معرفی 5 هتل برتر شهر رم، پایتخت افسانه ای ایتالیا

کد خبر: 1197012
معرفی 5 هتل برتر شهر رم، پایتخت افسانه ای ایتالیا

 

 

رم یکی از اسرارآمیزترین و رازآلودترین شهرهای جهان است و هر گوشه و کنار آن رازی برای کشف‌کردن دارد. علاوه بر این، قدمت بعضی از جاهای دیدنی رم به ده‌ها قرن پیش بازمی‌گردد و داستان‌های زیادی را از دوران باستان برای عاشقان تاریخ روایت خواهد کرد.

جاذبه های تفریحی و دیدنی در کنار غذاهای خوشمزه، بسیاری از گردشگران را از سراسر جهان به سفر به این شهر ترغیب می‌کند. اگر قصد سفر به رم را داشته باشید، قبل از هر چیزی باید به فکر رزرو هتل های رم باشید. در واقع، کیفیت سفر به امکانات و کیفیت خدمات هتلی که برای اقامت انتخاب می‌کنید بستگی دارد. برای آنکه با 5 مورد از بهترین هتل های شهر رم به انتخاب مسافران آشنا شوید و سفر لذت‌بخشی را به رم تجربه کنید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

1. کراون پلاز رم – سنت پیترز | Crowne Plaza Rome - St. Peter's

 

اگر دنبال هتلی با امکانات رفاهی مناسب برای سفر خانوادگی به رم هستید، هتل کراوان پلازا سنت پیترز انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل تقریبا به‌اندازه 10 دقیقه رانندگی با بسیاری از مکان های مهم شهر از جمله فرودگاه رم، کلیسای سنت پیتر و ویلا دوریا پامفیلی قرار گرفته است. علاوه بر این، امکاناتی نظیر شاتل فرودگاهی رفت و برگشت، کافی شاپ، رستوران، خدمات اسپا، استخر، پارکینگ رایگان، زمین تنیس، صندوق امانات در اتاق‌ها و... هم در آن فراهم شده تا مسافران چیزی برای تجربه اقامتی تمام‌عیار در رم کم نداشته باشند.

2. هتل آرتمید | Hotel Artemide

به هتل آرتمید، هتلی 4 ستاره و لوکس در مرکز شهر رم خوش آمدید! این هتل در یک قدمی فواره تروی و کلوسئوم و در قلب یکی از شلوغ‌ترین و پرجنب‌وجوش‌ترین خیابان‌های شهر رم قرار گرفته و با فاصله 100 متری از ایستگاه مترو Repubblica، نقطه شروع بسیار خوبی برای ماجراجوی در شهر ابدی رم است. علاوه بر موقعیت مکانی عالی، اتاق های هتل آرتمید به امکاناتی نظیر مینی‌بار، اینترنت پرسرعت رایگان، سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، رستوران، کافی‌شاپ بام با منظره‌ای باشکوه از افق شهر مجهز هستند و به همین دلیل، گزینه محبوب بسیاری از مسافران رم به‌حساب می‌آید.

3. هتل باروکو | Hotel Barocco

هتل باروکو در ساختمانی زیبا و مشرف به میدان پیاتزا باربرینی و فواره نمادین آن قرار گرفته است. این هتل 37 واحد اقامتی دارد که به امکانات رفاهی عالی و جدیدترین فناوری‌های قرن 21 مجهز شده‌اند و اقامت در رم را به تجربه‌ای جادویی و تکرارنشدنی تبدیل می‌کنند. علاوه بر خدمات رفاهی مناسب این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی هم دارد و بعضی از جاهای دیدنی رم مانند فواره تروی، ویا ونتو (Via Veneto) و پله‌های اسپانیایی تنها به‌اندازه 10 دقیقه پیاده‌روی با این هتل فاصله دارند. اگر هتل باروکو را برای سفر به رم انتخاب کردید، توصیه می‌کنیم حتما صبحانه‌های آن را امتحان کنید.

4. بوتیک هتل دارما | Dharma Boutique Hotel & Spa

بوتیک هتل دارما، با ارائه خدماتی با استاندارد جهانی، از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در رم محسوب می‌شود. بهترین بخش این هتل، اتاق‌هایی هستند که مشرف به منطقه تاریخی مونتی قرار گرفته‌اند و اقامتی از هر لحاظ بی‌دغدغه و راحت را برای شما رقم می‌زنند. از جمله بهترین امکانات رفاهی هتل می‌توان به حمام ترکی، جکوزی، اسپای خصوصی، تراس پاناروما، باشگاه ورزشی و... اشاره کرد. به‌علاوه، این هتل در چد قدمی کلوسئوم قرار گرفته است و اگر به نزدیکی به جاهای دیدنی رم اهمیت می‌دهید، رزرو بوتیک هتل دارما را از دست ندهید.

5. مارسلا رویال هتل | Marcella Royal Hotel

مارسالا رویال یکی از هتل های 4 ستاره رم است که با قرارگیری در نزدیکی تعدادی از جاذبه های دیدنی رم مانند پارک ویلا بورگز، ویا ونتو و پله‌های اسپانیایی و ارائه امکانات رفاهی عالی، رضایت گردشگرانی بسیاری را جلب کرده است. این مسئله را، میانگین امتیاز 8.8 از 10 به‌خوبی ثابت می‌کند. هتل مارسلا 89 واحد اقامتی دارد که به امکانات رفاهی اعم از تلویزیون، میز، تلفن، لوازم آرایشی و بهداشتی، اینترنت رایگان و صندوق امانت مجهز شده‌اند و مسافران با رزرو آن‌ها درست به‌اندازه منزل شخصی‌شان احساس آسایش و راحتی خواهند داشت. ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، پارکنیگ، صبحانه بوفه، کافی‌شاپ، خدمات خشکشویی، خدمات تهیه بلیط و... از دیگر امکاناتی هستند که با رزرو هتل مارسال رویال از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد.

فلای تودی، مرجع معتبر رزرو ارزان هتل رم

از آنجایی که گردشگری در شهر رم حسابی رونق دارد، در این شهر هتل‌های زیادی با امکانات رفاهی مناسب ساخته شده است که با تنوع بالای خود، به‌راحتی می‌توانند به نیازهای بسیاری از مسافران پاسخ دهند. در مطلب حاضر 5 مورد از این هتل‌ها را که به عقیده مسافران از بهترین هتل های رم هستند، به شما معرفی کردیم. برای رزرو این هتل‌ها و سایر هتل های شهر رم به سایت فلای تودی مراجعه کنید. برای رزرو بلیط در این هتل، تنها کافی است که به بخش هتل خارجی در صفحه اصلی سایت بروید و پس از پرکردن فیلدهای مربوطه و فشردن دکمه جست‌وجوی هتل، گزینه مورد نظرتان را در عرض کمتر از 5 دقیقه رزرو کنید. فلای تودی مرجع خرید ارزان ترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است که با پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل، تجربه دلنشینی از سفر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها