رزرو هتل آپارتمان مشهد و هتل مشهد با نرخ عالی پرشین سفر

کد خبر: 1198106
رزرو هتل آپارتمان مشهد و هتل مشهد با نرخ عالی پرشین سفر

 

 

هتل سهند هتلی نوساز است که در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) در شهر مشهد واقع شده است. هتل سهند در سال 1391 در خیابان امام رضا (ع) در فاصله پنج دقیقه پیاده روی از حرم مطهر واقع شده است. این هتل 8 طبقه دارای 60 اتاق است که طیف وسیعی از امکانات رفاهی را به مهمانان ارائه می دهد. هتل سهند دارای رستوران و کافی شاپ مجلل و چایخانه سنتی روی پشت بام می باشد. یک زمین بازی کوچک نیز در حیاط هتل برای کودکانی که می خواهند در کنار والدین خود در هتل اقامت داشته باشند، در دسترس است.

اتاق های هتل سهند از امکانات زیر برخوردار هستند:

صبحانه، تلویزیون، IPTV، یخچال، تلفن، آباژور (موجود در برخی اتاق ها)، میز تحریر، کمد (موجود در برخی اتاق ها)، رخت آویز، سیستم تهویه، سیستم سرمایش و گرمایش، وای فای، حمام و قفل برقی درب .

هتل هما دو مشهد

شرح:

 

هتل پنج ستاره هما دو در فاصله کوتاهی از حرم مطهر امام رضا (ع) با امکانات و تجهیزات مدرن و کامل میزبان خیل عظیمی از زائران و مسافران مشهد است.

 

این هتل که در سرسبزترین منطقه غرب شهر ساخته شده است، از محیطی آرام و به دور از سر و صدای شهری برخوردار است و اقامتگاهی آرام را برای مهمانان خود فراهم می کند و سفر آنها را خاطره انگیزتر می کند.

 

امکانات رفاهی:

 

این هتل ممتاز برخورداری از امکانات رفاهی مناسب از جمله اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلف با خدمات عالی، رستوران با سرو غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه، چایخانه، سالن‌های چندمنظوره، زمین تنیس و مراکز خرید است که سعی در برآوردن نیازهای میهمانان خود دارد. .

 

جاذبه های اطراف:

 

این هتل برای میهمانان به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع)، بازدید از جاذبه های گردشگری اطراف از جمله آرامگاه نادر و پارک کوهسنگی و خرید به مراکز تجاری و گذراندن اوقات خوشی مناسب است.

هتل سینور مشهد

شرح:

 

هتل پنج ستاره لوکس سی نور مشهد که در فاصله کمی تا حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد، از جمله هتل های نوساز است که اقامتگاهی خاطره انگیز را برای بازدیدکنندگان از شهر مشهد فراهم می کند.

 

امکانات رفاهی:

 

این هتل در اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با دکوراسیونی زیبا با امکانات و خدمات کامل معادل استانداردهای جهانی و مشرف به چشم‌اندازهای فوق‌العاده حرم امام رضا (ع) میزبان میهمانان خود است. همچنین مهمانان می توانند از خوردن غذاهای خوش طعم ایرانی و خارجی در رستوران های زیبای طبقات بالا در محیطی آرام لذت ببرند. مرکز تناسب اندام، استخر، سونا و جکوزی از دیگر مزایای این هتل است که آن را به گزینه ای عالی برای مسافران تبدیل کرده است.

 

جاذبه های اطراف:

 

این هتل در مجاورت بازار امام رضا و مرکز خرید زیست خاور و همچنین جاذبه های گردشگری کوه سنگی و آرامگاه نادر قرار دارد و مکانی مناسب برای خرید و گشت و گذار برای مهمانان برای گذراندن لحظاتی خوش است.

هتل الماس مشهد

شرح:

 

برای بازدیدکنندگان از شهر مشهد که به دنبال اقامتی فوق‌العاده در نزدیکی حرم مطهر امام رضا در خیابان امام رضا هستند، هتل چهار ستاره الماس مانند نگینی پر زرق و برق می‌درخشد و اقامتی خاطره‌انگیز را ارائه می‌دهد.

 

امکانات رفاهی:

 

در اینجا میهمانان می توانند از امکانات کامل اتاق ها و سوئیت های مجهز با معماری مدرن بهره مند شوند و از غذاها و نوشیدنی های متنوع در رستوران های مجلل و کافه سنتی در فضایی دلنشین لذت ببرند. همچنین سالن های پذیرایی و کنفرانس با دکوراسیون زیبا از مزیت های هتل می باشد.

هتل ثامن مشهد (سه ستاره) - هتل سه ستاره ثامن مشهد دارای دو ساختمان جدید و قدیمی است که ساختمان قدیم یا بلوک یک در سال 1389 افتتاح شده و ساختمان قدیمی یا بلوک 2 در سال 1376 افتتاح و در سال 1396 بازسازی شده است.

این هتل در ابتدای جاده طرقبه در منطقه ای سرسبز و زیبا نزدیک به کوه های پارک شادی، جنگل وکیل آباد، بند گلستان، دوچرخه سواری، باشگاه سوارکاری، شاندیز و سایر مکان های دیدنی واقع شده است.

لیست کامل هتل آپارتمان مشهد :

https://www.persiantravel.net/hotel-booking/mashhad-hotel-apartment

هتل بین المللی قصر مشهد

شرح:

 

هتل پنج ستاره بین المللی قصر برای داشتن اقامتی آرام در فضایی آرام و دلنشین در شهر مشهد و لذت بردن از مکانی در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) با امکانات ویژه و بر اساس آخرین استانداردها، هتلی عالی است. انتخاب

 

امکانات رفاهی:

 

این هتل که در یکی از زیباترین خیابان های مشهد واقع شده است، جزء گروه هتل های بین المللی قصر به عنوان یکی از زیباترین و مدرن ترین مراکز اقامتی مشهد می باشد که میزبان تعداد زیادی از بازدیدکنندگان در اتاق ها و سوئیت های مجهز با فضای داخلی زیبا می باشد. دکوراسیون و همچنین سوئیت های سلطنتی مشرف به مناظر شگفت انگیز حرم امام رضا.

 

برخورداری از تمامی امکانات رفاهی از جمله رستوران های مختلف با سرو انواع غذاهای ایرانی و بین المللی، سالن پذیرایی و کنفرانس از مزیت های هتل است که لحظاتی به یاد ماندنی را رقم می زند.

لیست کامل هتل مشهد :

https://www.persiantravel.net/hotel-booking/mashhad-hotel

ادامه لیست هتل های مشهد و هتل آپارتمان های مشهد در سایت پرشین سفر به آدرس که بالا داده شده مراجعه کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها