برای اولین بار در ایران، اتصال صرافی به تریدینگ ویو

کد خبر: 1145995
برای اولین بار در ایران، اتصال صرافی به تریدینگ ویو

بسیاری از معامله گران و افرادی که علاقه‌مند هستند در دنیای ارز دیجیتال حرفی برای گفتن داشته باشند در ابتدای شروع کار سعی می‌کنند با کمک گرفتن از ابزارهایی همچون تریدینگ ویو، معاملات خود را انجام داده و به سر انجام برسانند، اما آیا برای کاربران ایرانی با وجود تمامی تحریم‌ها، امکان این موضوع وجود دارد که از تریدینگ ویو استفاده کرد؟

یکی از صرافی‌های معروف، خوش نام و قابل اعتماد، صرافی بینگ ایکس است که به عنوان یک صرافی بین‌المللی آنلاین (با ثبت در کشور سنگاپور)، مدتی است فعالیت‌های خود را از گذشته گسترده‌تر کرده است. این صرافی که در سال 2018 با نام Bingbon فعالیت خود را آغاز کرد و در کشورهای متعددی همچون سنگاپور و روسیه مورد مقبول اکثریت جامعه قرار گرفت.

در سال 2021 این صرافی ارز دیجیتال یک تغییر نام را تجربه کرد و از نام Bingbon به BingX تغییر پیدا کرد. خوشبختانه خبر خوب این است که BingX در حال حاضر در بیش از 100 کشور شعبه فعال دارد و امکان ارتباط با تیم پشتیبانی آن به زبان‌های مختلف(که زبان فارسی نیز جزء آن ها میباشد) برای اکثر کاربران مهیا است.

بینگ ایکس، برترین بروکر سال 2021

در سال 2021 در سایت Trading View برای اولین بار از صرافی بینگ ایکس به عنوان برترین بروکر سال قدردانی شد که این موضوع موج حمایت‌های بسیار زیادی را به سمت کاربران این مجموعه جذب کرد. البته نباید در رابطه با امکانات بی نظیر این صرافی آنلاین، صرف نظر کرد. این صرافی دارای ویژگی‌های متعددی است که برخی از آن‌ها به صورت کاملاً خلاصه عبارت‌اند از:

  • قابلیت انجام معاملات متعددی همچون لانگ، شورت با اهرم و اسپات
  • امکان انجام ترید و معامله در بازار فارکس (جفت ارزها، طلا، نفت، شاخص‌های بورس و سهام می‌توانند برخی از موارد مهم در رابطه با این موضوع باشند.)
  • امکان کپی کردن ترید در معاملات فیوچرز و اسپات برای کاربران
  • برخورداری از تیم پشتیبانی فارسی زبان برای کاربران ایرانی که احساس می‌کنند وجود تیم پشتیبانی می‌تواند به آن‌ها کمک کند.
  • امکان اتصال اکانت ترید به پلتفرم تریدینگ ویو و ترید مستقیم از طریق این صفحه
  • قابلیت دانلود اپلیکیشن برای اندروید و iOS
  • عدم نیاز به احراز هویت برای انجام فعالیت‌های معامله‌ای
  • امکان استفاده و کمک گرفتن از ربات‌های آربیتراژ ترید
  • امکان استفاده از دلار مجازی (VST) جهت تمرین و انجام معاملات دمو در لایو مارکت
  • برگزاری رویدادها، مسابقات مختلف و ... با توجه به فرهنگ کاربران فارسی زبان به همراه جوایز نقدی
  • امکان فعالیت به عنوان اینفلوئنسر در بخش Influencer و Feed
  • برخورداری از مارکت NFT

همین حالا از طریق اینجا به راحتی در صرافی ثبت نام کنید و از 10% تخفیف در کارمزد معاملات خود بهره ببرید.

چرا باید از این پلتفرم استفاده کنیم؟

شاید برای شما هم جالب باشد که استفاده از امکانات صرافی بینگ ایکس به علتی جذاب است که به شما این امکان را می‌دهد که در ارزهای مختلف قابلیت معامله را داشته باشید. شما هرچقدر که در این زمینه از تحلیل‌ها و سرمایه گذاری‌های بیشتری استفاده کنید، بدون شک نفع بیشتری را از این بابت خواهید برد.

شما اگر علاقه‌مند به استفاده از دیگر صرافی‌های موجود در بازار ارز دیجیتال باشید، احتمالاً تنها باید به منطق و عقل خود برای هر معامله تکیه کنید، اما مزیت اصلی بینگ ایکس در این است که با تجزیه و تحلیل بینگ ایکس و کاربران شبکه تجارت اجتماعی کریپتو ما قادر به این هستیم که از سرمایه گذاری دیگران در این رابطه و حوزه مطلع شده و بر این اساس تحلیل‌های گروهی انجام دهیم.

هر کاربری در این پلتفرم و صرافی قادر است در بینگ ایکس، استراتژی یک معامله گر بزرگ را با استفاده از کپی تریدینگ انتخاب کرده و در استراتژی معامله‌ای مخصوص خود استفاده کند. (همچنین اگر شما یک معامله گر بزرگ هستید، می‌توانید با فعال کردن این قابلیت به دیگران این امکان را بدهید که از استراتژی شما را برای معامله‌های خود کپی کنند و تا 12 درصد سود حاصله از درآمد آن‌ها به شما بازخواهد گشت.)

اینفلوئنسرهای صرافی بینگ ایکس

اگر شما جزو کاربران فعال در شبکه‌های اجتماعی باشید و با توجه به معیارهای موجود این صرافی همچون داشتن بیش از 1000 دنبال کننده، یک فرد تأثیرگذار در اکوسیستم کریپتو محسوب شوید، می‌توانید به عنوان یک کاربر اینفلوئنسر در این صرافی ثبت نام کرده و از مزایایی که به شما در این راستا ارائه می‌شود، نهایت استفاده را ببرید.

قابلیت پشتیبانی از 320 رمزارز به صورت همزمان

بر اساس آخرین آمارها و اطلاع رسانی‌ها در این حوزه در حال حاضر رتبه 5 بازار فیوچرز و مشتقات را در وب‌سایت coinmarketcap داراست. این صرافی می‌تواند به صورت هم‌زمان از بیش از 320 رمزارز پشتیبانی کند.

ترید کردن آسان شده

شعار اصلی صرافی بینگ ایکس این است که ترید کردن آسان شده چرا که قابلیت‌های متعددی همچون کپی ترید را برای کاربران خود فعال کرده است. در واقع این موضوع به نوعی این صرافی را تبدیل به یک شبکه اجتماعی کرده که به کاربران این امکان را می‌دهد با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و از استراتژی‌های یکدیگر استفاده کرده تا بهترین نتیجه را بگیرند. (در نظر داشته باشید که کپی تریدینگ یک شکل مرسوم و محبوب در تجارت است که در سال‌های گذشته محبوبیت زیادی در میان کاربران مختلف پیدا کرده بود.)

اتصال کاربران صرافی بایننس و بینگ ایکس به یکدیگر

بینگ ایکس چندی پیش اعلام کرد که امکان این موضوع فراهم شده است که کاربرانی که در بایننس فعالیت می‌کنند، می‌توانند با اتصال اکانت خود به اکانت بینگ ایکس با کمک API  اقدام به کپی ترید کنند. (تریدر در این میان می‌تواند به با اشتراک گذاشتن استراتژی خود این امکان را داشته باشد که به صورت هفتگی 10 درصد از سودهای حاصله را دریافت کند.)

معامله در تریدینگ ویو برای کاربران ایرانی بینگ ایکس

کاربران ایرانی همیشه از این موضوع ناراحت بوده‌اند که چرا دسترسی لازم به سایت تریدینگ ویو را ندارند و نمی‌توانند به شکل مستقیم در این صفحه کار کنند. حقیقت ماجرا این است که معامله در تریدینگ ویو این امکان را به کاربران می‌دهد که با سرعت و دقت بیشتری معاملات خود را انجام دهند و همین موضوع باعث می‌شود که افراد بیشتری علاقه‌مند به معامله در این صفحه باشند.

یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از صرافی BingX در این است که کاربران قادرند با کمک این پلتفرم به تریدینگ ویو دسترسی داشته باشند و در این صفحه معاملات خود را انجام دهند.

شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی فارسی بینگ ایکس

شما می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی فارسی زبان این صرافی همچون توییتر، اینستاگرام و تلگرام آن، که از طریق لینک اینجا میتوانید به این ها دسترسی داشته باشید، از تیم پشتیبانی این صرافی کمک بگیرید. (در عکس زیر تاییده رسمی این کانال های ارتباطی توسط سایت اصلی این صرافی آمده است.)

8

 

چگونه بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال را پیدا کنیم؟

برای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال و ثبت نام در صرافی لازم است که بتوانید مقایسه‌ای بین صرافی‌های مختلف انجام بدهید. یکی از سامانه‌ها و پلتفرم‌هایی که در این زمینه می‌تواند به ما کمک کند، سامانه نظارت است. نظارت توسط متخصصین بازار سرمایه به شکل اصولی مدیریت می‌شود که نتیجه آن امکان هم‌راستا سازی اهداف افراد موجود در این اکوسیستم با یکدیگر برای کسب بالاترین میزان سود است.

انتخاب بهترین صرافی با کمک سامانه نظارت

این تیم با در اختیار داشتن تیم کارشناس نظارت در بررسی مسائل روز بازار سرمایه، ارائه نقد و بررسی کارگزاری‌ها و صندوق‌های سرمایه گذاری و در نهایت انجام کار با بالاترین میزان سرعت و دقت می‌تواند به عنوان یکی از بهترین سامانه‌ها و پلتفرم‌های موجود در این حوزه باشد.

شما می‌توانید با کمک سامانه نظارت به راحتی هر چه تمام بهترین صرافی ارز دیجیتال را برای ثبت نام و استفاده نیز پیدا کنید. نظر شما در رابطه با صرافی بینگ ایکس چیست؟ شما چه امکاناتی را در این صرافی مشاهده می‌کنید که ارزش آن را بیش از پیش بالا می‌برد؟ نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما و دیگر افراد به اشتراک بگذارید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها