7 راز زیبایی و جوانسازی پوست + نکاتی طلایی برای داشتن پوست زیبا و شفاف

کد خبر: 1197577
7 راز زیبایی و جوانسازی پوست + نکاتی طلایی برای داشتن پوست زیبا و شفاف

راز زیبایی پوست  چیست؟ سوالی که سالها دنیا در جستجوی پاسخی قطعی برای آن بوده است. چرا که پوست از مهم ترین معیارهای زیبایی محسوب شده و تاثیر زیادی بر اعتماد به نفس افراد می گذارد. جالب است بدانید که در حال حاضر، متخصصان پوستی با کشف عامل اصلی آسیب های پوستی، پرده از راز سلامت آن برداشته و خیال همه را راحت کرده اند! توصیه هایی که استفاده  و خرید کرم ضد آفتاب و همچنین آبرسان پوست را عامل اصلی جوانی عنوان کرده است. اما به راستی راز موفقیت این محصولات در چیست؟ 

 مشاوران فروشگاه اینترنتی گیلاسک با جمع آوری اطلاعاتی از بروز ترین مقاله های متخصصان دنیا، نکات شگفت انگیزی که حاصل تحقیق سالها تلاش این افراد بوده را در قالب مقاله پیش رو گردآوری کرده است. پس در صورت تمایل به اطلاع از عوامل تاثیر گذار بر زیبایی پوست، توصیه می کنیم که هرگز این مقاله پربار را از دست ندهید. 

1. روتین پوستی داشته باشید

شاید با دیدن پوست زیبا و شفاف گذشتگان با خود بپرسید که رمز موفقیت این زیبایی در چه بود! متاسفانه امروزه سبک نادرست زندگی باعث شده پوست انسان ها در معرض آسیب قرار گرفته و به پیری زود رس دچار شود. به همین دلیل متخصصان اصرار زیادی به داشتن روتین پوستی دارند که در راس آنها استفاده از کرم ضد آفتاب و خرید آبرسان پوست قرار دارد!

 اما چرا استفاده از این دو محصول تا این اندازه از جانب متخصصان سفارش شده است سوالی است که تیم گیلاسک با تحقیق فراوان به پاسخ علمی آن پرداخته است. نکته ای که باید قبل از خرید کرم ضد آفتاب و سایر آبرسان ها در نظر بگیرید این است که هرگز پوست خود را فدای قیمت نکنید!

 همواره با تحقیق فراوان سعی کنید برای خرید بهترین کرم ضد آفتاب و سایر محصولات مراقبت پوستی از برندهای معتبر جهانی استفاده کنید. مهم ترین این برندها که از محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم جهان برخوردارند می توان به برند نوتروژینا ، برند کلینیک ، برند اولاین ، اوردینری و بادی شاپ اشاره کرد.

این برندهای خارجی که با بکارگیری بهترین شیمی دانان و متخصصان پوستی تولید شده اند، کاملا گیاهی بوده  هیچ حساسیتی روی پوست ایجاد نمی کنند و با تولید محصولات مراقبتی، که عمدتا آبرسان پوست و کرم ضدآفتاب می باشد جایگاه ویژه ای در میان مردم دنیا بدست آورده اند. ما در بخش های بعدی به توضیح کامل مراحل روتین پوست پرداخته و ضرورت هر کدام از انها را بیان می کنیم.  

مراحل روتین پوستی:

همانطور که می دانید روتین پوستی به معنای مراقبت روزانه از پوست جهت جلوگیری از چین و چروک ، بروز جوش و لک و پیری زودرس می باشد. اما متاسفانه بعضی از افراد ، با عدم آگاهی از مراحل صحیح آن ، به نتیجه مطلوب نرسیده و همواره از کیفیت پوست خود ناراضی اند.

تیم تحقیقات فروشگاه اینترنتی گیلاسک با مشورت از برترین متخصصان پوستی ، به صورت گام به گام به شرح مراحل صحیح و معرفی برترین محصولات پوستی پرداخته است. معیارهای معرفی این محصولات، تایید و توصیه متخصصان، میزان عوارض، رضایت مندی و محبوبیت جهانی آنها بوده است: 

خرید شوینده نوتروژینا گیلاسک

 

شستشوی صورت:

همانطور که گفتیم شستشوی صورت یکی از مهم ترین اقدامات روتین روزانه است. چرا که، در طول روز باکتری های زیادی ناشی از آلودگی های محیطی بر روی پوست می نشیند که سلامت آنرا به خطر می اندازد و با نفوذ به لایه های زیرین، باعث ایجاد جوش و لک می شود. 

یکی از بهترین محصولات پاکسازی پوست، شوینده نوتروژینا می باشد که حاوی تمامی استانداردهای بهداشتی بوده و از محبوبیت بسیار زیادی در میان مصرف کنندگان برخوردار است. انواع شوینده های نوتروژینا با استفاده از ترکیبات گیاهی، به پاکسازی عمیق منافذ پوست پرداخته و با تغذیه و آبرسانی پوست از ایجاد چین و چروک و همچنین لک و جوش جلوگیری می کند. این برند بارها از طرف بهترین متخصصان پوستی جهان توصیه شده است. 

کرم ضد آفتاب:

 آیا از خود پرسیده اید که چرا متخصصان پوستی مدام بر ضرورت استفاده  و خرید کرم ضد آفتاب تاکید دارند؟ حتما می دانید که نور خورشید حاوی اشعه هایی می باشد که تاثیرات نامطلوبی بر سلامت پوست می گذارند. اثرات نامطلوبی مانند تیرگی، لک و حتی بیماری هایی مانند سرطان پوست!

 کرم های ضد آفتاب به دلیل بکارگیری ترکیبات خاص، با ایجاد لایه ای روی پوست، از آن در برابر این اشعه های uv محافظت می کنند. جالب است بدانید که ابرها محافظ خوبی در برابر نور خورشید نبوده و اشعه های خورشید را بر پوست منعکس می کنند. بنابراین هرگز استفاده از کرم ضد آفتاب را حتی در روزهای ابری فراموش نکنید.

تونر پوست :

 پس از شستشوی صورت با استفاده از شوینده ها، PH پوست تعادلش را از دست می دهد. بنابراین استفاده از تونرها جهت تنظیم این PH بسیار ضروری می باشد. تونرها همچنین با کنترل چربی روی پوست، و باریک ساختن منافذ باز روی آن، جوش و آکنه را از بین برده و از بروز دوباره آنها جلوگیری می کنند و باعث شادابی و شفافیت پوست می شوند.

 در انتخاب تونر بسیار دقت کنید تا از یک برند معتبر بوده و ترکیبات گیاهی در آن بکار برده شود. یکی از موفق ترین شرکت ها در حوزه تولید تونر، برند بادی شاپ بوده است. تونر بادی شاپ با پیشی گرفتن از میان سایر رقبا، به محبوبیت بسیار بالایی در میان مصرف کنندگان جهان دست یافته است و نظر متخصصان حوزه پوست را به خود جلب کرده است. این تونر با بکارگیری ترکیبات گیاهی، توانسته است با ظرافت فراوان PH  پوست را کنترل کرده و تاثیرات معجزه آسایی بر رفع جوش و آکنه بگذارد. 

آبرسان پوست:

  آبرسان پوست آنچنان از طرف متخصصان پوستی تاکید می شوند که دیگر نیازی  به  توضیح ضرورت استفاده از آنها وجود ندارد. جالب است بدانید که پوست ما از درصد قابل ملاحظه ای آب و چربی تشکیل شده است که به مرور زمان و بالارفتن سن، تولید آن کاهش می یابد.

 به همین دلیل پوست دهیدراته شده و آنجاست که آثار چین و چروک ظاهر می شود. اما خوشبختانه امروزه، به لطف علم نوین، متخصصان پوستی محصولاتی را تولید کرده اند که با داشتن ماده هیالورونیک اسید (ماده ای که به طور طبیعی در بدن تولید شده و با بالا رفتن سن تولید آن کاهش می یابد و این ماده وظیفه آبرسانی به لایه های پوستی را بر عهده دارد)، وظیفه آبرسانی به تمامی لایه های پوستی را بر عهده داشته و با حجم دهی به آن، آنرا شاداب و جوان می سازد.

بهترین آبرسان پوست صورت با از بین بردن چین و چروک فرایند پیری را به طور قابل ملاحظه ای به تعویق می اندازند. به همین دلایل است که متخصصان پوستی همواره بر ضرورت استفاده و خرید آبرسان پوست تاکید دارند. توصیه می شود که آبرسان صورت را سه مرتبه در روز و پس از استفاده از تونرها استفاده کنید.

 همچنین در هنگام تهیه آبرسان ها از اصل بودن آن مطمئن شده و به اندازه کافی تحقیق کنید. تیم فروشگاه اینترنتی محصولات پوستی گیلاسک با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف از جمله معرفی و تایید برترین متخصصین پوست دنیا، رضایت مصرف کنندگان، تعداد فروش و محبوبیت میان مردم، آبرسان کلینیک را پیشنهاد می کند.

این آبرسان به دلیل ترکیبات گیاهی که دارد، با تامین رطوبت و آبرسانی پوست، از بروز چین و چروک و تیرگی جلوگیری کرده و پوست را جوان می سازد. همچنین به دلیل عدم وجود مواد شیمایی همچون الکل و پارابن، ضد حساسیت بوده و به سرعت جذب پوست می شود. 

کرم مرطوب کننده:

  چه شخصی باشید که همواره روتین پوستی به خصوصی دارد و یا هیچ روتین پوستی نداشته باشید، بعید است که از کرم مرطوب کننده استفاده نکنید. کرم های مرطوب کننده به دلیل وجود روغن های گیاهی، سدی روی پوست ایجاد کرده و به این ترتیب از خشک شدن و پوسته پوسته شدن جلوگیری می کنند. شما در هر زمانی که روی پوستتان احساس خشکی یا کشیدگی کردید می توانید از مرطوب کننده استفاده کنید. توصیه می شود قبل از ضدآفتاب یا محصولات آرایشی و یا بعد از استفاده از تونر نیز استفاده از کرم های مرطوب کننده فراموش نشود. 

خرید روشن کننده اولاین گیلاسک

کرم روشن کننده:

 این محصولات جزو روتین های پوستی ضروری به حساب نمی آیند اما از آنجا که تعداد زیادی از کاربران به دلیل افتاب سوختگی یا ژنتیک، تمایل به روشن شدن پوستشان به خصوص در اطراف چشمان دارند، ما استفاده از کرم های روشن کننده را به آنها پیشنهاد می کنیم. کرم روشن کننده اولاین یکی از معتبرترین محصولات در میان سایر رقبا محسوب می شود. چرا که این برند جهانی با تاثیرات شگفت انگیزی که بر پوست افراد گذاشته است از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و تقاضای زیادی دارد. یکی از شگفتی های این محصول، خواص چند منظوره آن است.

 این کرم به دلیل وجود هیالورونیک اسید و ترکیبات گیاهی دیگر، تیرگی ها را از بین برده و باعث روشن شدن پوست می شود. کرم اولاین به دلیل عملکرد مشابه لیزر درمانی و تاثیرات زود هنگام به این سطح از محبوبیت در جهان دست یافته است. علاوه بر آن این کرم دارای خواص ضد جوش، ضد لک و مرطوب کنندگی نیز می باشد. افتخار فروشگاه محصولات مراقبت پوستی گیلاسک ، عرضه اصل محصولات جهانی اولاین می باشد. 

2.تغذیه مناسب:

بسیاری از متخصصان بر این باورند که تغذیه مهم ترین فاکتور کیفیت پوست محسوب می شود. بنابراین جهت بهبود کیفیت پوست در مرحله اول، باید عادت غذایی خود را اصلاح کنیم. و تا حد امکان مصرف مواد غذایی مضر مانند چربی و قند و ... را کاهش دهیم.

3.ورزش کردن

ورزش ورزش ورزش! این کلمه را سه بار تکرار کرده ایم تا از اهمیت آن بر شادابی پوست مطمئن شوید! ورزش کردن و دویدن باعث افزایش گردش خون در بدن شده و با بهبود جریان خون و عملکرد گوارش، به طور مستقیم در پاکسازی و رفع مواد زاید تاثیر گذاشته و در نتیجه منجر به بهبود کیفیت پوست می شود. 

4.خواب کافی:

برای داشتن پوست سالم و شاداب باید حداقل به مدت 8 ساعت در شبانه روز بخوابید. حتما تا به حال متوجه شده اید که زمان هایی که خواب کمی دارید، پوستتان تا چه اندازه خشک و بی روح می شود و احتمالا جوش های بزرگی را هم دراطراف صورتتان مشاهده می کنید!

5.آرامش و عدم استرس: 

استرس باعث تولید ماده ای به نام کورتیزول در بدن می شود که در نهایت بروز جوش های دردناکی را به دنبال دارد. برای رهایی از این شرایط سعی کنید، تمریناتی را در راستای غلبه بر علائم استرس انجام دهید. تمریناتی مانند یوگا، مدیتیشن، موسیقی آرام بخش، تنفس عمیق و ....

6.عدم استفاده از دخانیات:

مصرف دخانیات با اختلال در تولید کلاژن، به بافت های پوست آسیب های زیادی وارد کرده و آنرا نازک تر می کند. در نتیجه پوست به راحتی دچار چین و چروک شده و فرایند پیری زودتر نمایان می شود. 

7.روش های خانگی:

ماساژ ارام پوست، بخور گرفتن، استفاده از انواع ماسک ها، نوشیدن آب فراوان و ... از اقداماتی هستند که به صورت روزانه می توانید انجام داده و نتایج شگفت انگیز آن را ببینید. 

نتیجه گیری:

ما در این مقاله ی نوشته شده توسط مشاوران فروشگاه اینترنتی محصولات پوستی گیلاسک ، با تحقیقات فراوان و کمک از برترین مقاله های روز دنیا، به توضیح نکات کلیدی رازهای زیبایی پوست پرداخته ایم  و اهمیت محصولات پوستی به ویژه کرم ضد آفتاب و آبرسان پوست را شرح داده ایم. امیدواریم که این مقاله پاسخگوی سوالات شما دوست عزیز بوده باشد. 

منبع :  https://gilasak.com

۳

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها