انیمیشن هایی برای رسیدن به اقیانوس، باب اسفنجی و هیولای دریا در دیجیتون

کد خبر: 1208022
انیمیشن هایی برای رسیدن به اقیانوس، باب اسفنجی و هیولای دریا در دیجیتون

 

شهر بیکینی باتم اکنون در بین کودکان و حتی بزرگسالان معروف تر و محبوب تر از هر شهر دیگری است. شهری با آشپزی فوق‌العاده به نام باب اسفنجی شلوار مکعبی. باب اسفنجی شخصیتی بسیار محبوب است که در مجموعه کارتون باب اسفنجی حضور دارد.

کارتون باب اسفنجی مجموعه‌ای کودکانه درباره زندگی روزانه یک اسفنج در دنیای زیر آب و در شهری به نام بیکینی باتم است. این اسفنج یک آشپز است و بهترین همبرگر بیکینی باتم را در رستوران آقای خرچنگ می‌پزد. دستور پخت این همبرگر سری بوده و پلانکتون در هر قسمت نقشه‌ای برای به‌دست آوردن این دستور پخت میکشد.

 دوستان باب اسفنجی یک ستاره دریایی به نام پاتریک، یک سنجاب به نام سندی و یک اختاپوس هستند که در کنار هم لحظاتی شاد و دوست‌داشتنی را می‌سازند.

بررسی شخصیت‌های کارتون باب اسفنجی

شخصیت‌های مختلف کارتون باب اسفنجی مجموعه‌ای از بهترین کارکترهای پرداخته شده محصولات کارتونی و انیمیشنی است. پاتریک به عنوان بهترین دوست باب اسفنجی حضوری پررنگ در این مجموعه دارد. او هدفی در زندگی ندارد و تا حدودی کندذهن و البته تنبل است. اما نکته‌ای که پاتریک را خاص می‌کند، رفاقت محکم و عمیقی است که با باب اسفنجی دارد.

شخصیت اختاپوس با بقیه شخصیت‌های مجموعه کارتون باب اسفنجی متفاوت است. او جدی و عبوس است و هر کاری برای دور از باب اسفنجی و بازی‌های کودکانه او می‌کند. اختاپوس کلاریدنت می‌نوازد و کمی هم نقاشی می‌کند.

سندی سنجابی است که با استفاده از لباس غواصی در بیکینی باتم زندگی می‌کند. او کاراته باز است و نسبت به بقیه شخصیت‌های کارتون باب اسفنجی رفتاری معقول‌تر دارد.

آقای خرچنگ صاحب رستوران خرچنگ و در واقع رئیس باب اسفنجی و اختاپوس است. او تنها به پول اهمیت می‌دهد.

محبوبیت کارتون باب اسفنجی در کشورهای مختلف سبب شده تا سازندگان حق ساخت بازی‌ها و محصولات کودکانه‌ای مثل کیف مدرسه، اسباب بازی، لوازم و تحریر و دفتر و دفترچه را ارائه دهند.

Stephen Hillenburg  خالق شخصیت و کارتون باب اسفنجی یک زیست شناسی دریایی علاقه‌مند به ساخت انیمیشن بود. او در سال 2018 بر اثر بیماری فوت کرد.

کارتون باب اسفنجی در 13 فصل ساخته و به نمایش درآمده است. البته این مجموعه اسپین‌آف هایی مثل شوی پاتریک ستاره و کمپ کورال را نیز ساخته است.

در ادامه به معرفی یکی از انیمیشن های هیجان‌انگیز و جدید تولید شده توسط نتفلیکس انیمیشن می‌پردازیم.

داستان سفری به عمق اقیانوس‌ها

انیمیشن هیولای دریا داستان سفر دریایی یک شکارچی به نام جیکوب و یک دختربچه به نام میزی است. میزی و جیکوب به قصد ماجراجویی و شکار وارد اقیانوس و دریاها شده و رازهای شگفت‌انگیزی را کشف می‌کنند. Chris Williams  کارگردان انیمیشن هیولای دریا سابقه ساخت انیمیشن‌های محبوب و موفقی مثل 6 قهرمان بزرگ و موآنا را دارد. داستان اکشن و هیجان‌انگیز این انیمیشن به کودکان یاد می‌دهد که به دور از افسانه‌ها و دروغ‌ها، حقیقت را با دلایل منطقی بپذیرند.

شما می‌توانید برای مشاهده کارتون هیولای دریا و هر کارتون جذاب دیگری از سایت و اپلیکیشن دیجیتون استفاده کنید.

https://www.digitoon.tv/animations/The-Sea-Beast-8143

دیجیتون پلتفرم نمایش انیمیشن و کارتون است و بهترین‌های دنیای کارتونی را با دوبله اختصاصی و موزیک‌های جذاب فارسی به کودکان ارائه می‌کند.

یکی از جذاب‌ترین نقاط قوت انیمیشن هیولای دریا، جلوه‌های گرافیکی و انیمیشنی آن است. نتفلیکس با تمرکز بر این موضوع، توانسته بهترین اثر خود را بسازد.

به جزئیات حرکات آب در انیمیشن هیولای دریا توجه کنید تا درک کنید طراحان نتفلیکس تا چه اندازه بر کار خود تسلط دارند.

یکی از مسائلی که می‌تواند کودکان و خردسالان را به آسانی با خود همراه کند، ارائه قهرمانی نوجوان است. قهرمانی که با وجود نقاط قوت و غلبه بر نقاط ضعفش بر دشمن و یا مسئله و مشکل اصلی غلبه می‌کند. در انیمیشن هیولای دریا، میزی آن شخصیت مدنظر است. او لجباز و یک دنده بوده و شجاعتش بی‌نظیر است. لجبازی و بازیگوشی میزی در بعضی صحنه ها او را به خطر می‌اندازد. میزی در واقع در طول این داستان رشد شخصیتی داشته و به حقایق بسیار مهمی پی می‌برد.

7

میزی در ابتدای داستان از یتیم‌خانه فرار می‌کند و از همان ابتدا علاقه‌اش به دنیای شکارچیان هیولاهای دریا را عنوان می‌کند.

صدا پیشه نقش جیکوب، کارل اربن، بازیگر محبوب سینما است که در فیلم پیشتازان فضا جزو نقش های اصلی بوده است. شخصیت جیکوب به عنوان مردی جدی و جنگجو نشان داده می‌شود. او شکارچی ماهری است و بارها قدرت خود را اثبات کرده است.

مخاطب انیمیشن هیولای دریا که اغلب کودکان و نوجوانان هستند با شخصیت دوست داشتنی میزی همزاد پنداری می‌کنند و از شجاعت و ماجراجویی او لذت می‌برند. شخصیت میزی تا حدی بی پروا و شجاع است و این ویژگی برای کودکان جذاب است و اعتماد به نفس آن ها را تقویت می‌کند. روانشناسان متخصص کودکان معتقدند، کسب اعتماد به نفس در سنین پایین تاثیر بسیار زیادی در تشکیل شخصیت و رشد شخصیتی کودک دارد.

لینک: دیجیتون (Digitoon.tv)

پلتفرم دیجیتون با ارائه بهترین، جدیدترین و باکیفیت ترین کارتون‌ها و انیمیشن‌ها را بیشتر بشناسید.

آدرس: تهران، خیابان خردمند جنوبی، کوچه ملکیان، پلاک یک

ایمیل: support@digitoon.tv

تلفن: ۰۲۱۴۲۵۷۰۵۷۰

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها