خرابی های رایج و نحوه نگهداری از ماشین لباسشویی

کد خبر: 1149623
خرابی های رایج و نحوه نگهداری از ماشین لباسشویی
 

ماشین لباسشویی از لوازم ضروری هر خانه است که در تولیدکنندگان مختلف آن را با ویژگیهای جدید دائما تولید و به بازار عرضه می کنند. 

این وسیله پرکاربرد در عین حال بسیار پر استهلاک نیز هست و خواه ناخواه در اثر استفاده ، دچار فرسودگی و خرابی می شود. لذا باید خرابی های رایج و نحوه مراقبت از آن را دانست تا عمر بیشتری داشته و کمتر نیاز به تعمیر پیدا کند. 

رایج ترین خرابی های ماشین لباسشویی شامل چیست؟

از ماشین لباسشویی برای شستن لباس ها ،ملحفه ، رومیزی، حوله و غیره استفاده می شود . این دستگاهها علیرغم استحکام و مقاومت زیاد ، ممکن است پس از ده ها بار شستشو ناگهان با مشکلاتی روبرو شده و عملکرد آنها کاهش یابد 

یکی از رایج ترین ایرادات ماشین های لباسشویی مسدود شدن سیستم خشک کن است. خشک کن به شما این امکان را می دهد تا لباس های شسته شده را به صورت خشک شده تحویل بگیرید. 

ماشین لباسشویی همچنین ممکن است با مشکلات تخلیه نیز مواجه شود، اتفاقی که چرخه شستشو را بلافاصله مسدود میکند. برای رفع این عیب باید آن را از برق جدا کرده و مجرا ها را بررسی کنید و از مسدود نبودن پمپ تخلیه اطمینان حاصل کنید. 

از جمله رایج ترین ایرادات دیگر در این دستگاه ها ایجاد کد های خطا در صفحه نمایش الکترونیکی دستگاه، توقف درام، افزایش سر و صدا و نشت آب از دستگاه به بیرون می باشد.

چگونه می توان از ماشین لباسشویی مراقبت کرد؟

انجام تعمیر و نگهداری دوره ای ماشین لباسشویی و حفظ عملکرد بالای دستگاه برای جلوگیری از شکستگی قطعات و افزایش مصرف انرژی بسیار مهم است .

همه فیلترها باید به طور منظم تمیز شوند در غیر این صورت خطر گرفتگی لوله ها که منجر به توقف عملکرد دستگاه می شود، وجود دارد. این کار را باید حداقل هر سه ماه یکبار انجام شود اما در خانواده هایی که حداقل چهار نفر جمعیت دارد تعداد دفعاتی که این فیلترها باید تمیز شوند به یک بار در ماه باید افزایش یابد. 

پس از حدود ۲۰ بار روشن و کار کردن ماشین لباسشویی و شستشوی لباس ها، دستگاه باید با یک چرخه خالی نیز روشن شده و کار کند و این عملکرد بر روی دمای بالا تنظیم شود . در حین انجام این کار باید از محصولات رسوب زدا در محوطه مخصوص استفاده نمود.

تمیز کردن کشوهایی که مخصوص ریختن مواد شوینده در آنها هستند و تمیز کردن مجاری داخلی و لگن دستگاه نیز از جمله مواردی است که برای مراقبت از ماشین لباسشویی باید انجام شود. 

در صورت بروز ناهنجاری در ماشین لباسشویی، افزایش سر و صدا یا خرابی های دیگر باید بلافاصله با یک تکنسین متخصص در این زمینه تماس بگیرید، زیرا قطعات ظریف و حساسی مانند سیستم الکتریکی و وسایل الکترونیکی در داخل ماشین لباسشویی وجود دارند که بررسی و تعمیر آنها کاری تخصصی بوده و نیاز به ابزارهای خاص دارد، بنابراین بررسی و تعمیر آن ها باید توسط افراد ماهر در این زمینه صورت گیرد.

مزایای تعمیر کردن ماشین لباسشویی چیست؟

طبق نظر تکنسین های تعمیر ماشین لباسشویی،  نگهداری و سرویس منظم ماشین لباسشویی می تواند باعث شود که دستگاه برای طولانی مدت بدون ایجاد نقص خاصی کار کند. 

تعمیر لوازم خانگی برقی مانند ماشین لباسشویی اغلب راه حل مقرون به صرفه تری نسبت به تعویض ماشین لباسشویی با یک دستگاه جدید است و در صورت ایجاد مشکل در دستگاه افراد متخصص در این زمینه می توانند با کمی تعمیرات عملکرد دستگاه را به حالت عادی خود باز گردانند. 

مراکز معتبر تعمیرگاهی ، در صورت نیاز به تعویض قطعات، آنها را با قطعات یدکی اورجینال عوض کرده و پس از هر تعمیر عملکرد دستگاه را بررسی و از کارکرد درست آن اطمینان حاصل می کنند.

ماهان سرویس مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در کرج

ماهان سرویس یکی مراکز معتبر و سابقه ای است که خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در کرج را برای همه برندها و مدل های مختلف ، در مدت زمان بسیار کوتاهی تضمین می کند.

زیرا کادر فنی به کار گرفته شده در این مرکز دارای مهارت و صلاحیت بالایی هستند که میتوانند با توجه به درخواست های مشتری به سرعت تعمیرات ماشین لباسشویی را انجام دهند. 

کادر فنی ماهان سرویس از افرادی وقت شناس و قابل اعتماد تشکیل شده که با دقت تمام دستگاه شما را عیب یابی می کنند و قبل از اقدام به مداخله با تهیه پیش نویس برآوردهای دقیق و شفافی در رابطه با هزینه های کار را به مشتریان ارائه می دهند و در صورت توافق با مشتری کار تعمیرات خود را شروع می کنند.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در کرج

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در کرج

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی وستینگهاوس در کرج

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در کرج

از خدمات ماهان سرویس در کرج می باشد. 

برای استفاده از خدمات ماهان سرویس یک تماس کافی است .

تماس مستقیم : 09353001695

www.arvandoxin.com

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها