ویتنام و سیشل، مقاصدی متفاوت و پرماجرا!

کد خبر: 1208922
ویتنام و سیشل، مقاصدی متفاوت و پرماجرا!

 

سفر کردن، یکی از جذاب‌ترین و خاطره‌انگیزترین بخش‌های زندگی هر کسی است. مهم نیست به کجا سفر می‌کنید! به هر کجای این دنیا که بروید، روزهای خوبی را پیش‌روی خود دارید و با خاطراتی لذت‌بخش و به‌یادماندنی از سفر برمی‌گردید. مقاصد گردشگری خارجی بسیار زیادی هست که می‌توانید به آن‌جا سفر کنید، اما قبل از آن باید هدف‌تان از سفر را مشخص نمایید و شرایطتان را مورد بررسی قرار دهید و مهم‌تر به علایق خود نیز توجه داشته باشید تا از سفرتان لذت بیشتری ببرید.

 

هنوز مقصد سفرتان را انتخاب نکرده‌اید؟ از کودکی تعطیلات عید یا تابستان همیشه برای ما یادآور خاطرات شیرین سفر بوده است. هنوز هم هر سال مسافران ایرانی زیادی دنبال پیدا کردن مقصدی مناسب برای سفر هستند و طبیعتا بسیاری ترجیح می‌دهند سفری به خارج از کشور داشته باشند و تجربه‌های جدید کسب کنند. در ادامه همراه آژانس سفریار آریا خواهیم بود تا مقاصدی متفاوت و پرماجرا خارجی که به‌تازگی مورد توجه قرار گرفته‌اند، را به شما معرفی کنیم.

 

تور ویتنام، بی‌نظیرترین کشور جنوب شرقی آسیا

ویتنام ترکیب بسیار جالبی از چشم‌اندازهای طبیعی شگفت‌انگیز و فرهنگ بسیار جالب توجه است. جالب است بدانید که وجود جذابیت‌های گردشگری، مناطق تاریخی، قلعه‌ها و بناهای قدیمی و غذای لذیذ ویتنام باعث محبوبیت این کشور شده است. ویتنام از جمله مقاصدی است که برای سفر به آن می‌بایستی ویزا دریافت کنیم.

دریافت ویزای این کشور از طریق آژانس‌های مسافرتی فعال در این زمینه برای شما مسافران امکان‌پذیر است. حواستان باشد که صدور ویزای ویتنام از زمان تحویل مدارک 15 الی 20 روز کاری زمان می‌برد؛ بنابراین قبل از رزرو تور ویتنام زمان لازم برای صدور ویزا را در نظر بگیرید. جهت دریاقت ویزای توریستی ویتنام می‌توانید با کارشناسان سفریار در واحد تور ویتنام در ارتباط باشید.

8

 

تورهای ویتنام سفریار با توجه به نوع پکیج به‌صورت 7 شب و 8 روز یا 9 شب و 10 برگزار می‌شود. شما می‌توانید در میان پکیج‌های اقتصادی، لوکس و رویال یکی را انتخاب کنید و سفری رویایی به کشور فوق‌العاده زیبای ویتنام داشته باشید. کارشناسان سفریار تمام موارد از جمله زمان مناسب برای سفر، نوع ایرلاین و نوع هتل را در نظر گرفته و در نهایت بهترین قیمت تور ویتنام را ارائه می‌دهند.

یادتان باشد که خدمات تور ویتنام شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل بر اساس وعده‌های غذایی که در پکیج اعلام شده، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی و... است. همچنین در تور گروهی ویتنام می‌توانید در 4 شهر هانوی، هوشیمین، خلیج هالونگ و دانانگ اقامت داشته باشید و اینکه بنا به درخواست شما مسافران عزیز تور ویتنام و کامبوج به صورت ترکیبی در این آژانس قابل اجراست.

 

9

تور سیشل؛ سفری به بهشت آفریقا

جزایر سیشل که به بهشت آفریقا معروف هستند،  زیبایی‌ها و جذابیت‌های منحصر‌به‌فردی را در خود جای داده‌اند که از دیدن این مناظر فوق‌العاده‌ سیر نمی‌شوید. شاید تور سیشل گران به نظر برسند، اما ارزش هزینه کردن را دارد و جالب است بدانید که مناطق بکر و دست‌نخورده بودن این جزیره باعث شده سیشل مقصدی گران برای گردشگری و سفر شود.

مجمع‌الجزایر سیشل که پایتخت آن ویکتوریا است در 115 جزیره در شمال خاوری ماداگاسکار واقع در اقیانوس هند قرار دارد. در این منطقه جذاب و دیدنی که با قیمت ارزان هم می‌توانید به آن سفر کنید طیف متنوعی از تفریحات بی‌نظیری از جمله ساحل گشت با قایق، پیاده‌روی در جنگل، شیرجه و غواصی و همچنین برنامه‌های گشت پارک‌های دریایی و اماکن حفاظت‌شده طبیعی که انواع حیوانات بومی در آن است را خواهید دید که خالی از لطف نیست.

10

 

این را هم بدانید که جزایر سیشل که از هوای دریایی استوایی برخوردارند، توانسته دو جاذبه طبیعی دره وله دمه و دومین آن آلدابرا (بزرگ‌ترین جزیره مرجانی) را در سازمان جهانی یونسکو به ثبت برساند و باعث جذب گردشگران و توریست‌های زیادی از سراسر دنیا به این کشور شود. بی‌شک زیبایی‌های طبیعی سیشل به همراه سفرهای ماجراجویانه آن انتخابی عالی برای گذران تعطیلات شماست.

شما با تور سیشل از رزرو هتل گرفته تا تهیه بلیط برای هواپیما، همگی را می‌توانید از طریق تماس با شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری سفریار آریا انجام دهید. هماهنگی‌های لازم برای خرید بلیط رفت و برگشت، برنامه‌ریزی برای مشاهده گشت‌و‌گذار از مکان‌های دیدنی توریستی در این سفر به‌عهده این شرکت مسافرتی خواهد بود.

در خصوص پرواز ایران به سیشل یادتان باشد که از ایران هیچ پرواز مستقیمی به سیشل وجود ندارد که طبیعی هم است، چون مسافران کمی از ایران به این مقصد  سفر می‌کنند؛ به همین دلیل پرواز مستقیم به این مسیر وجودد ندارد. شما عزیزان برای رفتن از ایران به سیشل باید پروازهایی با یک توقف در دوحه قطر، دبی یا استانبول رو انتخاب نمایید که نرخ بلیط رفت‌وبرگشت معمولا بالای هزار دلار برای شما تمام می‌شود.

11

سخن پایانی

در بالا از 2 مقصد متفاوت و بسیار جذاب، ویتنام و سیشل اطلاعاتی در اختیار شما گذاشتیم. این مقاصد با سواحلی خیره کننده، طبیعت سرسبز و بی‌نظیر و کوهستانی بلند و چشم نواز، به‌عنوان مقاصدی جادویی و بدون اغراق از زیباترین مقاصد جهان به حساب می‌آیند.

حالا اگر قصد سفر به این مقاصد رویایی را دارید، باید بگوییم که آژانس مسافرتی سفریار جزو آژانس‌های معتبر و فعال در حوزه گردشگری است که خدمات و امکانات بی‌نظیری را به شما مسافران در قالب تورهای لوکس خارجی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای شرکت در تورهای ویتنام و سیشل وارد وبسایت safaryaar.com شوید و یا از متخصصین و مشاورین حرفه‌ای شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی سفریار آریا کمک بگیرید.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها