مرکز خرید موکت در تهران کجاست؟

کد خبر: 1189842
مرکز خرید موکت در تهران کجاست؟

 

 

یکی از کفپوش های مورد علاقه ایرانیان موکت است که سال های زیادی است مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرد. تنوع محصولی در بازار موکت نشان دهنده استقبال بالای افراد از خرید این محصول و کاربرد آن در محیط های مختلف می باشد. در ادامه می خواهیم نگاهی به مرکز خرید موکت، انواع و مشخصات موکت در بازار تهران داشته باشیم.

معرفی انواع موکت

هنگام مراجعه به مرکز خرید موکت در تهران و بسیاری از شهرهای دیگر، یکی از مواردی که توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب می کند، تنوع در طرح، رنگ و کیفیت این محصول است. در گذشته موکت ها با تنوع رنگ و مدل های کمتری در بازار موجود بودند. ولی امروزه با بالا رفتن رقابت و افزایش تعداد شرکت های تولیدی و مراکز فروش، تنوع طرح، رنگ و مدل نیز در این حوزه بالا رفته است. برخی از پرفروش ترین موکت هایی که در بازار عرضه می شوند، شامل نمونه های زیر می باشند.

  • انواع موکت کبریتی
  • موکت نمدی
  • موکت های طرح دار با تنوع رنگی بالا
  • موکت های متنوع چاپی
  • موکت های مدرن با پرزهای بلند
  • موکت های طرح سرامیک
  • موکت های جدید با طرح های برجسته

اولویت های انتخاب موکت چیست؟

هر کدام از انواع موکت که در بالا به آن اشاره کردیم و بسیاری از نمونه های دیگر، با طرح و مدل های متنوع تولید می شوند. با توجه به طرح، درجه کیفی و رنگی که در ساخت این موکت ها به کار رفته، می توان آن را در محیط های مسکونی، تجاری و اداری استفاده کرد. استفاده از پرزهای بلند در نمونه های جدید باعث شده تا نرمی این کف پوش ها بیشتر شده و بتوان از آنها برای محیط هایی مثل اتاق بچه نیز استفاده کرد. انتخاب نوع موکت و کاربرد آن در مکان های مختلف به شرایط و سلیقه کاربران بستگی دارد. با توجه به تنوع بالایی که در عرضه این محصول وجود دارد، می توان برای تمام سلیقه ها یک مدل و یا طرح مناسب پیدا کرد. برای مشاهده قیمت موکت به این لینک مراجعه کنید.

موکت خوب چه مشخصاتی دارد؟

در گذشته که تعداد تولید کنندگان موکت در داخل کشور کم بود، در صورت مراجعه به یک مرکز خرید موکت و درخواست یک محصول خوب، فروشنده ها پیشنهاد خرید نمونه های خارجی را می دادند. ولی امروزه بسیاری از شرکت های داخلی توانسته اند محصولاتی با کیفیت و تنوع بالا به بازار عرضه کنند. این شرکت ها با بالا بردن استانداردهای لازم در تولید محصولات خود توانسته اند نیاز مخاطبان را به خوبی شناسایی و محصولاتی متناسب با خواسته آنها به بازار عرضه کنند. رعایت برخی از استانداردها در ساخت موکت باعث می شود تا محصولی استاندارد و با کیفیت به دست کاربران برسد.

موکت ها به صورت کلی در دو دسته بندی موکت رولی و تایلی تولید می شوند. موکت های رولی با عرضی بین 2 تا 4 متر تولید می شوند. ولی موکت های تایل دارای عرض های متفاوت و متنوعی هستند و می توان در محیط های مسکونی و اداری از آنها استفاده کرد. موکت های تایل بیشتر برای استفاده در محیط های اداری به کار می روند و به همین دلیل به این دسته بندی محصولی، موکت اداری نیز گفته می شود. انتخاب هر کدام از انواع موکت ها در دسته بندی های رولی و یا تایلی به شرایط و نیاز کاربران بستگی دارد. یک موکت خوب باید دارای کیفیت، رنگ، طرح و ابعاد متناسب با نیاز و خواسته کاربر باشد. با توجه به این شرایط نیز تولید کنندگان اقدام به ساخت محصولاتی متنوع کرده اند تا بتوانند نیاز افراد در گروه های مختلف را پوشش دهند.

مرکز خرید موکت در تهران چیست

مرکز خرید موکت در تهران

در هر کدام از شهرهای بزرگ و کوچک تعداد زیادی مرکز خرید موکت به صورت پراکنده و یا نزدیک به هم وجود دارد. افراد در مناطق و شهرهای مختلف می توانند به مراکز مرتبط که اقدام به فروش این محصول می کنند مراجعه کرده و نمونه مناسب را خریداری کنند.

تهران یکی از شهرهای بزرگی است که می توان برای خرید بسیاری از کالاها در آن به مراکز زیادی در مناطق مختلف مراجعه کرد. مساحت بالای شهر تهران، موقعیت مکانی و رفت و آمد زیاد افراد در طول روز باعث شده تا تعداد عرضه کننده های موکت در این شهر بسیار زیاد باشد. برای خرید از بازار موکت در تهران می توان به بسیاری از سمت های مختلف شهر مراجعه کرد. بازار بزرگ تهران یکی از بهترین جاهایی است که تعداد زیادی عرضه کننده موکت در آن فعالیت می کنند. هر کدام از این مراکز به صورت عمده و خرد محصولات خود را به بسیاری از خریداران در داخل و خارج از کشور عرضه می کنند.

خریداران علاوه بر مراجعه حضوری به یک مرکز خرید موکت در تهران و بسیاری از شهرهای دیگر، می توانند از خدمات غیر حضوری آنها نیز استفاده کنند. راه اندازی سایت و شبکه های اجتماعی این مراکز باعث شده تا بتوانند محصولات خود را در سطح های گسترده تری عرضه کنند. در روش های غیر حضوری، کاربران می توانند بدون محدودیت مکانی و زمانی با مرکز فروش موکت ارتباط گرفته و محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. بسیاری از تولید کننده ها و مراکز فروش بزرگ موکت در تهران توانسته اند در سال های اخیر و به کمک اینترنت، حجم فروش خود را به صورت چشمگیری افزایش دهند.

بازار موکت و عمده فروشی موکت

هنگام مراجعه به مرکز خرید موکت باید به چه مواردی توجه کرد؟

تعداد بالای مرکز خرید موکت در تهران و سایر شهرها در بسیاری از مواقع باعث می شود تا مشتریان در انتخاب محصول مورد نظر خود دچار سردرگمی شوند. توجه به برخی از موارد و اولویت ها باعث می شود تا بتوان محصولی مناسب خریداری کرد. مهمترین مواردی که باید هنگام مراجعه به یک مرکز خرید موکت در نظر گرفت، شامل موارد زیر می باشند.

  • قبل از خرید باید به مکانی که برای پوشش کف آن از موکت استفاده خواهد شد، توجه کرد. چون موکت مناسب منزل یا محیط مسکونی با نمونه هایی که در محیط های اداری استفاده می شوند، تفاوت دارند.
  • درجه کیفی و بودجه ای که برای خرید موکت در نظر گرفته می شود نیز جزء موارد مهم هنگام خرید از مرکز فروش است. کاربران با توجه به بودجه ای که دارند باید از مرکز خرید بخواهند تا محصولاتی در رنج قیمت مناسب به آنها معرفی کنند.
  • موکت یک کف پوش است و هنگام خرید باید متناسب با اندازه و ابعاد مکان مورد نظر خریداری شود. به همین دلیل باید ابعاد مکانی که قصد خرید موکت برای آن را دارید، به درستی اندازه بگیرید.
  • تنوع رنگ و طرح نیز از دیگر فاکتورهای مهمی هستند که هنگام خرید موکت اهمیت دارند. امروزه موکت ها با تنوع رنگ بندی بالا و طرح هایی بسیار متنوع به بازار عرضه می شوند. در انتخاب طرح و رنگ باید به نوع مکان و دکوراسیون به کار رفته در آن توجه کرد.
  • بلندی پرز در موکت های عرضه شده به بازار یکی دیگر از مواردی است که روی انتخاب مشتریان تاثیرگذار است. اگرچه پرزهای بلند در تولید موکت ها باعث ایجاد نرمی بیشتر در آنها شده است، ولی مشکلات بهداشتی نیز مطرح است. به همین دلیل برای مکان های اداری و جاهای پر رفت و آمد بهتر است نمونه هایی انتخاب شود که اندازه پرزهای آنها کوتاه باشد.
  • راهنمایی های کارشناسان فروش در یک مرکز خرید موکت می تواند به مشتریان در انتخاب بهترین مدل محصولی کمک کند. پیشنهاد می شود در صورت سردرگمی و تردید در انتخاب محصول از راهنمایی کارشناسان فروش این مراکز استفاده کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها