خرید و فروش فوری فیش حج

کد خبر: 1210346

شما در این مقاله روش هایی که می توانید فیش حج خود را به فروش برسانید یا تهیه نمایید را به راحتی و قانونی دریافت نمایید و امسال راهی خانه خدا شوید...

خرید و فروش فوری فیش حج

 

فیش حج چیست؟

وجود خانه خدا کعبه در شهر مکه باعث شده مسلمانان برای انجام مراسم و مناسبت‌های مذهبی مختلف به مکه سفر کنند و همین موضوع مکه را به عنوان یک مقصد محبوب بین مسلمانان شناخته شود.در ایران به روش های مختلف از جمله خرید فیش حج تمتع و عمره،  فروش فیش حج عمره و تمتع  و ثبت نام 1402 فیش حج زیر نظر سازمان حج و زیارت صورت می پذیرد. به علت حجم بالا درخواست‌ها و تعداد زیاد زائران سفر به مکه با مقداری سختی و مشکل مواجه است. اما باید گفت همیشه یک راه حل یا راه میانبر برای هر مشکلی وجود دراد.

خرید و فروش فیش حج یکی از مواردی است که میتواند باعث آسان‌تر شدن تحقق آرزو هرمسلمان یعنی سفر به مکه و اعمال آئین حج شود. شما می توانید برای استعلام قیمت فیش حج تمتع و عمره از هر شهر و استانی با نورگشت تماس بگیرید: 02166024445 – 02166056751 – 09126305311 - 09127134988

فیش حج در واقع برگه ایی سند مانند است که ثابت میکند شما مبلغی جهت سفر به مکه اعمال یکی از انواع حج به سازمان حج و زیارت واریز کرده اید. همچنین لازم به ذکر است که هیچ محدودیتی جهت خرید و فروش فیش حج برای ایرانیان وجود ندارد و همه می توانند زیر نظر سازمان حج و زیارت این نقل و انتقال را انجام دهند.

مکه یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین شهرهای عربستان ، واقع در استان حجاز است که به عنوان یکی از شهر‌های مقدس بین مسلمانان عربستان و سایر مسلمانان سایر کشور‌ها شناخته میشود.

 

برای کدام حج‌ها میتوان اقدام به خرید و فروش فیش حج کرد؟

به طور کلی میتوان گفت انواع حج به سه دسته تقسیم بندی میشود: حج قِران، حج تمتع و حج عمره.

حج قِران به تمامی افراد ساکن مکه واجب است اما مسلمانان سایر کشور‌ها میتوانند جهت انجام حج تمتع و حج عمره به مکه سفر کنند.

خرید و فروش فیش هر دو نوع حج تمتع و عمره در کشور انجام میشود اما به این دلیل که حج عمره از سال 1389 برای زائران ایرانی ممنوع شده و فیش حج عمره از سال 1389 به زائران ایرانی داده نمیشود، بازار خرید و فروش فیش حج رونق بیشتری برخوردار پیدا است.

در این بین افرادی که قبل از سال 1389 فیش حج عمره تهیه کرده اند در سال‌های اخیر اقدام به فروش آن کرده اند. بنابراین میتوان گفت خرید و فروش فیش هر دو نوع حج تمتع و عمره در کشور انجام می شود.

توجه داشته باشد خرید و فروش فیش حج درصورت رضایت طرفین کاملا قانونی و بدون مشکل است.

برای اطلاع از دقیق‌تر از قیمت خرید و فروش فیش حج با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

02166024445 – 02166056751 – 09126305311 - 09127314988

استعلام فوری فیش حج

شرایط خرید و فروش فیش حج در کشور چگونه است؟

جهت قانونی بودن فرابند خرید و فروش فیش حج خریدار و فروشنده باید در دفاتر زیارتی که سازمان و حج و زیارت آنها را به رسمیت شناخته انجام شود.

بعد از پیدا کردن دفتر زیارتی معتبر و به رسمیت شناخه شده جهت انجام فرایند خرید و فروش فسش حج خریدار و فروشنده باید مدارکی به همراه داشته باشند.

بعد از احراز هویت توسط مدارک شناسایی، باید بین خریدار و فروشنده فیش حج یک تفاهم نامه در رابطه با انتقال فیش حج ثبت شود و سپس در پایان کار با ثبت امضا دو طرف در تفاهم نامه فرایند انتقال فیش حج با موفقیت انجام میشوند.

بعداز انجام این فرایند‌ها شخص فروشنده دیگر هیچ مالکیتی در قبال فیش حج فروخته شده ندارد و مالکیت قبلی اون بطور کل باطل میگردد.

قیمت فروش فیش حج

چه عواملی بر قیمت خرید و فروش فیش حج تاثیر میگذارند؟

همانطور که گفته شد خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره در کشور انجام میشود. شما برای خرید فیش حج باید مبلغی را به عنوان هزینه پرداخت کنید که این ملبغ تحت ثاتیر عوامل مخلفی دستخوش تغییرات میشود.

قیمت خرید و فروش فیش حج تمتع با قیمت خرید و فروش فیش حج عمره متفاوت است و عواملی همچون زمان خرید و فروش فیش و قیمت دلار روی مبلغ انتقال فیش حج تاثیر گذار است. که هرساله سازمان حج و زیارت با در نظر گرفتن تمام موارد هزینه را اعلام میکند.

نکات مهم در هنگام خرید فیش حج

  1. رفتن به دفاتر زیارتی معتبر:

همانطور که گفته شد خرید و فروش فیش حج در ایران از لحاظ قانونی مشکلی ندارد اما شما برای جلوگیری از سواستفاده باید خرید فیش حج را از دفاتر زیارتی که مورد تایید سازمان حج و زیارت هستند تهیه کنید تا بعد از خرید دچار مشکل و و درگیر انواع کلاهبرداری‌ها نشوید.

  1. با حضور واسطه خرید انجام ندهید:

هنگام خرید فیش حج هرگز معامله را با شخصی که واسطه یا نماینده صاحب اصلی فیش هست انجام ندهید.

حضور هر دو نفر فروشنده و خریدار هنگام خرید و فروش فیش حج کاملا ضروری میباشد.

  1. فیش حج را از شهر محل سکونت خود تهیه کنید:

ممکن است بعد از انجام فرایند خرید فیش حج، یکسری مشکلات احتمالی برای شما یش بیاید.

خرید و فروش فیش حج

برای رفع آسان و بی دردسر این مشکلات احتمالی بهتر در شهر محل سکونت خود اقدام به خرید فیش حج کنید و دفتری که در آن تفاهم نامه را امضا میکنید در شهر خودتان باشد.

  1. توجه به قیمت خرید فیش حج:

قیمت خرید و فروش فیش حج تحت ثاتیر عواملی که گفته شود همچون قسمت دلار و نوع حج ثابت نیست. در فرایند خرید و فروش فیش حج خریدار و فروشنده میتوانند بر سر یک قیمت اعلام توافق کنند و معامله بر اساس قیمت توافقی انجام دهند.

اما در این حین بهتر است مراقب افراد سودجو که با اعلام کردن قیمت‌های در تلاش برای فروش بلیط خود هستند باشید.

  1. به تاریخ ثبت نام فیش حج توجه کنید:

یکی دیگر از عواملی که روی قیمت فیش حج تاثیر گذار است تاریخ ثبت نام فیش حج است. در اعتقاد مذهبی مسلمانان انجام آئین حج در برخی ماه‌ها از ثواب یا پاداش بیشتری برخورد است و طبق این عقیده، طبیعتا افراد بیشتری مشتاق زیارت خانه خدا در این ماه‌ها هستند.

این مورد یکی از عوامل تاثیر گذار در قسمت فیش حج است. هنگام خریدن فیش حج به مورد دقت کنید که فیش حج در چه ماهی خریداری شده و سپس با فروشنده بر سر قیمت آن به تفاهم برسید.

سخن پایانی:

تعداد فیش‌های حج برای خرید و فروش محدود است. جهت خرید راحت و با اطمینان زیر نظر سازمان حج و زیارت و به دور از دست دلالان با مشاوران ما در تماس باشید.

02166024445 – 02166056751 – 09126305311 -09127134988

قیمت خرید فیش حج

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها