فروشنده قاب گوشی سامسونگ، آیفون و شیائومی

کد خبر: 1198618
فروشنده قاب گوشی سامسونگ، آیفون و شیائومی

 

 

فروشنده قاب گوشی سامسونگ، آیفون و شیائومی

بهترین قاب گوشی بسته به سلیقه هر فرد می تواند از مواد مختلفی ساخته شود اما در کل بهترین قاب گوشی به عنوان محافظ عمل می کند و از آسیب دیدن دستگاه جلوگیری می کند. بنابراین انتخاب بهترین قاب برای گوشی های سامسونگ، آیفون و شیائومی بسیار مهم است و باید زمان زیادی را برای آن صرف کنید.

اهمیت استفاده از قاب گوشی برای موبایل

نسل فعلی تلفن های همراه، مدل های گران قیمت و بسیار ظریفی هستند و این امکان وجود دارد به صورت مکانیکی به صفحه نمایش و بدنه آن ها ضربه وارد شود و آسیب ببینند. چنین آسیبی باعث خسارت جدی می شود، به خصوص اگر قابل تعمیر نباشد. مهمتر از آن، استفاده روزانه می تواند آثاری مثل خط بر روی گوشی بگذارد و زیبایی گوشی را از بین ببرد.

برای جلوگیری از این شرایط ناخوشایند، کاربران ترجیح می دهند از بهترین قاب گوشی برای تلفن همراه خود به عنوان یک لوازم جانبی لازم برای گوشی استفاده کنند. به کارگیری از چنین ابزارهایی نه تنها از گوشی محافظت می کند بلکه زیبایی خاص را به گوشی می بخشد.

شناخت انواع قاب گوشی آیفون، سامسونگ و شیائومی

اول از همه باید توجه داشته باشید که فرقی نمی کند چه نوع قابی تهیه می کنید، شما باید قاب متناسب و مخصوص ساخت گوشی خود را تهیه کنید. زیرا دوربین، اسپیکر، پورت ها و دکمه های گوشی تعبیه شده در سایر قاب ها با گوشی شما متفاوت است. پس حتما توجه کنید اگر فروشنده قاب گوشی به شما گفت مدل های دیگر قاب به گوشی شما می خورد ابتدا اطمینان حاصل کنید که این قاب هیچ جای پورت، دوربین، اسپیکر و ... را مسدود نمی کند و سپس اقدام به خرید کنید.

قاب ها یا محافظ های گوشی دارای تنوع مدل و رنگ بسیار زیادی هستند، از قاب ژله ای ساده گرفته تا قاب گوشی دخترانه، قاب سیلیکونی و بسیاری از مدل های دیگر که هر کدام از این ها ویژگی های مخصوص خود را دارند. ما در سامیت کیس قصد داریم به بررسی انواع این قاب ها بپردازیم.

 

  • قاب سیلیکونی

سیلیکون پلاستیکی است که در برابر حرارت و بسیاری از مواد شیمیایی مقاوم است. قاب های سیلیکونی بسیار مقاوم در برابر حرارت هستند و اگر تمام بدنه گوشی را بپوشانند می توانند محافظت خوبی از گوشی شما داشته باشند. اما مقاومت چندانی در برابر ضربه ندارند و بیشتر در برابر خش مقاوم هستند. اکثر قاب های سیلیکونی در دست احساس خوبی دارند زیرا کوچک و بسیار سبک هستند بنابراین احساس وزن زیاد برای گوشی نخواهید کرد . در عین حال این قاب ها در رنگ های مختلف موجود هستند و کاربران می توانند قاب های سیلیکونی مورد علاقه خود را در میان رنگ های مختلف پیدا کنند.

 

 

  • قاب ژله ای

قاب‌ گوشی ژله ای یا شفاف رایج‌ترین و ارزان‌ترین قاب‌ موجود در بازار هستند و به دلیل مواد پلاستیکی محافظت خوبی در برابر خط و خش دارند. قاب ژله ای به وزن گوشی اضافه نمی کند و ظاهر گوشی شما را تغییر نمی دهد. اما از فریم های ژله ای انتظار زیادی نداشته باشید، زیرا این قاب ها با طراحی سبک وزن و مواد پلاستیکی خود از ضربه به گوشی جلوگیری نمی کنند.

 

 

  • قاب گوشی با محافظ لنز دوربین

گوشی های جدید بسیار متفاوت از گوشی های نسل قبل هستند. اندازه دوربین در گوشی های جدید به میزان قابل توجهی افزایش یافته و تعداد آنها نیز افزایش یافته است! به همین دلیل است که ما به یک قاب محافظ لنز دوربین نیاز داریم.

قاب گوشی شیائومی، آیفون و سامسونگ دارای محافظ لنز عموماً طراحی ساده‌ و شیکی دارند. فقط یک محافظ لنز را در خود جای می‌دهند که در برخی موارد کشویی و در برخی مدل‌ها به صورت درپوش وجود دارد.

 

 

  • قاب چرمی

اگر به نوع و تیپ کلاسیک علاقه دارید، حتما باید این قاب را امتحان کنید. این قاب ها جذابیت خاصی به شما و گوشی شما می بخشد. در نگاه اول شبیه یک کت و شلوار قدیمی آمریکایی با کیف پول چرمی به نظر می رسد، اما پس از گذشت سال ها همچنان خاص و جذاب است. از دیگر ویژگی های این قاب گوشی می توان به کیفیت بالا و سهولت استفاده آن اشاره کرد. اگر مدام گوشی شما روی زمین می افتد، این مدل قاب انتخابی عالی است زیرا به دلیل دارا بودن پرزهای بسیار ریز و مقاوم روی سطح قاب از سرخوردن آن در دست شما جلوگیری می کند.

 

 

  • قاب فانتزی

همانطور که از نام این قاب ها مشخص است، قاب های فانتزی رنگ های شاد یا طرح های منحصر به فرد و انتزاعی دارند. به همین دلیل، استفاده از قاب گوشی فانتزی می توانند از نظر طرح و رنگ بسیار متفاوت باشند. از طرح های کودکانه و کارتون گرفته تا طرح های ایموجی و طرح های لباس و... که طرح پشت آن جزء محبوب ترین قاب گوشی دخترانه است. با توجه به تنوع بالای قاب های گوشی فانتزی شما می توانید برای هر سلیقه ای آن را تهیه کنید.

 

 

  • قاب ترکیبی

امروزه قاب های ترکیبی موجود در بازار بسیار مد و روی بورس هستند. در برخی موارد قاب پشت گوشی از فیبر کربن ساخته شده و در لبه های آن از TPU استفاده شده است که به خوبی در برابر ضربه واکنش نشان می دهد. این قاب ها معمولا طراحی خاصی دارند. آنها ترکیبی از رنگ ها و سبک های مختلف هستند و شما را هیجان زده می کنند. قاب گوشی شیائومی ترکیبی نیز در سامیت کیس وجود دارد که می توانید به راحتی سفارش دهید.

  • قاب بامپر

بامپر نوعی قاب گوشی است که دور تا دور گوشی شما را مورد پوشش قرار می دهد. اسم دیگر بامپر محافظ دور گوشی است که فقط روی لبه های گوشی نصب شده و از آن قسمت محافظت می ‌کند و باعث می شود شکل ظاهری گوشی شما به طور کامل حفظ شود. بامپر عمدتا از کامپوزیت کربن ساخته شده است که به خوبی گوشی را می پوشاند و به بدنه گوشی می چسبد. می دانید که لبه های گوشی شما از هر جای دیگری آسیب پذیری بیشتری دارد. البته حساس ترین قسمت گوشی LCD آن است که شما می توانید برای آن از یک محافظ گلس استفاده کنید.

 

  • قاب پلاستیکی

یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین قاب ها در بین کاربران قاب های پلاستیکی گوشی می باشد. پلاستیک یکی از مواد اصلی در ساخت فریم است و به دلیل مقرون به صرفه بودن و ماندگاری، کاربردی ترین قاب گوشی است. قاب پلاستیکی گوشی به دلیل انعطاف پذیری بالا و شکل پذیری مناسب بسیار محبوب است. اگر قصد خرید قاب گوشی شیائومی یا هر نوع مدل قاب پلاستیکی گوشی دیگر را دارید، می توانید آن ها را در رنگ ها و طرح های مختلف خریداری کنید.

 

 

 

 

مزایای اصلی خرید قاب گوشی

شکی نیست که هر جسمی در دست انسان احتمال افتادن آن روی زمین وجود دارد. اما اگر گوشی هوشمند بدون قاب یا محافظ از دست شما بیفتد، این موضوع به راحتی قابل جبران نیست. از آنجایی که گوشی موبایل ساختار بسیار حساس و ظریفی دارد قطعا در اثر افتادن اجزای آن آسیب می بیند و عملکرد آن به طور قابل توجهی ضعیف یا کند می شود.

گوشی های هوشمند دستگاه هایی هستند که به طور خاص برای برقراری ارتباط با دیگران و ذخیره اطلاعات شخصی استفاده می شوند. بنابراین افتادن آن از دست شما منجر به از بین رفتن تمام داده های شما می شود. بنابراین شما می توانید با تهیه یک قاب گوشی با کیفیت و اورجینال گوشی هوشمند خود را در برابر خطرهای موجود دور کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها