دستگاه ساعت زن

کد خبر: 1195538
دستگاه ساعت زن

خرید دستگاه ساعت زنی مقوله بسیار مهم در کسب و کار ها با تعداد پرسنل بالا است. دستگاهی است که برای نظارت و کنترل بر شروع و پایان کار کارمندان، سازمان ها، کارخانه ها، ادارات و … استفاده می‌شود.

داشتن این تکنولوژی در مجموعه به ما کمک می کند که مدیریت دقیق زمان های کاری پرسنل را در دست داشته باشیم. و به کارفرمایان این اجازه را می دهد که ساعات دقیق ورود و خروج، مرخصی ها، زمان استراحت و غیبت های کارمندان خود را تحت نظارت قرار دهند. علاوه بر دقت در ثبت زمان های ورود و خروج پرسنل این امکان را داریم که به راحتی و با نرم افزار های آسان خروجی را داشته باشیم.

همچنین باعث کاهش هزینه های اضافی می شود که بیشتر به علت پرداخت هزینه ساعات اضافی به کارمندان است که در آن زمان سرکار حضور نداشتند و به علت خطاهای حضور و غیاب سنتی و خطاهای عمدی، غیبت آنها ثبت نشده است. همچنین دستگاه حضور و غیاب می تواند برای اطمینان از رعایت مقررات کار و اثبات حضور کارمند در ساعات مقرر، مورد استفاده قرار بگیرد.  

تمام مزیت هایی که دستگاه حضورو غیاب برای شرکت های بزرگ دارد، برای شرکت های کوچک نیز دارند و با استفاده از سیستم حضورو غیاب می‌توانند به راحتی ورود و خروج پرسنل را کنترل کنند و در آخر ماه حقوق افراد را محاسبه کنند.

استفاده از دستگاه‌ حضور و غیاب بسیار راحت بوده و اطلاعاتی که از آن دریافت می شود نسبت به محاسبه دستی دقیق تر و قابل اعتماد تر خواهند بود.

معیار های خرید دستگاه ساعت زنی

به طور معمول خرید دستگاه حضور غیاب مناسب از مهمترین دغدغه های هر سازمان و یا اداره می باشد .  همگی به دنبال پیدا کردن یک الگوریتم مشخص برای تهیه یک دستگاه با کیفیت و مناسب هستند، اما باید به این نکته نیز اشاره کنیم که به طور قطع نمی توان یک نسخه یکسان برای خرید دستگاه حضور و غیاب مناسب برای همه مجموعه ها پیچید.

زیرا انتخاب کارآمدترین و بهترین دستگاه حضور و غیاب در هر مجموعه بستگی به شرایط و محیط مورد استفاده آن دارد. اما به طور کلی استفاده از دستگاه ساعت زن مزایای زیادی دارد.

  • ورود و خروج پرسنل به صورت دقیق چک می شود.
  • مجموعه ای که دستگاه حضور و غیاب دارد یعنی نظم دارد.
  • خرید این دستگاه مساوی است با خرید زمان به قیمت ارزان.
  • ورود و خروج پرسنل جهت تصمیم گیری های بعدی.
  • بررسی کامل اضافه کار اول وقت و آخر وقت جهت تصمیم گیری های بعدی.
  • سهولت محاسبه حقوق و دستمزد در انتهای هر ماه.
  • هیچ مبلغی از حقوق پرسنل کم و یا زیاد نخواهد شد.
  • احتمال خطا در محاسبه کارکرد و ورود و خروج پرسنل به صفر می‌رسد.
  • نگهداری آرشیو کاملی از ورود و خروج پرسنل.
  • صرفه‌جویی در زمان جهت محاسبه حقوق و ثبت آن
  • کاهش خطا در محاسبه میزان پرداختی کارکنان
  • جلوگیری از هدر رفتن زمان
  • ثبت کردن اطلاعات کارمندان
  • استفاده کردن از یک پایگاه داده متمرکز

دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی ارزان

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های حضور غیاب متنوعی وارد بازار شده اند. که بسته به نوع نیاز و سلیقه می توان خریداری کرد. اگر تمایل به خرید دستگاه حضور غیاب ارزان دارید و کارایی و طول عمر دستگاه هم برای شما اهمیت دارد شما می توانید دستگاه حضور و غیاب ZKTeco LX15  که از پیشرفته ترین و جدیدترین تکنولوژی برای شناسایی اثر انگشت برخوردار است را تهیه کنید. سنسور ثبت اثر انگشت این دستگاه حضور و غیاب از جنس نوری، ضد تقلب و ضد خش است. همچنین این دستگاه دارای محافظ سنسور نیز می با را خریداری کنید.

یکی از امکانات این دستگاه این است که دقت سنسور دستگاه قابل تغییر می باشد و شما می توانید دقت آن را کمتر و یا بیشتر نمایید. این دستگاه جهت مجموعه هایی با پرسنل کم ساخته شده است و قیمت عرضه شده  این دستگاه به مراتب از مدل های مشابه پایین تر است. این دستگاه مدل جدید تر و اصلاح شده از لحاظ چهره ، مدل LX14 می باشد.

سنسور نوری نسل جدید

خوب است بدانیم سنسور های نوری نسل جدید چیست و چه مزیتی دارد؟

این سنسورهای ضد خش، دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت را قادر می‌سازد تا تصاویری با وضوح بسیار بالا، حتی در شرایط غیر ایده آل، ضبط و پردازش کنند.

سنسور نوری اثر انگشت، عملکرد فوق العاده ای در اسکن اثر انگشت خشک و مرطوب دارد که باعث می‌گردد این دستگاه ها در محیط های کاریِ دارای شرایط غیرمعمول نیز قابل استفاده باشند.

2

پس اگر شما به دنبال دستگاه حضور و غیاب ارزان هستید و تعداد پرسنل مجموعه شما کم می­باشد. دستگاه حضور و غیاب ZKTeco LX15 بهترین انتخاب برای شما می باشد.

مشخصات دستگاه zkteco

 دستگاه zkteco  lcd ,رنگی 2.8 اینچی دارد و از سیستم عامل لینوکس بهره می برد. از مشخصات سیستم عامل لینکوس می توان به سرعت بالا و دسترسی آسان و سهولت در کار با منو ها می باشد. منوی دستگاه حضور و غیاب ZKTeco LX15 به زبان فارسی و دارای سخنگوی فارسی می باشد.

نوع تقویم دستگاه نیز هجری شمسی است. شما می توانید اطلاعات دستگاه را به صورت شمسی ، میلادی یا هجری قمری دریافت نمایید.

گنجایش تردد و ثبت اثر انگشت دستگاه حضور غیاب    

این دستگاه حضور و غیاب گنجایش ثبت 500 اثر انگشت را دارد و ظرفیت ثبت تردد آن 50000 تردد است.

شما می توانید برای هر پرسنل 10 اثر انگشت تعریف نمایید و در صورت شناخته نشدن یک انگشت توسط سنسور ، از انگشت دیگری استفاده کنید.

با توجه به ظرفیت دستگاه که در بالا گفته شد، می توان دریافت که این دستگاه به شرط ذخیره هر نفر یک اثر انگشت، می تواند از حضور و غیاب 500 نفر پشتیبانی کند و در صورت ذخیره دو اثر انگشت برای هر نفر دستگاه حضور و غیاب ZKTeco LX15 می تواند از 250 پرسنل جهت حضور غیاب پشتیبانی کند.

در واقع دو نوع ارتباط از طریق USB امکان پذیر است. دریافت اطلاعات ار طریق کابل USB. دریافت اطلاعات از طریق فلش درایو. همین ویژگی موجب شده تا شما به راحتی و در هر مکانی بدون نیاز به کابل کشی تخلیه اطلاعات خود را انجام دهید.

سازنده این دستگاه شرکت ZKTeco  کشور چین می باشد.

دستگاه حضور و غیاب ZKTeco LX15 از سیستم عامل لینوکس بهره می برد. سیستم عامل لینوکس پایدار تر بوده و علی رغم استفاده از منابع سخت افزاری به مراتب کمتر، سرعت عملکرد بالاتری نسبت به اندروید ارائه می نماید. راه  ارتباطی بین دستگاه LX15 و کامپیوتری که نرم افزار حضور و غیاب بر روی آن نصب می شود از طریق USB می باشد .

این دستگاه نسبت به دستگاه های مشابه خود در بازار از قیمت پایین تری برخوردار بوده و  مشتریان زیادی از این دستگاهرضایت دارند. دستگاه های ساخته شده توسط شرکت ZKTeco کیفیت ساخت بالایی دارند و در تمامی دنیا این سری دستگاه ها به فروش میرسند.

دستگاه حضور و غیاب ZKTeco LX15 توسط شرکت زمان پرداز یکسال گارانتی می شود و 5 سال خدمات پس از فروش خدمت مشتریان ارائه می گردد.

3

همراه این دستگاه نرم افزار پایه حضور و غیاب و حقوق و دستمزد زمان پرداز به صورت رایگان به شما ارائه می گردد.

امکانات کامل این نرم افزار در قسمت توضیحات نرم افزار حضور و غیاب موجود می باشد. شما می توانید در قسمت آموزش سایت روش کارکرد و استفاده از دستگاه را آموزش ببینید. چگونگی ثبت اثر انگشت جدید، ورود به منوها و دریافت اطلاعات توسط فلش و غیره در این قسمت به صورت محتوای تصویری آموزش داده می شود. پس در مورد نحوه استفاده از دستگاه نگران نباشید.

همانگونه که در بالا شرح داده شد. دستگاه دارای یکسال گارانتی می باشد و تمام قطعات این دستگاه در قسمت تعمیرات شرکت زمان پرداز موجود می باشد. با زمان پرداز هیچ گاه نگران گارانتی و تعمیر دستگاه خود نباشید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها