواع امکانات رفاهی و تفریحی مانند هتل‌ها را فراهم کند. هتل‌های زیبا و لوکس در جزیره وجود دارند که در این‌مقاله می‌خواهیم برخی از آن‌ها را به شما معرفی کنیم. اگر می‌خواهید تور نوروزی قشم رزرو کنید و نمی‌دانید کدام هتل قشم برای اقامت شما بهتر است، حتما این‌مقاله را خوانده و آن را با دوستان یا اعضای خانواده خود نیز به اشتراک بگذارید.

هتل مارینا قشم

مجموعه هتل‌های مارینا در قشم از مجموعه‌های محبوبی هستند که مسافران زیادی از آن‌ها برای اقامت استفاده می‌کنند. یکی از هتل‌های معروف این‌مجموعه هتل سه ستاره مارینا 1 است. هتل مارینا ۱ قشم از سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرده و برای رفاه بیشتر میهمانان در سال 1396 باز‌سازی شده است. هتل مارینا 1 80 اتاق و واحد اقامتی دارد که امکانات خوبی را برای پذیرایی از مسافران جزیره ارائه می‌دهد. یخچال، مبلمان، کمد لباس، تلویزیون و اینترنت در هر اتاق برخی از امکانات هتل هستند. استفاده از پارکینگ هتل با ظرفیت 30 خودرو، برای کسانی که در آن‌جا اتاق رزرو کرده‌اند، رایگان است.

هتل زیگورات قشم

اگر می‌خواهید تور عید قشم 1402 رزرو کنید و دوست دارید در یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های جزیره اقامت داشته باشید، هتل زیگورات قشم یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. هتل پنج‌ستاره زیگورات 25 طبقه دارد و سعی کرده با بهترین امکانات رفاهی و تفریحی از مسافران جزیره پذیرایی کند. هتل در ساحل جنوبی جزیره قرار گرفته و موفقیت آن برای مسافران فوق‌العاده است.

هتل کیمیا قشم

اگر دوست دارید در یکی از هتل‌های زیبای قشم که امکاناتی مدرن دارد؛ ولی هزینه بسیار معقول و مناسبی دارد، اقامت داشته باشید، هتل کیمیا قشم را در لیست بررسی‌های خود داشته باشید. هتل چهارستاره کیمیا از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو در تور نوروزی قشم است. موقعیت مکانی هتل و نزدیکی آن به مرکز شهر نیز توجه بسیاری از مسافران و تورها را به خود جلب کرده است. اگر دوست دارید داخل اتاق خود منظره دریا را ببینید، هنگام رزرو، یکی از اتاق‌هایی که رو به ‌دریا هستند را انتخاب کنید.

تور نورزی قشم

هتل آرتا قشم

یکی از هتل‌های لوکسی که حتما در بررسی بهترین هتل‌های قشم می‌بینید، هتل چهارستاره آرتا است. هتل آرتا از ابتدای سال 1396 کار خود را شروع کرده و مسافران زیادی در این‌مدت در آن اقامت داشته‌اند. هتل هفت طبقه دارد و سعی کرده تا در لابی و همه 47 اتاق خود، بهترین خدمات و امکانات را برای مسافران فراهم کند تا آن‌ها روز‌های خوبی را در این‌هتل داشته باشند. یکی از ویژگی‌های خوب هتل آرتا این است که اتاق‌ها و واحدهای اقامتی متنوعی دارد. اگر از سایت علی بابا برای رزرو هتل قشم یا خرید تور نوروزی قشم استفاده می‌کنید، حتما اتاق‍‌ها و خدمات متفاوت آن‌ها را بررسی کرده و سپس رزرو خود را نهایی کنید.

هتل پارک قشم

از بین هتل‌های قشم که نزدیک دریا هستند، هتل پارک یکی از هتل‌هایی است که امکاناتی خوب را همراه قیمتی مناسب و متعادل به مسافران ارائه می‌دهد. همین موضوع این‌هتل را میان تورها و مسافران محبوب‌تر کرده و توجه بسیاری به آن دارند. هتل پارک قشم به بسیاری از مراکز تجاری و بازارها نزدیک است و فرصتی فوق‌العاده برای مسافران خواهد بود تا هروقت دوست داشتند، خرید کنند. هتل 34 اتاق دارد و در سال 1387 نیز باز‌سازی شده است. اگر با خودروی شخصی به جزیره قشم سفر کرده‌اید می‌توانید از پارکینگ این‌هتل نیز به ‌صورت رایگان، بهره‌مند شوید.

هتل سان سیتی قشم

هتل قشم

هتل سان سیتی یکی از هتل‌های قشم با موقعیت مکانی عالی است. هتل سان سیتی قشم از سال 1392 میزبان مسافران جزیره بوده است.  هتل اتاق‌های زیبایی دارد و نظافت برای آن بسیار مهم است. کارکنان خوش‌برخورد و آموزش‌دیده هتل نیز با رفتاری مناسب، روز‌ها و لحظات بی‌نظیری را برای شما ایجاد می‌کنند. یخچال، آب رایگان در روز ورود، حمام، اینترنت و تلویزیون نیز برخی از امکانات هتل در اتاق‌ها هستند.

هتل ارم قشم، هتل سینگو، هتل ساحلی خلیج‌فارس، بوتیک هتل ایرمان و هتل ساحل طلایی نیز برخی از دیگر گزینه‌هایی هستند که شما بهتر است آن‌ها را بررسی کنید. برای بررسی و مقایسه هتل‌ها حتما به سایت علی بابا مراجعه کرده و در قسمت هتل‌ها، نام شهر قشم را جستجو کنید. البته می‌توانید تور عید قشم 1402 را هم جستجو کرده تا تورها را با لیست هتل‌ها ببینید.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها