راه و روش انتخاب بهترین تالار عروسی انتخاب کرد و هزینه ها را کاهش داد؟

کد خبر: 1203021
راه و روش انتخاب بهترین تالار عروسی انتخاب کرد و هزینه ها را کاهش داد؟

رزرو تالار عروسی یکی از حساس‌ترین مراحل برگزاری مراسم ازدواج است. انتخاب اشتباه تالار عروسی این استعداد را دارد که بزرگ‌ترین سهم بودجه عروسی شما را ببلعد؛ ولی حتی کیفیت مناسبی ارائه ندهد. به همین خاطر زوج‌ها جوان برای انتخاب تالار و باغ تالار وسواس بسیاری را به خرج می‌دهند. ما در سایت عروسی راهکاری مفید برای بهترین انتخاب پیش روی شما قرار داده‌ایم؛ تا انتها همراه ما باشید.

کیفیت و قیمت تالار عروسی ؛ با یک تیر دو نشان بزنید!

 

احسان و مرضیه از دوستان خوب ما هستند که مدت زیادی را برای انتخاب تالار عروسی وقت گذاشتند. آن‌ها در تهران زندگی می‌کنند و دوست داشتند با هزینه‌ای معقول تالار مراسم خود را رزرو کنند؛ در کنار آن همچنین بهترین کیفیت اهمیت بسیاری برایشان داشت. این برای مرضیه چالش بزرگی بود که مراسمش چیزی از عروسی دوستان و نزدیکان کم نداشته باشد. از سوی دیگر احسان نگران هزینه‌ها بود تا مجبور نشوند که زندگی مشترکشان را با بدهکاری و قسط‌های سنگین آغاز کنند. این زوج جوان روزهای زیادی را از شرق تا غرب و از جنوب تا شمال تهران را برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین تالار عروس گشتند ولی فقط سردرگمی آن‌ها افزایش پیدا کرد. چیزی که این جستجو برای آن‌ها به همراه داشت تنها لیستی از قیمت‌های عجیب و غریب بود؛ در ضمن آن‌ها نمی‌توانستد درباره کیفیت تالار عروسی قضاوت درستی داشته باشند.

خیالتان راحت، احسان و مرضیه بالاخره توانستند تالار عروسی در تهران مورد نظرشان را پیدا کنند. مراسم آن‌ها با شکوه و شادی فراوان برگزار شد و آن‌ها حالا زوج خوشبختی هستند. اگر می‌خواهید بدانید که آن‌ها چگونه مشکل خود را حل کردند، این مطلب را از دست ندهید.

نکات ضروری برای  انتخاب تالار عروسی مناسب

تالارهای عروسی تهران

همیشه این نکته را به یاد داشته باشید؛ هیچ وقت خوب با بد و حتی متوسط برابر نیست. عروسی شاید مهم‌ترین اتفاق برهه جوانی باشد پس نباید آن را سرسری بگیرید. یک انتخاب عاقلانه نیاز به معیارهایی دارد، این معیارهای توانایی مقایسه را افزایش می‌دهند. در ادامه فهرستی از ویژگی‌های یک تالار و باغ تالار عروسی خوب را آورده‌ایم:

  • لوکیشن

موقعیت مکانی تالار اهمیت بسیاری دارد. بهترین تالار زیاد از مرکز شهر دور نیست، راه‌های دسترسی مناسبی دارد و آدرسش به راحتی قابل پیدا کردن است.

  • گنجایش

ظرفیت و گنجایش تالار عروسی باید با تعداد مهمانان شما متناسب باشد.

  • سیستم نورپردازی

شب بهترین زمان برای برگزاری مراسم عروسی است. برای عکاسی و فیلم برداری خوب از مراسم عروسی شما و راحتی مهمانان کیفیت سیستم نورپردازی تالار و باغ تالار اهمیت بسیاری دارد. حتماً این نکته را چک کنید.

  • میز و صندلی ها

سالن پذیرایی و غذاخوری تالار باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد. قبل از رزرو تالار عروسی به نکته توجه کنید که سالن پذیرایی‌اش تمیز باشد، صندلی‌ها و میزها راحت و سالم باشند، تعداد میزها نسبت ظرفیت سالن متناسب باشند و فضای کافی برای اجرای تشریفات و گل‌آرایی فراهم گردد.

  • دکوراسیون

طراحی داخلی تالار و دکوراسیون مهم‌ترین ویژگی ظاهری تالار است. حتماً توجه کنید که دکوراسیون زیبا و مورد پسندتان باشد.

  • سیستم تهویه

باغ تالار بحث جداگانه‌ای دارد؛ ولی تالار عروسی به عنوان یک فضای بسته با حضور تعداد بالایی مهمان باید سیستم تهویه مناسب، سالم و مطبوعی داشته باشد.

  • سیستم گرمایشی و سرمایشی

تالار عروسی در زمستان و تابستان باید فضایی راحت و بدون دغدغه برای مهمانان فراهم کند.

  • امکانات و خدمات

لیستی از امکانات مورد نظر خود تهیه کنید و آن را با خدمات تالار مد نظر خود بسنجید. این امکانات باید شرایط مناسبی برای اجرای تشریفات و موسیقی فراهم کند.

  • پاکیزگی

نظافت و تمیزی همیشه حرف اول را می‌زند؛ حتماً در مورد بررسی آن دقت کنید.

  • کیفیت غذا

اگر می‌خواهید تهیه منو غذای خود را به تالار عروسی بسپارید؛ حتماً آن را امتحان کنید. غذا خاطره‌انگیزترین بخش مراسم شما برای مهمانان خواهد بود. تالاری که غذایی با کیفیت و مواد اولیه سالم ارائه دهد بر گزینه‌های دیگر برتری می‌یابد.

راهنمای کم کردن هزینه های تالار عروسی

تالار عروسی

بسیار خب، حالا که می‌دانید یک تالار عروسی خوب باید چه ویژگی‌های داشته باشد، بهتر است کمی به فکر جیب هم باشید. عروس خانم‌های و آقا دامادها دوست دارند که مراسم خود را با بهترین کیفیت ولی کمترین هزینه ممکن برگزار کنند. در آغاز زندگی مشترک همیشه نقدینگی کمی وجود دارد اگر آن‌ها ولخرجی کنند عملاً کشتی خود را با سهل انگاری سوراخ کرده‌اند. تحقق آرزوی مراسم با کیفیت ولی کم هزینه نیاز به مدیریت صحیح دارد و نباید از بعضی موارد را نادیده بگیرید. کمی دور اندیشی می‌تواند پایه‌های زندگی مشترک شما را استوارتر بنا کند. در ادامه چند نکته طلایی برای کاهش هزینه‌های تالار و باغ تالار عروسی را آماده کرده‌ایم.

  • قیمت تالار عروسی در اعیاد مذهبی از حالت معمولی گران‌تر است.
  • روزهای اول هفته نسبت به تعطیلات آخر هفته ارزان‌تر هستند.
  • مراسم عقد و عروسی خود را هم‌زمان برگزار کنید.
  • به جای منو سلف برای عروسی، منوی شام دیس پرسی را انتخاب کنید.
  • دسرها و پذیرایی‌های عصرانه را تا حد امکان محدود کنید.
  • میزهای بزرگ در عروسی هزینه گل آرایی و تزیین را کاهش می‌دهند.

بهترین راه حل برای انتخاب تالار عروسی چیست؟

انتخاب بهترین‌ها همیشه چالشی است که سر کله زدن با آن سخت به نظر می‌رسد. در شیوه سنتی، مردم ترجیح می‌دهند که برای انتخاب تالار عروسی و یا هر خدمت دیگری مربوط به مراسم خود به توصیه دوست و آشنا اطمینان کنند. در این صورت تجربه‌ها بسیار محدود می‌شوند و گزینه‌های اندکی پیش روی شما قرار می‌گیرد. باید به این نکته توجه کنید که شهرها بسیار بزرگ‌تر شده‌اند و رقابت در میان صاحبان کسب و کار افزایش یافته است. آن‌ها هر روز تلاش می‌کنند که خدمات بهتر و جدید‌تری ارائه دهند تا مزیت‌های بیشتری را به مخاطبان خود ارائه دهند. بسیاری از تالار و باغ تالارهای قدیمی ممکن است که در طول زمان به علل مختلف کیفیت کار خود را کاهش دهند. بنابراین انتخاب تالار عروسی مناسب با توجه به پیشنهاد‌های دوست و آشنا می‌تواند معایب بسیاری به همراه داشته باشد و فاصله چشم‌گیری با ایده آل آن داشته باشد.

سایت عروسی با جمع آوری اطلاعات بهترین تالارها و باغ تالارهای عروسی ، سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه ، آتلیه عکاسی، مزون لباس عروسی و داماد، تشریفات عروسی و هر خدمات دیگر مربوط به مراسم عروسی و زیبایی انتخاب را برای شما ساده‌تر کرده است. شما می‌توانید آگهی‌های معرفی خدمات مختلف را روی سایت عروسی مشاهده بفرمایید و با دید باز بهترین‌ها انتخاب کنید. ما در مراسم برگزاری مراسم همراه شما هستیم تا دغدغه‌هایتان کمتر و شادی شما از روز وصل بیشتر گردد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها