تأثیر موشن گرافی بر کسب و کارها

کد خبر: 1141652
تأثیر موشن گرافی بر کسب و کارها

 

موشن گرافی این توانایی را دارد که محتوا و پیام یک کسب و کار را به صورت متحرک به مخاطب انتقال دهد. محتوا در زمان انتقال به مخاطب به این شکل دارای مزایای خاص خود است. تصاویر همیشه بیشتر از متن ها دارای جذابیت بوده اند و حرکت دادن به آنها می تواند بر جذابیتشان بیفزاید. این تصاویر می توانند آفلاین یا آنلاین به نمایش در آیند. اضافه کردن حرکت و صدا به تصویر توانسته است بر اثرگذاری آن بیش از پیش بیفزاید. برای داشتن این تصاویر متحرک می توانید به طراحان ایران تایپیست مراجعه کنید.

موشن گرافی

انواع موشن گرافی و کاربرد آنها

موشن گرافی دارای انواع مختلفی است. ویدئورئال ها تصاویر متحرکی هستند که در فضاهای واقعی ساخته می شوند. در این نوع تصاویر هم به نوعی از طراحی های گرافیکی استفاده می شود. پیام اصلی با تصویر و صداها به مخاطب منتقل می شود. ویدئو موشن نوع دیگری است که در آن از طراحی های گرافیکی استفاده می شود. یعنی ترکیبی از هنر فیلم برداری و گرافیک است. اطلاعاتی در طراحی گرافیکی اضافه می شود که در فیلم برداری نمی توان آنها را ارائه کرد. استاپ موشن هم نوع دیگری است که برای ساخت آن از عکاسی واقعی استفاده می شود. با این روش حرکات کمی به تصاویر داده می شود.

اینو موشن ها هم ویدئوهایی هستند که برای ساخت و انتقال مفاهیم در آنها از اینفوگرافیک بهره برده می شود. در این نوع، حرکت بر اساس قواعد اینفوگرافیک به تصاویر داده می شود. انیمیشن ها هم تصاویر متحرکی هستند که دارای انواع و اقسام مختلفی اند. بیشتر انیمیشن ها دارای داستان و شخصیت هستند.

موشن گرافی را می توان در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی به کار برد. بیشترین کاربرد آنها در ویدئوهای تبلیغاتی و معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها است. جذابیت این تصاویر در رنگ ها و شخصیت ها و البته فضاهای داستانی آنها است. بالا رفتن سرعت اینترنت نیز در به نمایش در آمدن آنها و افزایش طرفدارانشان بی تأثیر نبوده است.

موشن گرافی با سناریو کجا سفارش بدیم؟

موشن گرافی در بهترین حالت می تواند یک سناریو و داستان داشته باشد. با محتوای داستانی می توان مخاطبان بیشتری را جذب کرد. برای ساخت این تصاویر از نرم افزارهای تخصصی استفاده می شود و متخصصان تنها می توانند برای ساخت آنها اقدام کنند. ایران تایپیست مرکزی است که می توانید این افراد متخصص حرفه ای و ماهر را بیابید.

نوشتن سناریوهای کوتاه برای تصاویر متحرک کاری تخصصی است و هر کسی نمی تواند از پس آن بربیاید. برای این که بتوان در مدت زمانی کوتاه مقصود خود را به مخاطب رساند، نیاز است که سناریو برای تصاویر نوشته شود. مخاطب با داستان ارتباط خوبی برقرار می کند. افرادی می توانند این سناریوها را بنویسند که تخصص کافی برای آن کسب کرده باشند.

2

موشن گرافی حرفه ای

موشن گرافی با نمونه رایگان

برای ثبت سفارش موشن گرافی در ایران تایپیست باید در وب سایت این مرکز ثبت نام کنید. بعد از آن امکان ثبت سفارش ایجاد می شود. در زمان ثبت سفارش باید اطلاعات دقیق وارد شود تا اعلام هزینه نیز دقیق باشد. یکی از مزایای این مرکز ارسال نمونه رایگان برای سفارش دهنده است. بعد از تأیید نمونه کار ساخت و طراحی ادامه می یابد. اگر نمونه مطابق با سلیقه و درخواست سفارش دهنده نباشد، طراح موظف است به انتقادات او توجه کند و مطابق با آنها کار را ادامه دهد.

بعد از دیدن نمونه، سفارش دهنده می تواند طراح خود را عوض کند؛ طراحی که بتواند در نهایت نظر او را جلب کند. امکان بحث و گفت و گو با طراح در پنل کاربری ایجاد شده است. هر نوع تغییر و اصلاحی که نیاز باشد، سفارش دهنده می تواند در این بخش با طراح در میان بگذارد.   

موشن گرافی با هزینه پایین

موشن گرافی با هزینه پایین را می توانید از ایران تایپیست درخواست کنید. در این مجموعه هزینه ها و قیمت ها کمتر از شرکت های رقیب تعیین شده است. افرادی که سال ها است انواع سفارش های خود را در این مجموعه ثبت می کنند درباره قیمت ها آگاهی کامل دارند. اما هزینه های کم در این مجموعه برای افرادی که تازه با آن آشنا شده اند می تواند تعجب برانگیز باشد.

این مرکز سال ها است که با افراد حرفه ای همکاری دارد. این افراد حرفه ای نیز از قیمت های پایین مجموعه کاملاً آگاهی دارند و پذیرفته اند که در ازای دستمزد کمتر همیشه مشغول کار باشند. سفارش دهندگانی از همه جای کشور به راحتی می توانند به این افراد حرفه ای دسترسی داشته باشند.

قیمت ها متناسب با نیاز سفارش دهندگان تعیین شده است. سفارش دهندگانی که در میان آنها دانشجویان، جوانان صاحبان کسب و کارهای تازه و افرادی از شهرها و روستاهای دورافتاده وجود دارد. درست است که بازدهی و سودی که ساخت موشن گرافی می تواند برای یک کسب و کار به همراه داشته باشد می تواند بسیار بیشتر از هزینه های که برای آن می شود باشد. با این حال در این مرکز هزینه ها با در نظر گرفتن شرایط مخاطبان در نظر گرفته شده است.  

3

انواع موشن گرافی

موشن گرافی حرفه ای چقدر زمان می برد؟

طراحی موشن گرافی بعد از ثبت سفارش در وب سایت ایران تایپیست به نشانی https://irantypist.com آغاز می شود. بعد از این که سفارش دهنده پیش فاکتور را تأیید کند، تولید و ساخت کار شروع خواهد شد. بهتر است اطلاعات لازم برای ساخت در زمان ثبت به خوبی اضافه شود تا طراح بتواند بیشترین سود را از آنها ببرد. ناقص بودن اطلاعات روند کار را کند می کند. برای معرفی محصول یا خدمات باید هر آنچه نیاز است در اختیار طراح گذاشته شود. برای معرفی کسب و کار هم هر اطلاعاتی که به طراح کمک کند تا بتواند درک بهتری از کسب و کار داشته باشد ضروری است.

طراحان حرفه ای برای ساخت زمان زیادی نمی خواهند. طراحی مطابق با خواست سفارش دهنده و سلیقه او پیش خواهد رفت. برای ساخت موشن گرافی حرفه ای بهتر است زمان کافی به طراح داده شود تا نتیجه کار به دلخواه از کار در بیاید. در صورت داشتن فوریت در کار در زمان ثبت سفارش به آن اشاره شود. هزینه کارهای فوری بیشتر از کارهای معمولی محاسبه می شود.  

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها