خبر خوش رئیسی درباره حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق حداقل بگیران اعلام شد

کد خبر: 1149888

​علی اکبر عیوضی گفت: وزیر اقتصاد قول دادند در جلسه امروز انشاء الله موافقت نهایی با مصوبه افزایش مستمری سازمان تامین اجتماعی صورت بگیرد.

خبر خوش رئیسی درباره حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق حداقل بگیران اعلام شد

با توجه به روال هر سال  حقوق بازنشستگان اوایل سال جدید کمی افزایش می یابد. حقوق بازنشستگان همانند سایر حقوق به صورت ماهانه پرداخت می شود. مجلس با افزایش حقوق بازنشستگان در سال 1401 موافقت کرده است و طبق خبر های اخیر به دست آمده درباره حقوق بازنشستگان و میزان افزایش آن مشخص شده است. اخبار منتشر شده از کمیسیون تلفیق حاکی از آن است که حقوق بازنشستگان بالاخره امسال افزایش و همسان‌سازی اجرایی خواهد شد.

پس از کش و قوس‌های فراوان بحث افزایش حقوق بازنشستگان اعم از مستمری‌بگیران حداقل‌بگیر و متوسط‌بگیران (سایر سطوح حقوقی) به‌نظر می‌رسد بالاخره پرونده تایید مصوبه‌ی هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی در تایید افزایش حقوق ۵۷.۴ درصدی حداقل‌بگیران و ۳۸درصدی سایر سطوح توسط هیئت دولت بزودی تعیین تکلیف می‌شود.

علی‌اکبر عیوضی (دبیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران) با تاکید بر بحث مواد قانونی ۹۶ و ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی و ضرورت قانونی تایید مصوبه شورای عالی کار در اسفند سال گذشته مبنی بر افزایش ۵۷.۴ درصدی حقوق حداقل‌بگیران و ۳۸ درصدی سایر سطوح کارگران و بازنشستگان بیمه شده سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: دولت باید در بحث افزایش حقوق مستمری بازنشستگان به قانون عمل کند و منابع آن نیز موجود است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها