آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته در seoedu

کد خبر: 1182041

 

 

همانطور که مطلع هستید امروزه اغلب کسب و کارها به صورت اینترنتی فعالیت می کنند؛ به طوری که اغلب مراکز فروش با طراحی سایت فروشگاه به فروش محصولات خود اقدام می کنند. به بیان ساده تر می توان گفت این افراد تلاش می‌ کنند با طراحی سایت شرکتی فعالیت اینترنتی خود را شروع کنند.

به طور کلی امروزه هر کسب و کار به یک وب سایت اینترنتی نیاز دارد. در اصل کوچک بودن یا بزرگی کسب و کار مد نظر نمی باشد ؛زیرا به دلیل پیشرفت تکنولوژی هر کسب و کار برای رقابت در بازاریابی جدید به وب سایت اینترنتی و آشنایی با آموزش سئو نیازمند می باشد. شما میتوانید با استفاده از یادگیری سئو، خدمات سئو را به مشتریان ارائه دهید و به درآمد نسبتا خوبی دست پیدا کنید.

لازم به ذکر است طراحی وب سایت به منظور ایجاد یک پایگاه داده انجام می‌ شود تا علاوه بر خبررسانی در ارائه خدمات و فروش نیز فعالیت کند.

در نظر داشته باشید امروزه طراحی وب سایت به دو روش مختلف انجام می پذیرد که در ادامه مقاله به توضیح هر یک از آن ها می پردازیم.

 

انواع طراحی سایت:

خدمات سئو

همانطور که قبلا ذکر کردیم به منظور طراحی سایت از دو روش استفاده می شود که عبارتند از:

1. طراحی سایت به روش کدنویسی:

به طور کلی در این روش به منظور طراحی سایت باید کلیه کدهای مربوطه را طراحی نمایید. به بیان ساده تر می توان گفت برای طراحی کدهای مربوط می توانید به تیم برنامه نویسی اعتماد کرده یا خود شخصا به انجام آن اقدام کنید.

لازم به ذکر است کلیه مراحل طراحی کدنویسی از صفر تا صد به صورت اختصاصی انجام می‌ شود. همچنین قیمت طراحی سایت با کد نویسی در مقایسه با روش های دیگر گران تر می باشد. شما میتوانید طراحی سایت شرکتی را با روش کدنویسی انجام داده و درآمد بسیار خوبی را از آن داشته باشید.

2. طراحی سایت بدون استفاده از کدنویسی:

به طور کلی این روش در مقایسه با روش کدنویسی آسان تر می باشد. همچنین قیمت ارزانتر جزو ویژگی های اصلی طراحی سایت بدون کدنویسی در نظر گرفته می ‌شود. به بیان ساده‌ تر می ‌توان گفت در این روش همه چیز برای شما آماده و مهیا می باشد؛ به طوری که از سیستم مدیریت محتوا تا قالب و افزونه را برای شما فراهم می کند.

توجه فرمایید از سیستم های مدیریت محتوا آماده می توان به وردپرس اشاره کرد که به دلیل برخورداری از امکانات زیاد طرفداران بسیاری را به خود اختصاص می دهد.

همانطور که مطلع هستید سیستم های مدیریت محتوا در طراحی سایت امکانات مناسبی ارائه می دهند؛ به طوری که بدون کدنویسی امکان طراحی سایت برقرار می باشد. در اصل این وردپرس به عنوان معروف ترین سیستم مدیریت محتوا شناخته می ‌شو؛د بنابراین در طراحی سایت کمک‌ های زیادی ارائه می دهد؛ زیرا قالب های کدنویسی و طراحی شده را در اختیار طراحان قرار داده و حجم زیادی از  کدنویسی را کاهش می دهد.

آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته:

Website Creator rafiki

به طور کلی در آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته اغلب افراد تلاش می کنند با یادگیری آموزش های گام به گام به سطح پیشرفته طراحی ارتقا پیدا کنند.

به طور کلی برای آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته به شما توصیه می کنیم ابتدا یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند فراهم کرده و به دانلود برنامه وردپرس اقدام کنید. شما در مرحله بعدی می توانید با مشاهده ویدیو های کامل تنظیمات وردپرس را انجام دهید.

لازم به ذکر است کار کردن با افزونه های مهم این برنامه به شما کمک می کند تا در مراحل بعدی یادگیری سایر برنامه های کد نویسی را آغاز کنید. در نظر داشته باشید شما در ابتدا باید استفاده از زبان برنامه نویسی front-End  را در اولویت خود قرار دهید. در نهایت با یادگیری کاملCSS ، جاوا و Html سطح طراحی سایت خود را ارتقا دهید.

در نظر داشته باشید در صورت استفاده از وردپرس باید به یادگیری زبانPHP  نیز اقدام نمایید.

دقت کنید برای شروع طراحی سایت باید به ترتیب با چهار زبان زیر به طور کامل آشنا باشید:

HTML:

به طور کلی از استاندارد ترین زبان در طراحی صفحات وب سایت می توان به html اشاره کرد. کدهای صفحه در نهایت به کدهای مورد نظر تغییر یافته و توسط مرورگر به نمایش گذاشته می ‌شوند؛ بنابراین اجزای صفحه وب به کمک تگ ها در صفحه قرارداده می شوند.

Css:

به منظور ایجاد نظم در اجزای صفحه وب سایت، استفاده از این برنامه در اولویت قرار می گیرد. تحت عنوان مثال به منظور تغییر نوشته، رنگ و سایز بهcss نیاز دارید.

جاوا اسکریپت:

به طور کلی بعد از طراحی صفحه وب به منظور پویا تر شدن آن به جاوا اسکریپت نیاز دارید. تحت عنوان مثال اگر قصد دارید به صفحه دارای انیمیشن یا منوی کشویی دسترسی داشته باشید باید از زبان جاوا اسکریپت استفاده کنید.

زبان برنامه نویسی سمت سرور:

در اصل این نوع زبان وظیفه تبادل اطلاعات بین مرورگر و سرور را بر عهده دارد. تحت عنوان مثال به منظور ثبت اطلاعات کاربر در دیتابیس کاربرد دارد. در نظر داشته باشید از بهترین زبان های سمت سرور می توان به PHP وASP.NET  اشاره کرد؛ بنابراین به شما توصیه می ‌کنیم پس از شناخت کامل به یادگیری یکی از این دو زبان اقدام کنید.

 

طراحی سایت پیشرفته: 

همانطور که قبلا ذکر کردیم اولین مرحله از دوره آموزش طراحی سایت می توان به Front-End  اشاره کرد؛ بنابراین اگر تمایل دارید در آموزش طراحی سایت پیشرفت کنید حتما استفاده از این زبان را در اولویت خود قرار دهید. 

لازم به ذکر است به منظور یادگیری طراحی سایت به صورت پیشرفته حتما باید دوره های طراحی مربوط به htmlوCss  را سپری کنید؛ اما اگر تمایل دارید در این حرفه به صورت متخصص عمل کنید حتماً باید فرانت اند خود را به صورت حرفه ای انجام دهید. با توجه به توضیحات ذکر شده به شما توصیه می کنیم با در نظر گرفتن ترتیب و اولویت بندی به آموزش طراحی سایت اقدام کنید تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید. 

توجه بفرمایید فرانت اند به شما کمک می کند تا در همان قدم های اول به خروجی کدهای خود دسترسی داشته باشید. به بیان ساده تر می توان گفت شما می توانید خروجی های مورد نظر را به راحتی مشاهده کنید. 

اگر تمایل دارید تا بهترین نتیجه ممکن را در مسیر فرانت اند کسب کنید، به شما توصیه می‌ کنیم طبق چینش ارائه شده دوره های لازم را دنبال کرده و توجه به پیش نیاز های هر دوره را در اولویت خود قرار دهید. 

آموزش طراحی سایت بااستفاده از وردپرس از دوره مبتدی تا پیشرفته:

همانطور که قبلا ذکر کردیم وردپرس به عنوان یکی از اصلی ترین زبان های طراحی وب سایت در نظر گرفته می شود؛ بنابراین در این قسمت از مقاله قصد داریم آموزش طراحی سایت با وردپرس از مبتدی تا پیشرفته را خدمت شما عرض کنیم.

مرحله اول هدف و برنامه ریزی:

همانطور که مطلع هستید هر تجارت از یک ایده خاص آغاز می شود اما سوال اینجاست ایده کسب و کار اینترنتی چگونه ایجاد می شود؟ بنابراین به شما توصیه می کنیم پیش از هرگونه اقدام به تعیین هدف اقدام کنید و با در نظر گرفتن هدف، برنامه ریزی های لازم را انجام دهید‌.

 

مرحله دوم تعیین کد نویسی یا بدون کد نویسی:

پس از تعیین هدف و انجام برنامه‌ ریزی‌ های لازم به مشخص کردن بودجه مورد نظر اقدام کنید، سپس با در نظر گرفتن بودجه روش کد نویسی یا بدون کد نویسی را انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید انتخاب این روش به شما کمک می ‌کند تا مسیر طراحی سایت با موفقیت بیشتری سپری شود.

مرحله سوم انتخاب دامنه:

به طور کلی دامنه باید تعریفی کوتاه در حد یک الی سه کلمه از کسب و کار شما را ارائه دهد؛ بنابراین به شما توصیه می کنیم در صورت استفاده از یک برنامه بلند مدت حتماً به انتخاب دامنه مناسب اقدام کنید؛ زیرا در برندسازی نقش موثری ایفا می کند‌.

مرحله چهارم انتخاب هاست:

پس از سپری کردن مراحل بالا باید به انتخاب هاست و فضای میزبانی اقدام کنید. در نظر داشته باشید پیاده سازی دامنه، قالب، سیستم مدیریت محتوا و سایر بخشهای سایت بر روی هاست انجام می پذیرد.

در نظر داشته باشید انتخاب هاست خوب در افزایش سرعت سایت نقش موثری ایفا می کند؛ پس به شما پیشنهاد می دهیم در زمان خرید هاست حتماً تمامی نکات لازم را بررسی کرده و از ایجاد مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.

توجه داشته باشید برای طراحی سایت فروشگاهی، هاست بسیار اهمیت داشته و باید متناسب با میزان بازدید سایت شما انتخاب گردد تا دچار مشکل نشوید.

لازم به ذکر است از دیگر مراحل طراحی سایت با وردپرس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم مدیریت محتوا
  • انتخاب قالب
  • سفارشی سازی
  • تولید محتوا و بازخورد

 

برچسب ها : سایت,وبسایت,بازار,کسب و کار,بیزینس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها