​وام فوری 200 میلیونی با سیم کارت ! | شرایط ویژه دریافت وام بدون سپرده برای این افراد

کد خبر: 1150885

رییس کل بانک مرکزی در بیست و نهمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی برخی از محورهای کاری و برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در بانک مرکزی را توضیح داد.

​وام فوری 200 میلیونی با سیم کارت ! | شرایط ویژه دریافت وام بدون سپرده برای این افراد

وام فوری  گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

علی صالح آبادی در بیست ‌و نهمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی با اشاره به کاهش اضافه برداشت بانک‌ها از بانک مرکزی اظهار داشت: یکی از موضوعات بانکی که می‌تواند عامل افزایش پایه پولی هم باشد بحث اضافه برداشت‌هاست اما خوشبختانه اضافه برداشت بانک‌ها از بانک مرکزی نسبت به سال گذشته به کمتر از نصف کاهش پیدا کرده است.

وی همچنین از اجرای رمز ریال در آینده نزدیک خبر داد و گفت: طبق قولی که همکارانم در بانک مرکزی  داده‌اند، رمز ریال از شهریور ماه به اجرا می‌رسد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها