جاماندگان یارانه نقدی بخوانند | دهک بندی یارانه ها تغییر کرد

کد خبر: 1152530

معاون رفاهی وزیر تعاون گفت: هنوز ملک و املاک به دلیل اینکه بانک اطلاعات املاک ناقص است، مبنای محاسبه دهک خانوارها قرار نگرفته است، اما عمدتاً کسانی که چند مغازه و چند ملک دارند بالاخره درآمد اجاره و یا خرید و فروش جزو درآمد خانوار محسوب می‌شود و جز دهک‌های پردرآمد شناسایی خواهند شد.

جاماندگان یارانه نقدی بخوانند | دهک بندی یارانه ها تغییر کرد

 یارانه نقدی از ابتدای دولت یازدهم با هدف کمک هزینه مالی به خانوارها داده شد. یارانه نقدی که الان پرداخت می شود مبلغ 45500 تومان می باشد که هر ماه به حساب خانوار ها واریز می گردد. چندی پیش تصمیم بر این شد که افرادی از دریافت یارانه نقدی حذف شوند. چرا که منابع کافی برای پرداخت یارانه نقدی به افراد غیرنیازمند وجود ندارد. اخرین اخبار در مورد یارانه نقدی را در ادامه بخوانید.

معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تاکنون دو فهرست از متقاضیان معترض به دهک‌بندی به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال شده است، گفت: دهک‌بندی‌ها هر سال یکی دو بار رسیدگی می‌شود.

داریوش ابوحمزه در مورد آخرین وضعیت ثبت اعتراض مردم در سامانه حمایتی وزارت تعاون اظهار داشت: از زمان ثبت اعتراضات مردم تاکنون در قالب دو فهرست سه میلیون نفری و یک میلیون نفری که در مجموع بیش از چهار میلیون نفر می‌شوند، به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها برای بررسی وضعیت خانوار معرفی شده‌اند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها