معرفی انواع جوراب ‌های با کیفیت 2023

کد خبر: 1201380

پا قلب دوم انسان است، به همین دلیل انتخاب جوراب مناسب برای سلامتی بسیار اهمیت دارد. جوراب مناسب برای فصل‌های مختلف سال علاوه بر گرما و سرمای پا‌ها در جلوگیری از بیماری‌های پوستی پا نیز نقش مهمی دارد. به همین دلیل انتخاب جوراب باکیفیت اهمیت زیادی دارد. خرید جوراب نانو، جوراب شیشه‌ای و انواع جوراب زنانه و مردانه باید بر اساس ویژگی‌های خاصی صورت گیرد. نمونه‌ای از جوراب‌های باکیفیت و مناسب در ادامه معرفی می‌شوند.

معرفی انواع جوراب ‌های با کیفیت 2023

 

خرید جوراب نانو

جوراب‌ها در انواع جنس‌ها مدل‌های مختلف متناسب با نیاز افراد از سنین نوزادی تا بزرگسالی طراحی و تولید می‌شوند. برند‌های بسیار بزرگ و معتبری در دنیا به تولید جوراب‌های باکیفیت مشغول هستند. در این میان صنعت تولید جوراب روز به روز با پیشرفت‌های جدیدی همراه شد و جوراب‌هایی با ویژگی‌های مختلف روانه بازار شد. جوراب نانو یکی از تولیدات جدید و بسیار کاربردی است که در این صنعت رونمایی شده است.

 

در ساخت این جوراب از نانو مواد استفاده شده که خود تحولی بزرگ در صنعت پوشاک محسوب می‌شود. جوراب‌های نانو دارای خاصیت آنتی باکتریال هستند که از رشد و تکثیر باکتری‌ها جلوگیری می‌کنند. این موضوع می‌تواند از بوی بد پا جلوگیری کرده و همچنین برای سلامت پا و پوست مفید باشد. جوراب‌های نانو را جوراب ضد بو نیز می‌نامند زیرا با استفاده از آن‌ها دیگر نگرانی بابت بوی بد پا وجود ندارد. علاوه بر آن از مهم‌ترین ویژگی‌های جوراب‌های نانو می‌توان به خاصیت خشک شوندگی و جذب رطوبت بالا در آن‌ها اشاره کرد.

جوراب شیشه ‌ای

جوراب‌های زنانه نسبت به مدل‌های مردانه تنوع بسیار بیشتری دارند و در طرح و رنگ‌های متنوع‌تری تولید می‌شوند. یکی از تولیدات بسیار کاربردی و پرطرفدار در میان خانم‌ها، جوراب‌های شیشه‌ای هستند که زیبایی و ظرأفت خاصی به همراه دارند. این نوع جوراب بافت ظریفی دارد و پا‌ها در زیر آن نمایان است. تنوع بالایی از رنگ و طرح‌های این نوع جوراب در بازار موجود است که یکی از پرطرفدارترین آن‌ها، رنگ مشکی است. قیمت بسیار مناسب و تنوع بالای رنگ، مدل و کاربرد آن‌ها باعث شده تا به پرطرفدارترین جوراب در میان خانم‌ها تبدیل شود.

برای استفاده از جوراب‌های شیشه‌ای باید نکات مختلفی را رعایت کنید تا جوراب شما مدت زمان بیشتری قابل استفاده باشد. این جوراب‌ها به سرعت نخ کش می‌شوند، به همین دلیل هنگام پوشیدن مراقبت باشید با ناخن دست یا پا به آن‌ها آسیب نزنید. به محض گیر کردن آن‌ها دچار پارگی شده و دیگر قابل استفاده نیستند.

خشک بودن پوست دست و پا نیز می‌تواند به آن‌ها آسیب بزند. به همین دلیل قبل از استفاده می‌توانید از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید. به این صورت می‌توانید از جوراب برای مدت بیشتری استفاده کنید. زمانی که جوراب شیشه ‌ای به پا دارید، هرگز بر روی سطوح خشک و زبر راه نروید. گیر کردن جوراب به انگشتر، دستبند، ساعت و ... نیز باعث آسیب دیدن و پارگی آن می‌شود.

انواع جوراب شیشه ‌ای زنانه

جوراب‌های شیشه‌ای زنانه تنوع بسیار بالایی دارند و باعث زیبایی و جذابیت بالای پا‌های شما می‌شوند. این جوراب‌ها خود انواع مختلفی دارند که می‌توانید متناسب با نیاز خود از آن‌ها انتخاب و خریداری کنید. جوراب‌های شیشه‌ای زیرزانو، مچی، بالا زانو، طرح‌دار، کف دار و جوراب شلواری شیشه‌ای از انواع مختلف آن‌ها هستند.

نمونه‌های مچی و کف‌دار از جوراب‌های پر استفاده‌ای هستند که معمولاً برای استفاده روزانه کاربرد دارند. البته این جوراب‌های شیشه‌ای به دلیل ضخامت کم ممکن است به سرعت آسیب دیده و دچار پارگی شوند، به همین دلیل باید در مراقبت از آن‌ها دقت لازم را دشاته باشید. جوراب‌های کف دار با داشتن کفی نرم راه رفتن را راحت می‌کنند.

6

برخی از مدل‌های بلندتر بالازانو یا جوراب شلواری شیشه‌ای معمولاً برای مجالس مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته تمام جوراب‌های شیشه‌ای برای استفاده در مجالس مناسب هستند. این جوراب‌های بلند در طرح و رنگ‌های مختلف وجود دارند و می‌توانید متناسب با نوع لباس خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

نکات مهم برای خرید جوراب زنانه

همان‌طور که گفته شد جوراب از وسایل بسیار کاربردی و پر استفاده است. جوراب‌های زنانه امروزه تنوع بسیار بالایی داشته و ممکن است هنگام خرید سردرگم شوید. به هیمن دلیل برخی از نکات مهم برای انتخاب جوراب زنانه در ادامه پیشنهاد شده‌اند.

تعیین سایز موردنظر

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید، سایز جوراب است. افراد معمولاً برای برخی از کفش‌ها مانند کالج از جوراب‌های کوتاه استفاده می‌کنند که از زیر کفش نمایان نشوند. قبل از خرید بهتر است به نوع کفش و محیط مورد نظر برای استفاده از جوراب توجه داشته و مناسب‌ترین سایز را در نظر بگیرید.

جنس جوراب

جنس جوراب فاکتور مهم دیگری است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. جوراب‌های ضخیم که معمولاً برای فصل سرما استفاده شده و به همراه کفش‌های کتانی یا بوت‌ها استفاده می‌شوند، جوراب‌های نازک و خنک که برای فصل گرما مناسب بوده و یا جوراب‌های شیشه‌ای که معمولاً برای استفاده روزمره یا مهمانی‌ها و مجالس مورد استفاده قرار می‌گیرند، از انواع جوراب‌ها هستند. جنس جوراب موردنظر را قبل از خرید مشخص کرده تا به هنگام خرید در میان تنوع بالای جوراب‌ها سردرگم نشوید.

جوراب‌های جنس نانو نیز از بهترین و کاربردی‌ترین جوراب‌ها هستند که علاوه بر جلوگیری از بوی بد پا، برای جذب رطوبت پا و جلوگیری از مشکلات پوستی مفید هستند.

7

طرح و رنگ جوراب

این گزینه کاملاً سلیقه‌ای است و هر فردی می‌تواند با توجه به نیاز و سلیقه خود بهترین و مناسب‌ترین رنگ و طرح را برای جوراب خود انتخاب کند. البته لباس و موقعیت موردنظر برای استفاده از جوراب نیز در این زمینه نقش مهمی دارد. معمولاً کودکان از رنگ و طرح‌های شادتر و بزرگسالان از طرح و رنگ‌های ساده‌تر و خنثی‌تر استفاده می‌کنند. در هر صورت کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد.

ضخامت کف جوراب

یکی از نکات مهمی که هنگام خرید جوراب باید به آن توجه داشته باشید، ضخامت کف جوراب است. جوراب‌ها پس از مدتی استفاده آسیب دیده و دیگر قابل استفاده نیستند. در این میان کف جوراب بیشتر از سایر قسمت‌ها در معرض آسیب دیدگی است. به همین دلیل بهتر است جوراب‌ها دارای کفی‌های محکم‌تر و ضخیم‌تر نسبت به سایر قسمت‌های جوراب باشند. در هنگام خرید حتماً به این نکته توجه داشته باشید تا جورابی مناسب خریداری کرده و مدت زمان بیشتری قابل استفاده باشد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها