راهنمای مقایسه و خرید بهترین بیمه عمر

کد خبر: 1208942

بیمه عمر یکی از روش های سرمایه گذاری است که در سال های اخیر توسط بسیاری از افراد برای خودشان و فرزندانشان خریداری می شود. این که داشتن بیمه عمر چه مزایایی دارد و برای آینده می تواند چه آورده ای برای ما داشته باشد، حتی در زمان بازنشستگی چه استفاده هایی را از این بیمه نامه کرد؟ همه موضوعاتی هستند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

راهنمای مقایسه و خرید بهترین بیمه عمر

 

 

 

بیمه عمر چیست؟

بیمه عمر یکی از انواع بیمه های اشخاص می باشد که علاوه بر پوشش های بیمه ای دارای سود سرمایه گذاری می باشد که در شرکت های مختلف در طرح ها و نام های مختلف ارائه می شود. به عنوان مثال طرح های بیمه عمر در شرکت های مختلف بیمه به ترتیب زیر می باشد:

  • بیمه عمر و بازنشستگی زنان خانه دار
  • بیمه تامین آتیه فرزندان
  • بیمه عمر و تامین آتیه زنان خانه دار
  • بیمه تشکیل سرمایه
  • بیمه عمر و تامین آتیه جوانان

انواع بیمه عمر

بیمه نامه های عمر با توجه به نوع پوشش ها و شرایطی که دارند در چند نوع ارائه می شود.

  •  بیمه عمر و سرمایه‌گذاری؛ امکان سرمایه گذاری و استفاده از پوشش های بیمه ای در این بیمه نامه برای همه افراد فراهم می باشد.
  • بیمه عمر زمانی؛ این بیمه نامه برای دوره مشخص شده ای ارائه می شود.
  • بیمه تمام عمر؛ در این بیمه نامه با فوت فرد بیمه شده سرمایه بیمه نامه به ذینفعان بیمه نامه پرداخت می شود.
  • بیمه عمر مانده بدهکار؛این بیمه نامه برای مواردی می باشد که اگر فرد مقروض به بانک در زمان پرداخت اقساط فوت نماید شرکت بیمه بدهی وی را پرداخت نماید.  
  • بیمه عمر و بازنشستگی؛ طرح جدیدی است که در این بیمه نامه فرد بیمه شده می تواند بازنشستگی و مستمری را در کنار پوشش های بیمه ای داشته باشد.

برای اطلاعات کامل تر درباره بیمه عمر می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://bimetime.com/life-insurance/

 

مقایسه بیمه عمر به چه صورت می باشد؟

با توجه به این که بیمه عمر بیشتر جنبه سرمایه گذاری دارد و فرد بیمه شده با توجه به برنامه ریزی که می خواهد برای آینده داشته باشد، مقایسه این بیمه نامه باید با توجه به چند معیار زیر باید بررسی شود:

مقایسه تعداد پوشش های بیمه عمر

مقایسه سقف پوشش های بیمه عمر

مقایسه پوشش سرمایه فوت

مقایسه سود مشارکت شرکت بیمه در سال های گذشته

مقایسه تعداد بیماری های تحت پوشش

مقایسه عملکرد شرکت بیمه در سال های گذشته

همه موارد گفته شده باید در شرایط مساوی برای فرد بیمه شده بررسی شود یعنی، سن فرد بیمه شده و حق بیمه پرداختی و مدت بیمه نامه باید در شرایط برابر در شرکت های بیمه بررسی شود.

مزایای بیمه عمر

برخی از مزایای بیمه عمر که دارندگان این بیمه نامه می توانند از مزایای آن استفاده نمایند به ترتیب زیر می باشد:

  • معافیت مالیاتی بیمه نامه عمر
  • امکان دریافت وام بدون ضامن
  • امکان برداشت و واریز به اندوخته به صورت صندوق سرمایه گذاری
  • انتخاب ذینفع به دلخواه فرد بیمه شده
  • داشتن پوشش های بیمه ای
  • دریافت سود مشارکت روز شمار
  • برخورداری از پرداخت بازنشستگی ماهانه

بهترین بیمه عمر را چگونه خریداری کنیم؟

برای خرید بهترین بیمه عمر باید حتما در خرید از مشاوره کارشناسان بی طرف بیمه عمرکمک بگیرید، اولین قدم در این راه انتخاب شرکت بیمه مناسب است، که شرکت بیمه ای را در خرید بیمه عمر انتخاب کنید که خدمات بهتری ارائه کرده و از نظر سطح توانایی مالی توانسته باشد در سال های گذشته در سطح توانگری بالا در گزارش سالانه بیمه مرکزی قرار بگیرد.

شرکت هایی که در گزارش سطح توانگری در رتبه بالایی قرار دارند قابل اعتماد تر بوده و توانسته اند با مقایسه چند فاکتور مهم از قبیل میزان رضایت مشتریان، خدمات مناسب در پرداخت خسارت، مشتری مداری و میزان پرتفوی بالا در رشته بیمه عمر در سطح بالایی قرار بگیرند. که بررسی همه  موارد گفته شده توسط کارشناسان بیمه تایم ارائه می شود.

در بین شرکت های بیمه که بیمه نامه عمر ارائه می کنند، بیمه کارآفرین، بیمه سامان، بیمه خاورمیانه و بیمه پاسارگاد توانسته اند رضایت قابل قبولی را در مقایسه با سایر شرکت های بیمه داشته باشد. به عنوان نمونه بیمه عمر پاسارگاد بالاترین تعداد بیمه نامه صادره در بین شرکت های بیمه در بازار بیمه عمر بین شرکت های بیمه داشته است. برای مطالعه  اطلاعات بیشتر درباره بیمه عمر پاسارگاد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://bimetime.com/life-insurance-pasargad/

 

خرید و استعلام بیمه عمر از بیمه تایم

بیمه تایم کارگزاری بیمه مرکزی است که مشاوره تخصصی درباره بیمه عمر را توسط کارشناسان این رشته ارائه می نماید که امکان مقایسه بی طرفانه و تخصصی انواع بیمه عمر را به صورت آنلاین  با مراجعه به  BimeTime.comو تلفنی از طریق تماس با شماره 02188243828 فراهم کرده. ارسال جدول مقایسه بیمه عمر شرکت های بیمه و بررسی مزایا و معایب برای خرید بهترین بیمه عمر از مهمترین خدمات بیمه تایم می باشد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها