بهترین پیشنهاد برای کار با یک صرافی معتبر ایرانی

کد خبر: 1197395
بهترین پیشنهاد  برای کار با یک صرافی معتبر ایرانی

 

نگاهی به روش‌های انتقال پول از ایران به اروپا 

این روزها گروه‌های اجتماعی زیادی هستند که به طور معمول نیاز به انتقال پول از ایران به اروپا دارند. در نگاه اول به نظر می‌رسد که دانشجویان ایرانی در سراسر این قاره از جمله در کشورهایی مانند فرانسه ، هلند ، سوییس ، انگلستان  ، آلمان و غیره مهم ‌ترین قشری هستند که به واسطه آنها لزوم انتقال پول از ایران به اروپا وجود دارد. اما واقعیت این است که گسترش دنیا‌ی آنلاین باعث شده است تمام شئون زندگی انسان‌ها، و به تبع آن ما ایرانی‌ها ، در سراسر جهان به صورت آنلاین در آمده و همچنین حوزه‌های جدیدی به مناسبات مالی بین المللی اضافه شود. 

برای مثال فریلنسر‌های ایرانی که در سراسر دنیا از جمله در اروپا پراکنده شده اند، تجار، بازرگانان، مهاجرین، سرمایه گذاران ملکی، استارتاپ‌های ایرانی که نیاز به انتقال و پرداخت‌های آنلاین دارند، و… در این مورد قابل ذکر هستند. 

 

بهترین روش انتقال پول از ایران به اروپا

با توجه به این گستردگی مناسبات پولی و مالی بین ایران و اروپا و البته سراسر جهان، این سوال که بهترین روش انتقال پول از ایران به اروپا با توجه به شرایط فعلی ایران و تحریم‌ها و محدودیت‌های بین المللی چیست؟ یکی از عمده ‌ترین سوالاتی است که می‌تواند برای طیف‌های مورد اشاره و همه مردم پیش بیاید. البته با وجود محدودیت‌های موجود، راه‌های استاندارد و میانبر متفاوتی وجود دارند که برای انتقال پول از ایران به اروپا و سایر نقاط جهان می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. کار اصلی صرافی مورد اعتماد شما در واقع تسهیل این راه‌ها و ایجاد مسیرهای جدیدی برای شماست. 

 

روش  انتقال پول از ایران به اروپا

مهم‌ترین نکته‌ای که در این زمینه وجود دارد همان تاکید و تصریح همیشگی است. به این مضمون که بیشتر از این که نگران روش و مجاری انتقال پول از ایران به اروپا و سایر قاره‌ها و مناطق باشیم، لازم است که درباره واسطه انجام این کار دقت کافی داشته باشیم. اگر امروز تصمیم دارید که برای مثال نسبت به انتقال پول از ایران به هلند یا هر جای دیگر جهان اقدام کنید باید دانست که تجربیات بیشماری که در سال‌های اخیر وجود داشته، ثابت کرده است که اگر یک صرافی دقیق و معتبر و یک گروه مالی حرفه ای با برند و کارنامه موفق و شناخته شده را برای انجام مبادلات پولی خود انتخاب کنیم، به واقع بخش عمده ای از راه را رفته ایم. 

دلیل عمده‌ای که باعث می‌شود برای ایرانیان داخل و خارج از کشور واسطه انتقال پول بیش از روش‌های آن اهمیت داشته باشد، لزوم خروج از نرم‌های بین‌المللی است که به واسطه شرایط فعلی و محدودیت جهانی اجتناب‌ناپذیر شده است. 

 

انتخاب یک صرافی معتبر چه مزایایی دارد

انتخاب یک صرافی معتبر و همکاری همیشگی با آن (در صورتی که این انتخاب به صورت صحیح صورت گرفته باشد) می‌تواند مزایا و منافعی را برای صاحبان پول و سرمایه و کسانی که مایل به انتقال پول از ایران به اروپا و همه مبادلات پولی مرسوم در دنیا، هستند، به همراه داشته باشد که از آن میان به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:‌

  • یک صرافی معتبر و امین می‌تواند کلیه متغیرهای جاری و آینده را رصد کرده و ما را در قبال هر نوع آسیب یا حتی عدم‌النفع‌های احتمالی مصونیت بخشد.
  • تحقیقات دقیق و لازم برای یافتن یک صرافی معتبر می‌تواند ما را از تحقیقات گسترده بعدی برای رصد بازارهای مالی و تغییرات قوانین و روش‌ها و ابزارهای انتقال پول، سرمایه گذاری، کسب و کار و سایر موارد بی نیاز یا کم نیاز می‌کند. این تیم‌ها معمولا در قالب کارشناسانی که دارند به طور پیوسته تمام متغیرهای بازارها و روش‌های اجرا و قوانین را رصد کرده و به نفع مشتریان خود از آن‌ها بهره برداری می‌کنند.
  • یک گروه مالی معتبر می‌تواند در مسیر نقل و انتقال پولی و مبادلات مالی، مشتریان خود را از آسیب‌هایی مانند کلاهبرداری، دریافت کارمزد‌های زیاد و تاخیر در فرایند انتقال، و امثال آن دور نگه دارد.
  • یک صرافی معتبر می‌تواند با توجه به شرایط روز و حجم مبادله مشتری خود با انتخاب مناسب ‌ترین روش موجود فاکتورهایی چون: امنیت، سرعت، حداقل کارمزد، دقت در مبادله و مانند آن را لحاظ کند.
  • با توجه به امکانات دیجیتال در عصر حاضر، یک صرافی معتبر می‌تواند تمام سازوکارهای نوین را در خدمت مشتریان خود قرار داده و امکان مبادله پولی را فقط با چند کلیک ساده برای آنها فراهم سازد. 

 

16

روش ‌های انتقال پول از ایران به اروپا

فرض کنید که به دلیلی قصد انتقال پول از ایران به فرانسه را دارید، یا لازم است فورا نسبت به انتقال پول از ایران به سوییس اقدام کنید. صرف نظر از موارد پیش گفته روش‌های متعددی برای این کار وجود دارد که صرافی امین شما در لحظه، می‌تواند بهترین روش را پیشنهاد کند. این روش‌ها می‌تواند شامل مواردی از این دست باشند:‌

  • ممکن است صرافی شما برای انتقال پول پیشنهاد استفاده از یکی از سرویس انتقال وجه مانند SEPA را بدهد. طبیعی است که در شرایط عادی امکان انتقال پول از ایران به اروپا از طریق این سرویس (به خاطر محدودیت‌های بین‌المللی) وجود ندارد. بنابراین صرافی شما از طریق روش‌های میانبر، این کار را برای شما میسر خواهد کرد. 
  • یک صرافی امین و ثابت در واقع می‌تواند عضوی از خانواده شما تلقی شود. با توجه به شرایط فعلی ایران این رابطه ضروری تر از هر زمان دیگر است. عدم امکان استفاده از ابزارهای انتقال پول بین‌المللی، این وضعیت را الزام‌آور کرده است. به این خاطر شرکت‌های معتبر بین المللی مانند گروه سهل پرداخت و صرافی امانت که به عنوان بازوی اجرایی این گروه عمل می‌کند، با اتکا به قدرت حضور بین المللی خود، حساب‌های مختلف بانکی، شخصی و شرکتی در نقاط مختلف جهان دارند. مشتریان این مجموعه می‌توانند با اتکا به این پتانسیل قوی، انواع مبادلات پولی را قالب‌هایی چون حواله‌های ارزی واریزی و دریافتی را به نقاط مختلف جهان از طریق واسطه گروه مالی سهل پرداخت و صرافی امانت مدیریت کنند. 

 

قدرت عمل گسترده تیم‌های حرفه‌ای در مبادلات مالی

تیم‌های حرفه ای با شرایطی که در بالا توصیف کردیم می‌توانند واریزهای شما را در قالب واریز‌های ریالی، حوزه یورو، دلار، پوند و غیره در نقاط مختلف دنیا مدیریت کنند. این تراکنش‌ها در گروه سهل پرداخت و صرافی امانت شامل مواردی از این دست هستند:‌

  • واریز ریالی از طریق سیستم بانکی ایران از جمله حواله‌های ساتنا، پایا، ملت
  • حواله‌های ارزی داخلی در ناحیه یورو
  • حواله‌های داخلی اروپا SEPA از جمله آلمان، فرانسه، ایتالیا، هلند، بلژیک، نروژ، فنلاند، سوییس، اتریش، انگلستان و…
  •  SEPA Instant حواله‌های سریع داخلی اروپا

راه‌های تماس با گروه مالی سهل پرداخت و صرافی امانت 

برای دسترسی به خدمات حرفه‌ای گروه مالی سهل پرداخت و صرافی امانت، هر زمان می‌توانید با استفاده از وب سایت این شرکت که در ادامه می‌بینید، خدمات مشاوره ای و اطلاعات تفصیلی را با توجه به شرایط خاص خود، دریافت کنید.

وب سایت رسمی‌گروه مالی سهل پرداخت 

  • Sahlpardakht.com 

وب سایت صرافی امانت؛ بازوی اجرایی و عملیاتی گروه مالی امانت 

  •  amantxe.com 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها