چگونه بدون پول فالوور بگیریم؟ با ربات اینستاگرام ربات پک

کد خبر: 1174632

 

 

افرادی که قصد فعالیت در اینستاگرام را دارند، یکی از سوالات مهمی که همواره می کنند این است که چگونه بدون پول فالوور بگیریم و از این طریق اقدام به افزایش فالوور اینستاگرام کنیم؟ به منظور پاسخ به این سوال بسیار مهم با سایت ربات پک همراه باشید تا شما را با نحوه افزایش فالوور اینستاگرام آشنا کرده و در مورد آن اطلاعات جامع و کاملی را ارائه دهیم.

هدف کلی اکانت اینستاگرام خود را مشخص کنید

این یک موضوع اساسی است و اگر صرفاً برای جنبه اجتماعی در اینستاگرام هستید، لازم نیست تا این فرآیند را انجام دهید اما اگر می خواهید تلاش های خود را به یک هدف تجاری یا بازاریابی گره بزنید، باید تعیین کنید که هدف کلی حساب شما چیست.

با توجه به این که بیش از 50 درصد  از کاربران اینستاگرام برندهای مورد علاقه خود را دنبال می کنند، لازم است تا اهداف بازاریابی را تعیین کنید. در این گام شما باید مخاطبین خود را مشخص کرده و سپس این مسئله به شما کمک می کند تا اقدام به جذب مخاطبین جامعه هدف خود کنید.

حساب خود را برای حداکثر تعامل طراحی کنید

اولین کاری که برای افزایش فالوور اینستاگرام باید انجام دهید این است که یک پروفایل اینستاگرام ایجاد کنید که افراد به آن علاقه مند شوند. عکس های شما، ای دی، نام پروفایل و توضیحات شما بیلبورد تبلیغات دیجیتالی شما در اینستاگرام هستند. مردم به آن نگاه می کنند، عکس های شما را مرور می کنند و صفحه شما را بررسی می کنند و به همین دلیل لازم است تا تمام تلاش خود را کنید که اکانت شما برای سایر کاربران جذاب باشد و آن ها را ترغیب کند که اقدام به فالو کردن شما کنند.

انتشار عکس های خاص و جلب توجه از این طریق

تصاویر خیره کننده رگ حیات اینستاگرام هستند. در این مرحله شما باید برای افزایش فالوور اینستاگرام مجموعه ای از پست های جلب توجه کننده را قرار داده و از این طریق آن ها را مجذوب صفحه خود کنید. پیشنهاد ما این است که یک تم بصری ثابت برای حساب خود ایجاد کنید. به هر میزانی که تصاویر شما در نگاه اول برای کاربران خیره کننده باشد، به همان اندازه برای دنبال کردن شما ترغیب می شوند.

کپشن های بهینه و کارآمد را به پست خود اضافه کنید

یکی از تاکتیک های نادیده گرفته شده در اشتراک گذاری عکس و روش افزایش فالوور اینستاگرام توجه به کپشن نویسی است و شما باید چندین پاراگراف محتوای نوشتاری ارزشمند و کارآمد را به پست خود اضافه کنید.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اینستاگرام تنها سه خط از کپشن تصویر شما را در فیدهای کاربر نشان می دهد. اما اگر بتوانید در سه خط اول توجه کاربر را جلب کنید، این مسئله باعث می شود تا کاربر ادامه کپشن شما را خوانده و همچنین شانس تعامل کاربر با پست شما افزایش چشمگیری پیدا می کند. کپشن نویسی حرفه ای و مجذوب کننده خود دارای اصول خاصی است و به شما پیشنهاد می دهیم تا حتما به این مسئله نیز توجه داشته باشید.

افزایش فالوور اینستاگرام

استفاده درست از هشتگ ها

یک روش افزایش لایک اینستاگرام خیلی ساده استفاده از هشتگ به صورت اصولی است. در واقع اگر از هشتگ استفاده نکنید، مخاطبان شما افزایش پیدا نمی کند. هشتگ ها به شما دید می دهند و همچنین باعث می شود تا کاربران اینستاگرام که بر روی هشتگ های خاصی تمرکز دارند، جذب محتوا و صفحه شما شوند.

البته لازم به ذکر است که انتخاب هشتگ های درست به شما کمک می کند تا شانس بیشتری برای جذب فالوور داشته باشید. همچنین تعداد هشتگ های شما نیز باید بهینه باشد و استفاده بیش از اندازه از هشتگ ها می تواند نتیجه عکس داشته باشد. استفاده از ابزارهای کمکی مثل ربات اینستاگرام به شما کمک می کند تا فرآیند انتخاب هشتگ را به شکل راحتی تری انجام داده و از هشتگ های بهتری استفاده کنید.

برنامه زمانبندی برای انتشار پست داشته باشید

اگر در اینستاگرام پست نگذارید، هیچکس اقدام به فالو کردن شما نخواهد کرد و به همین دلیل پیشنهاد ما این است که حتما برای انتشار محتوا در اینستاگرام برنامه ریزی و زمان بندی حرفه ای داشته باشید. به هر میزانی که فعالیت شما در اینستاگرام افزایش پیدا کرده و شکل جدی تری داشته باشد، به همان اندازه اینستاگرام شما را بیشتر به کاربران جدید معرفی می کند.

در همین راستا پیشنهاد ما این است که روزانه 1 تا 2 عکس یا ویدیو ارسال کنید. روزانه 5 تا 30 استوری اینستاگرام اضافه کنید؛ 1 لایو در روز و در زمان مشخصی داشته باشید. اگر نمی توانید به صورت تمام وقت بر روی حساب خود وقت بگذارید، می توانید از ربات اینستاگرام استفاده کنید. استفاده از ربات اینستاگرام به شما کمک می کند تا محتواهای خود را زمان بندی کرده و ربات در وقت های مشخص شده مطالب شما را منتشر می کند.

اینستاگرام

چالش ها، کمپین ها و مسابقات مختلف برگزار کنید

اگر به دنبال رشد سریع حساب اینستاگرام خود هستید، لازم است تا توجه بسیار زیادی به این تاکتیک داشته باشید. البته برای برگزاری مسابقه، کمپین و یا موارد این چنینی لازم نیست تا حتما به صورت نقدی اقدام به جایزه دادن کنید، بلکه ایجاد یک چالش و یا مسابقه خود به تنهایی جذاب است و باعث می شود تا افراد بسیار زیادی شما را دنبال کنند. حتی منتشر کردن نام برندگان در حساب شما نیز برای بسیاری از کاربران جذاب بوده و این موضوع به شما کمک می کند تا بتوانید به شکل تصاعدی اقدام به جذب فالوور کنید.

منبع: ربات پک

 

برچسب ها : اینستاگرام,افزایش فالوور

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها